Biuro podróży SunFun - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.32 / 5.00
46% opiniujących poleca SunFun
Opinie klientów biura podróży SunFun. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne SunFun zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o SunFun

225 osoby z 430 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-20 11:38:41
zalety: NIE MA
wady: WAD JEST MNÓSTWO!
opinia: OSZUŚCI!!! NIE POLECAM TEGO BIURA, ONI SĄ NASTAWIENI TYLKO NA ILOŚĆ I PIENIĄDZE!
MAJA W D... TWÓJ URLOP!
REZYDENCI AROGANCCY,
KONTAKT Z BIUREM OGRANICZONY, bezczelne kobiety, które nie umieją się wypowiadać przez telefon,
generalnie najgorsze biuro podróży jakie poznałam!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)


alphala
zwiedzający - 1 punktów

338 osoby z 657 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-21 12:05:20
zalety: Dobrze zorganizowany transfer hotel-lotnisko, sprawny check-in
wady: Rezydentka zupelnie obojetna wobec naszych potrzeb i zazalen. Nie zareagowala, gdy dowiedziala sie, ze jeden z gosci lezy polprzytomny w pokoju cierpiac na silna zemste faraona. Nie powiadomila nas o pelnym zakresie swiadczen ubezpieczenie. Kiedy moja znajoma juz 3 dnia sprzatacz okradl ze wszystkich pieniedzy, rezydentka stala po stronie hotelu tlumaczac, ze pienadze nalezy trzymac w sejfie. Ani ona ani management hotelu nie zrobili nic w tej sprawie, zupelnie nic i znajoma zostala bez pieniedzy!!!
opinia: Bylam z tym biurem na wczasach po raz pierwszy i sie bardzo zrazilam, zwlaszcza niekompetencja i opryskliwoscia rezydentki oraz bardzo wysokimi cenami wycieczek na miejscu np. snurkowanie w agencji w egipcie kosztowalo nas 15$, a cena SUN&FUN wynosila 30EURO, przy czym byla to dokladnie ta sama wycieczka!!! Na wycieczkach do luksoru i kairu mielismy przewodnikow egipskich, ktorzy w miare dobrze mowili po polsku ale baardzo niewyraznie, albo bardzo cicho.

/ | Skomentuj opinię


323 osoby z 627 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-09 12:08:48
zalety: zgodność z ofertą katalogową, sprawny transport bez przygód po drodze, autokary dobre,,wyżywienie obfite , niezłe( szwedzki stół)
wady: wykwaterowanie o 10, a wyjazd 18( brak precyzyjnej informacji o godz. wyjazdu,w rezultacie cały dzień na walizkach, zmarnowany)
nieudana wycieczka do Barcelony ( nie wiem za co płaciliśmy, bo nic nie zwiedziliśmy, poza tym kilka godzin czekania na naprawę autokaru)
opinia: Obawiałam sie hotelu , ale pomimo niskiej klasy * "zaskoczył "dobrymi warunkami, czysto ,ręczniki wymieniane. Chyba po raz pierwszy byłam pozytywnie zaskoczona,ponieważ było dokładnie tak jak w katalogu , nie gorzej, bez ściemnień
Oferta była tania, ale bardzo przyzwoita. Polecam zwłaszcza młodzieży na obozy.Naprawdę warto.

/ | Skomentuj opinię (2)


melaanna
zwiedzający - 3 punktów

203 osoby z 387 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-24 12:54:59
zalety: BRAK
wady: organizacja i personel
opinia: Spędziłam z rodziną w sierpniu dwa tygodnie w Egipcie. Wybraliśmy pierwszy i OSTATNI raz ofertę Sun@Fun. Na lotnisku w Egipcie okazało się, że zamiast do hotelu , który wykupiliśmy Verginia właśnie ( opinie 4,4 wg www.wakacje.pl) zawiozą nas do innego (opinie 2,2 wg www.wakacje.pl) pomimo że na lotnisku w Polsce dostaliśmy voltchery do hotelu wykupionego. Hotel tragedia, brud, smród, grzyb na ścianach, robactwo. Większość gości hotelowych stanowili Egipcjanie i Jordańczycy, którym ciężko było zaakceptować białe kobiety w strojach kąpielowych ( Arabki pokazują tylko oczy nawet w basenie). W stołówce wszystko brudne i lepkie. Rezydentka pani ANNA FELIS ludzi którymi miała się opiekować miała głęboko w .........nosie. Była bezczelna, nieprzyjemna i co najgorsze tragicznie niezaradna ( nie jest w stanie załatwić nic, personel hotelu totalnie sobie z niej nic nie robi. Wszystkie informacje, które mogą się nie spodobać turystom są przekazywane w ostatniej chwili (np. O spakowaliście się państwo, jak miło! Ale jednak nie lecicie 0 15.00 tylko o 21.00 Możecie trochę dłużej pokoczować przy recepcji, przecież to żaden problem) aby jak najkrócej wysłuchiwać narzekań.
Byliśmy już na wakacjach z różnymi biurami, ale pierwszy raz znaleźliśmy się w tak tragicznej sytuacji . Moja rada: UNIKAJCIE SUN&FUN JEŚLI CHCECIE SPĘDZIĆ MIŁO WAKACJE.

/ | Skomentuj opinię


185 osoby z 351 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-13 22:14:38
zalety: tanie wycieczki
wady: nie dotrzymywanie umów
opinia: Wykupiliśmy z mężem wycieczkę na tydz. do Egiptu w styczniu,w czerwcu chcielismy dokupić drugi tydz,niestety nie było wolnych terminów(wyjazd w lipcu)postanowilismy zmienić hotel z wolnym odpowiadającym nam terminie,ale biuro san&fan odmówiło nam zmiany hotelu,chociaż w umowie jest zaznaczona możliwość zmiany terminu oraz hotelu.Cóż jednym słowem biuro porażka,jak widać zależy im na klientach,definitywnie odradzam biuro san&fan,ponieważ na rynku jest całe mnóstwo biur które szanuja klientów.

/ | Skomentuj opinię


madow01
zwiedzający - 1 punktów

267 osoby z 516 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-22 18:04:15
zalety: zadnych zalet
wady: Same wady!
opinia: UWAGA SUN&FUN ostrzegam prze nimi!!! UWAGA!!!
Biuro umywa ręce jak tylko jest problem!!!! Zabrakło dla nas samolotu, do dziś nie wiemy, co się stało!!! Koczowaliśmy w 180 osób na lotnisku prawie 24 h i sami wywalczyliśmy sobie samolot przez powiadomienie prasy, radia oraz telewizji Biuro miało nas gdzieś!!!!! Zero zainteresowania! Nasza rezydenta z hotelu Hilton Long Beach Pani Virginia mimo tak awaryjnej sytuacji nie pojawiła się na lotnisku i powiedziała ze ma inne strawy do załatwienia! Gdyby nie setki telefonów do polski wysyłaliby nas po parę osób do Polski gdzie znalazłoby się miejsce w samolocie a to mogłoby zając Nawe 8 dni!
Ważna rada ! Jeśli byście mieli kłopoty zdrowotne w trakcje pobytu w Hurghadzie i idźcie do rezydentki skasuje was 25 Euro tylko znajdźcie sobie na necie numer do Polskiej kliniki, która zapewnia opiekę bezpłatnie!
A sam hotel bajka !!!!!!

/ | Skomentuj opinię


201 osoby z 384 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-24 10:07:53
zalety: wszystko wg oferty z katalogu
wady: nie ma
opinia: byłam dwukrotnie na wakacjach w Hurghadzie w hotelu Hilton Resort Main z biurem S&F - 2007 All Incl i 2008 Ultra All Incl - za każdym razem oferta zgodna na miejscu.
po przylocie wszystko było zgodne z ofertą z Polski. nawet więcej, wszystkie uwagi odnosnie pokoju dopisane w umowie czyli "pokój dla palących, z dwoma łóżkami, z dala od placu zabaw, nie na parterze" zostały bez "mrugnięcia okiem" przez recepcjonistę na miejscu uwzglęgnione.
przelot zgodny z wcześniejszą informacją - za każdym razem.
rezydentka (o ile komuś w ogóle potrzebna) kompetentna.
transfer do i z hotelu bez zastrzeżeń.
fakultety wykupione u rezydentki - bez zatrzeżeń.

dwa słowa nie na temat czyli o hotelu.
nie pierwszej młodości ale czysty z pięknym ogrodem i całą potrzebną infrastrukturą na miejscu. dobra lokalizacja, z dala od zgiełku a za 3$ taxi do centrum - niespełna 10 min jazdy.
2 minuty jazdy do polskiej kliniki - jeśli byla by potrzebna ;)

/ | Skomentuj opinię


malynia
zwiedzający - 3 punktów

198 osoby z 378 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-11 15:00:46
zalety: nie ma
wady: oszusci, uważajcie na tych OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!
opinia: BP Sun&Fun z bezczelną premedytacją oszukuje turystów!
Pojechaliśmy na wakacje do Egiptu, będąc jeszcze w PL biuro wiedziało, że nie będzie dla nas miejsc w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, a my dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu o 23.00, byliśmy zmęczeni po podróży, a oni specjalnie okłamali nas, że tylko na 1 noc zostaniemy w hotelu o znacznie gorszym standardzie, niż w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do pozostania w tym hotelu cały pobyt!
na spotkanie z Rezydentem, arogancki Rezydent imieniem Kuba, spóźnił się, nie potrafił nawet przeprosić nas za zaistniałą sytuację! w takiej sytuacji jak my, było 30 osób, nikt z nas nie chciał zostać ani chwili dłużej w tym śmierdzącym, brudnym, hotelu, w którym nawet wody w kranie brakowało!!! Żądaliśmy natychmiastowego powrotu do PL, nie było szans, zostaliśmy w tym hotelu uwięzieni jak we WIĘZIENIU!!!
BP Sun&Fun jest NAJGORSZYM BIUREM JAKIE POZNAŁAM!!!
Odradzam kupna wycieczek za pośrednictwem tego biura i obiecuje tutaj Wszystkim forumowiczom, że napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta, by zajął się tymi OSZUSTAMI!!!

jeśli są osoby, które chcą się dołączyć do tego, aby oszuści Sun&Fun przestali istnieć na rynku, proszę pisać: emso@post.com

/ | Skomentuj opinię


196 osoby z 375 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-25 12:40:00
zalety: Brak
wady: Niekompetencja na każdym etapie podróży
opinia: Wyjechałam do Egiptu w listopadzie br. Miał być wylot z Krakowa do hotelu Palm de Mirette (wybrany hotel ze względu na ładną plażę z rafą oraz bliskość od lotniska - podróż z dzieckiem >2 lat). Dzień przed wylotem okazał się, że wylot będzie z Katowic o g. 20-ej (co oznaczało lot nocny, a nam zależało na locie dziennym - miał być o 16-ej - ze względu na dziecko). Na miejscu transfer do hotelu trwał 3 godziny (!!!!!!!!!!!!!!) na końcu którego okazało się, że nie będziemy w wybranym przez nas hotelu tylko Sultan Beach (nie polecam, sami Rosjanie, brak plaży - dostęp do morza ograniczony do sztucznie utworzonej zatoczki z widokiem na pomost pomiędzy hotelami). Pomijam już, fakt, że ów hotel znajdował się 4 km od lotniska, a transfer trwał 3 godz.
I niespodzianka na koniec: powrót do Krakowa, z międzylądowaniem we Wrocławiu, co wydłużało podróż o kolejne 2 godz.

/ | Skomentuj opinię


malynia
zwiedzający - 3 punktów

198 osoby z 380 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-11 14:43:54
zalety: brak
wady: jn
opinia: BP Sun&Fun z bezczelną premedytacją oszukuje turystów!
Pojechaliśmy na wakacje do Egiptu, będąc jeszcze w PL biuro wiedziało, że nie będzie dla nas miejsc w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, a my dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu o 23.00, byliśmy zmęczeni po podróży, a oni specjalnie okłamali nas, że tylko na 1 noc zostaniemy w hotelu o znacznie gorszym standardzie, niż w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do pozostania w tym hotelu cały pobyt!
na spotkanie z Rezydentem, arogancki Rezydent imieniem Kuba, spóźnił się, nie potrafił nawet przeprosić nas za zaistniałą sytuację! w takiej sytuacji jak my, było 30 osób, nikt z nas nie chciał zostać ani chwili dłużej w tym śmierdzącym, brudnym, hotelu, w którym nawet wody w kranie brakowało!!! Żądaliśmy natychmiastowego powrotu do PL, nie było szans, zostaliśmy w tym hotelu uwięzieni jak we WIĘZIENIU!!!
BP Sun&Fun jest NAJGORSZYM BIUREM JAKIE POZNAŁAM!!!
Odradzam kupna wycieczek za pośrednictwem tego biura i obiecuje tutaj Wszystkim forumowiczom, że napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta, by zajął się tymi OSZUSTAMI!!!

jeśli są osoby, które chcą się dołączyć do tego, aby oszuści Sun&Fun przestali istnieć na rynku, proszę pisać: emso@post.com

/ | Skomentuj opinię


160 osoby z 304 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-20 10:28:39
zalety: BRAK!!!
wady: Byłem z nimi po raz pierwszy i dla mnie są nierzetelni.
opinia: Wyjechałem z żoną i wnuczkiem na Djerbę 13 stycznia 2011 r. Nie znając faktu że w Tunezji jest rewolucja i że biuro SUN&FUN (właścicielem jest Tunezyjczyk) panuje na informacjami dotyczącymi kraju do którego lecimy. Po przylocie 13 stycznia tj w tym samym dniu kiedy wylecieliśmy z Polski rezydentka oświadczyła nam że z uwagi na rewolucję w Tunezji, będziemy musieli cały czas przebywać w hotelu. Jechałem z myślą żeby wnuczkowi pokazać jak żyją ludzie w innych krajach a nie siedzieć w pokoju. Ewakuowali nas po trzech dniach do Polski z uwagi na zamieszki o których prasa pisała już od grudnia 2010 r. Po zwróceniu się do SUN&FUN o zwrot częściowych kosztów odpowiedź była zaskakująca. \"PRZYPOMINAMY ŻE W CHWILI WYLOTU DO TUNEZJI MNIE MIELIŚMY ŻADNYCH INFORMACJI O ZAGROŻENIU\" (Zdanie wyjęte z tekstu pisma jakie otrzymałem.) Przedstawiłem fakty - ocenę pozostawiam czytelnikowi. Ja z ty biurem nigdzie już nie pojadę i będę odradzał swoim znajomym a mam ich sporo. Nie z uwagi na złą organizację czy złe warunki mieszkaniowe ale za brak odpowiedzialności i finansową pazerność (przecież nie korzystałem po trzech dniach z hotelu, posiłków i innych przewidzianych umową usług).

/ | Skomentuj opinię


renmar
zwiedzający - 1 punktów

298 osoby z 581 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-19 12:26:22
zalety: wszystko OK, pobyt z tym biurem bardzo udany!!!
wady: Brak!
opinia: Ja nie mam żadnych zastrzeżeń do tego biura. Polecili mi je moi znajomi, którzy jeżdzą tylko z Sun & Fun. Byłam w Hurghadzie w hotelu Titanic. Było super. Naprawdę nie mam do czego się przyczepić. Oczywiście przed wyjazdem czytałam mnóstwo opinii o tym biurze i nie tylko,a wiec gdybym brała je sobie do serca to wakacje spędziłabym w prywatnej kwaterze nad zimnym Bałtykiem.

/ | Skomentuj opinię (1)


monnia
zwiedzający - 1 punktów

201 osoby z 387 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-19 10:17:13
zalety: -przystępne ceny
-dobra organizacja
-fachowi i przyjaźni rezydenci
-komfort i bezpieczeństwo
wady: Nie dopatruję się wad
opinia: Dobre i godne polecenia biuro podróży, opieka rezydentów gwarantuje poczucie bezpieczeństwa. Bardzo dobra organizacja.Napewno skorzystam z usług tego biura w przyszłości

/ | Skomentuj opinię


196 osoby z 377 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-05 12:55:50
zalety: względnie dobra opieka rezydenta w Sharmie - Agnieszki
wady: TOTALNA KLAPA

opinia: wszyscy chyba się zgodzą, że przewagę zyskuje się w momencie kryzysowym, a to biuro niestety wykazało się kompletną olewką klientów swoich klientów.
po wybuchu wulkanu po prostu chopaki nie dali rady... po 3 zmienie terminu wylotu ludzie byli kompletnie zrezygnowani (nie tylko z tego biura) i po prostu mieli już dość tych wycieczek. w takiej sytuacji niektore biura proponowaly ludkom zwrot kosztów lub zmianę terminu wycieczki.
niestety nas potraktowano inaczej.. od kobiety ktora miala sie nami zaopiekowac na lotnisku uslyszelismy taki tekst: "żadnych zmian terminów nie bedzie, nie obchodzi nas ze inne biura tak robią, zwrotu pieniedzy tez nie bedzie bo przeciez wycieczka bedzie. to jest moje ostatnie slowo. prosze juz sta odejść!!"

jak to mówią.. SORRY, ALE DZIĘKI za taką obsługę

/ | Skomentuj opinię


198 osoby z 381 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-05 09:28:15
zalety: Profesjonalna obsługa,pełne informacje o godz.wylotu,bardzo miła rezydentka !!!
wady: BRAK
opinia: Maj 2010 hotel Sunrise Royal Makadi -Egipt
Lecieliśmy 9 osobwą grupą,na lotnisku w Hurghadzie
z tabliczkami SUN&FUN kierowano nas gdzie mamy kierować się po wizy i bagaże.Po wyjściu z lotniska
ta sama procedura aż do autokarów,które były oznaczone gdzie czekali rezydenci.W hotelu egipcjanin z naszego autokaru mówiący po polsku
zakwaterował nas i czekał aż obsługa hotelowa się nami zajęła a byli bardzo mili.
Sam hotel i obsługa rewelacyjna.
Rezydentka była o wyznaczonej godzinie i kompenentna.
W Egipcie byliśmy 6 razy z biór EXIMTOURS,ALFASTAR
I SUN&FUN i z żadnym biórem nie mieliśmy problemu.

/ | Skomentuj opinię


198 osoby z 381 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-06 13:52:22
zalety: Wszystko zgodne z ofertą przy zakupie.
wady: Nie mam do czego się przyczepić.
opinia: Przyznam, że jak czytałam wszystkie opinie o tym biurze (niestety już po wykupieniu wycieczki) to włosy stawały mi dęba. Z niepewnością czekałam na wyjazd, no i tu spotkała mnie niespodzianka- miła niespodzianka. Albo poprzednie wpisy były tylko wpisami od osób oszukanych albo cos od ubiegłego roku się poprawiło. Byłam w Egipcie w Sharmie (kwiecień 2010). Począwszy od wylotu wszystko układało się tak jak powinno. Na miejscu (oczywiście środek nocy)mówiący po polsku Egipcjanin błyskawicznie wyłapał nas z tłumu, wskazał drogę do firmowego autobusu. Hotel - ten sam co wykupiony, opieka rezydentki OK, oferta wycieczek za niewygórowaną cenę, szczególnie łączone. Podczas wycieczek również opieka przewodników bez zastrzeżeń. Naprawdę miło mnie ten wyjazd rozczarował. Do tego stopnie, że na jesieni wyjechały moje dzieci również z tym biurem- tym razem z wyboru, a nie z przypadku. Wszystko na miejscu (Tunezja-Hammamet) również zgodne z umową. Miłym akcentem polskojęzyczne animacje. Mam tylko nadzieję, że nadal to biuro będzie pracowało jak w opisanych moich przypadkach. Życzę nam wszystkim tego, bo po ostatnich wpadkach dwóch biur podróży trochę zrobiło się niepewnie na rynku.

/ | Skomentuj opinię


191 osoby z 367 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-24 16:53:56
zalety: żadnych
wady: same wady
opinia: SUN & FUN TO BANDA OSZUSTÓW, NACIĄGACZY I ZŁODZIEI.NA LOTNISKU W EGIPCIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE ZMIENIAJĄ MI HOTEL, PODPIERAJĄC SIĘ REGULAMINEM, A TAK NAPRAWDĘ OKAZAŁO SIĘ, ŻE ZWYCZAJNIE NIE MAJĄ PODPISANEJ UMOWY Z HOTELEM.Z TEGO CO WIDAĆ Z OPINII O TYM PSEUDO BIURZE, TO ICH ZWYCZAJ. Z GŁĘBI SERCA ŻYCZĘ IM RYCHŁEJ SPLAJTY I ZEMSTY FARAONA DLA PREZESA

/ | Skomentuj opinię


melaanna
zwiedzający - 3 punktów

189 osoby z 364 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-24 12:52:53
zalety: Niestety podczas dwutygodniowego pobytu nie poznałam żadnej.
wady: Największa to personel, ale także organizacjA
opinia: Spędziłam z rodziną w sierpniu dwa tygodnie w Egipcie. Wybraliśmy pierwszy i OSTATNI raz ofertę Sun@Fun. Na lotnisku w Egipcie okazało się, że zamiast do hotelu , który wykupiliśmy Verginia właśnie ( opinie 4,4 wg www.wakacje.pl) zawiozą nas do innego (opinie 2,2 wg www.wakacje.pl) pomimo że na lotnisku w Polsce dostaliśmy voltchery do hotelu wykupionego. Hotel tragedia, brud, smród, grzyb na ścianach, robactwo. Większość gości hotelowych stanowili Egipcjanie i Jordańczycy, którym ciężko było zaakceptować białe kobiety w strojach kąpielowych ( Arabki pokazują tylko oczy nawet w basenie). W stołówce wszystko brudne i lepkie. Rezydentka pani ANNA FELIS ludzi którymi miała się opiekować miała głęboko w .........nosie. Była bezczelna, nieprzyjemna i co najgorsze tragicznie niezaradna ( nie jest w stanie załatwić nic, personel hotelu totalnie sobie z niej nic nie robi. Wszystkie informacje, które mogą się nie spodobać turystom są przekazywane w ostatniej chwili (np. O spakowaliście się państwo, jak miło! Ale jednak nie lecicie 0 15.00 tylko o 21.00 Możecie trochę dłużej pokoczować przy recepcji, przecież to żaden problem) aby jak najkrócej wysłuchiwać narzekań.
Byliśmy już na wakacjach z różnymi biurami, ale pierwszy raz znaleźliśmy się w tak tragicznej sytuacji . Moja rada: UNIKAJCIE SUN&FUN JEŚLI CHCECIE SPĘDZIĆ MIŁO WAKACJE.

/ | Skomentuj opinię


193 osoby z 372 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-05 21:53:21
zalety: DOBRA OBSŁUGA REZYDENTKI
DOBRA CENA WYCIECZKI
wady: BRAK
opinia: BYLIŚMY PIERWSZY RAZ Z TYM BIUREM ,NASZE OBAWY OKAZALY SIĘ BEZZASADNE ,WSZYSTKO BYŁO W NAJLEPSZYM PORZĄDKU .HOTEL HILTON LONG BEACH PRZEPIĘKNY,OBSŁUGA REWELACYJNA,ATMOSFERA BAJECZNA.JEDZENIE SUPER KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE-A CI CO MARUDZĄ TO ZAWSZE BĘDĄ MARUDZIĆ -TAK TO JUŻ JEST.BARDZO POLECAMY TEN HOTEL I TO BIURO

/ | Skomentuj opinię


191 osoby z 368 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-26 20:18:16
zalety: Wszystko w porządku. Opieka rezydentki w momencie choroby dziecka bardzo dobra.
wady: Tak jak w większości biur, skracanie niby przez czarter pobytu.
opinia: Przelot samolotem, przewóz z lotniska do hotelu jak i droga powrotna OK.Wycieczka fakultatywna wzięta z biura także OK.Pobyt udany. My pokój duży, ale znajomi mieli ciągle usterki.

/ | Skomentuj opinię