Biuro podróży TUI - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.41 / 5.00
48% opiniujących poleca TUI
Opinie klientów biura podróży TUI. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne TUI zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o TUI

jacekrozanski
zwiedzający - 1 punktów

787 osoby z 1461 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-30 21:50:40
zalety: zdecydowanie brak
wady: biuro dla masowego klienta - obecnie odpowiednik Funduszu Wczasów Pracowniczych = nie liczy się jakość lecz ilość!
opinia: Właśnie wróciłem z wczasów w Grecji (Wyspa KOS; hotel Sol Kipriotis Village****). Makabra!!! 2500 gości; dwa baseny i kamienista plaża = codzienna bitwa o leżaki i mętna woda w basenach. Pokoje bez klimatyzacji (w/g TUI klimatyzacja "dolna", w rzeczywistości schładzacz powietrza). Wyżywienie potworne: codziennie te same, zwykle rozdrobnione, często nie mile pachnące. Nastaw się na jadanie w mieście. Jeden bar - kolejki (dwa pozostałe czynne wycinkowo: 12-17 i 17-23 - 2500 ludzi). Grecja a wina nie uświadzczysz, chyba, że z dystrybutora podczas kolacji [makabra}. Odradzam wycieczki: składają się z przejazdu i czasu wolnego. Przykład: Nisirios Special. 1. Godzina wyjazdu 9.50 - 45 min spóźnienia. Przyjazd do portu - 70 min czasu wolnego [to po co tak wcześnie wstawać, oczywiście o tej porze wszystko zamnkięte].Prom. Nisyrios: Proszę zakupić bilety na autokar do wulkanu i 90 min czasu wolnego. Itd... Opieka rezydenta - przewodnika jest iluzoryczna. Taniej jest wyjść przed hotel i wykupić wycieczkę u lokalnego przewodnika. Zarzuty można mnożyć. Za tą cenę oczekiwałbym Biura Podróży.

/ | Skomentuj opinię (1)


MAGDAMAGDA
zwiedzający - 1 punktów

868 osoby z 1627 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-16 20:23:44
zalety: żadnych
wady: same wady
opinia: Wyjazd z TUI na wakacje okazał się jednym wielkim koszmarem. Ohydny hotel, brudny, śmierdzący. Chociaż 4-gwiazdkowy i powinien być w miarę OK.
Problem z obsługą i wyżywieniem.

Po powrocie najwięcej kłopotów z reklamacją. Nigdzie nie można się dodzwonić, nikt w TUI nie odbiera telefonów. Na wysyłane mail-e nikt nie odpowiada. Traktowanie klienta, który zostawił u nich sporo kasy - ŻENUJĄCE !!!

Je3ździłam z różnymi biurami podróży ale przy tak wysokiej cenie można chyba oczekiwać, że przełoży się ona na jakość. W przypadku TUI jest wręcz przeciwnie - wysoka cena, niska jakość. Dokładając do tego obsługę powyjazdową - PORAŻKA !!! Nigdy wicej z TUI.
Skoro mam być niezadowlona to wolę być niezadowolona za niższą cenę.


/ | Skomentuj opinię (1)


Rodzina
zwiedzający - 1 punktów

778 osoby z 1460 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-16 01:18:47
zalety: Kompetentna i miła obsługa.Rzetelna,poradzono mi dokładnie sprawdzić opinie klientów hotelu.Cała organizacja wyjazdu była bez zastrzeżeń.Dla nas ogromnym plusem był niewielki koszt wycieczki w porównaniu z warunkami jakie zastaliśmy na miejscu
wady: Nasza wycieczka nie dała nam powodów do narzekań.
opinia: Transport w obie strony zgodny z planem i bez sensacji.Hotel zasługujący w pełni na swoje cztery gwiazdki pod wieloma względami.Czysto,miło i przyjemnie.Korzystaliśmy z wycieczek zaproponowanych przez biuro tych które miały polskojęzycznego przewodnika,te polecam.Pozostałe są o połowę tańsze w miejscowych ofertach-też polecam.Spędziliśmy z TUI rewelacyjne wakacje.

/ | Skomentuj opinię (1)


836 osoby z 1577 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-04 17:43:33
zalety: dość duży wybór hoteli
wady: mnóstwo
opinia: w lipcu tego roku korzystałam z wyjazdu z TUI z dojazdem własnym, Włochy, hotel 4* Green Park Resort
Zdecydowanie wszystkim odradzam, hotel brudny, zagrzybiony (choć mieliśmy pokój o najwyższym standardzie), grzyb również w łazience, jedzenie po prostu fatalne, okolica potwornie brudna i brzydka, wszędzie ruiny i walące się rudery, plaża daleko i też brudna (choć w katalogu pisało oczywiście, że 300m).
Żadnej informacji w katalogu, że w najbliższej okolicy znajdują się 2 lotniska a lądujące i startujące samoloty przez calutką dobę powodują hałas.
Będąc jeszcze na miejscu zgłosiliśmy sprawę do Polski ale po złożeniu reklamacji po powrocie rozpoczęły się problemy - okazało się, że nasza reklamacja nie została wpsiana do bazy. Później dowiedzieliśmy się, że takiej bazy nie ma ale taki był oficjalny powód odrzucenia naszej reklamacji. A jeżeli mam zastrzeżenia do odpowiedzi to muszę udowodnić, że dzwoniłam. Na pytanie w jaki sposób "miły" pan odpowiedział, że to moja sprawa. Ponieważ zapisałam nazwisko osoby z którą rozmawiałam, skontaktowałam się z nią. Potwierdziła pisemnie, że takie zgłoszenie miało miejsce. Ale i to nie wystarczyło. Pan, który tą reklamację rozpatrywał stwierdził, że powinniśmy kontaktować się z numerem, który jest w dokumentach podróży. Zeskanowałam mu całą tą książeczkę ale do dziś nie odpisał jaki to numer. Oczywiście nadal nie mam odpowiedzi na reklamację. Po kolejnej durnej odpowiedzi po prostu skierowałam sprawę do sądu. Moim zdaniem cała ta przepychanka w pisanie pism ma na celu zniechęcenie ludzi do dalszych działań. Bo ile w końcu można ze sobą korespondować bez żadnego efektu. Oczywiście dodzwonić się do TUI to już olbrzymi sukces. Z zasady nie odbierają telefonów i to też świadczy o tym, że chyba mają wielu niezadowolonych klientów, których nie chcą słuchać.
NIKOMU NIE POLECAM TUI.
Ja osobiście czuję się oszukana i naciągnięta na grubą forsę ale nie zamierzam zostawić sprawy.

/ | Skomentuj opinię (1)


833 osoby z 1580 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-02 14:35:10
zalety: profesjonalna obsługa, pełna i rzetelna informacja dotycząca pobytu i hotelu,opis hotelu w katalogu zgodny ze stanem faktycznym, dość dobra opieka rezydenta.
wady: dość wysokie ceny.Na kilka dni przed wyjazdem przesunięto nam o kilka godzin wylot- mieliśmy wylecieć po poludniu a wylecieliśmy późno wieczorem
opinia: Byłam z tym biurem niedawno w Hurghadzie w hotelu Beach Albatros. 4 gwiazdkowy hotel w pełni spełnił moje oczekiwania- piekna plaża, rewelacyjne baseny, czyste i przyjemne pokoje. Bogata opcja all inclusive, jedzonko dobre i duży wybór ( choć po tygodniu zatęskiłam za polskimi daniami )Obsługa na wysokim poziomie i przesympatyczna:)
Biuro zapewniło polskojęzycznego rezydenta, przewodników ( wycieczki oraz przewóz z i do hotelu).
Niewykluczone , iż w przyszłym roku wybiorę to samo biuro i ten sam hotel:)

/ | Skomentuj opinię (1)


wojtek00777
zwiedzający - 1 punktów

993 osoby z 1908 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-21 13:49:51
zalety: Profesjonalna obsługa w biurze oraz obsługa rezydenta, wysoka jakość usług hotelowych, dobra strona internetowa, która umożliwia pełną kalkulację ceny.
wady: Zbyt wczesna godzina wylotu z Warszawy. W drodze powrotnej w samolocie zabrakło jedzenia i stewardessy miały do zaoferowania mi i dzieciom chipsy i piwo.
opinia: Na wakacjach z TUI, pod marką Scan Holiday, byłem w tym roku po raz pierwszy z rodziną. Od samego początku ujęła mnie profesjonalna i uprzejma obsługa w biurze przy ulicy Św. Rocha w Białymstoku. Ponadto na Krecie Pani rezydentka o imieniu Kornelia służyła wszelką pomocą przez cały okres pobytu, prawie codziennie była w hotelu. Była również z nami przez cały czas na lotnisku do chwili odlotu, pomagając przy odprawie i wskazujac przejśća, w których nie było kolejek. Ważne jest również, że wszelkie dokumenty podróży otrzymaliśmy w biurze w Białymstoku na kilka dni przed wylotem. Pomimo tego na stanowisku TUI na Okęciu o godzinie 3 w nocy dyżurowała przedstawicielka biura (w przeciwieństwie do stanowiska Itaki, które było nieczynne przy kolejce liczącej około 150 osób). Pomimo nieco wyższych cen TUI gwarantuje w pełni profesjonalną obsługę. Ważna jest również możliwość skalkulowania pełnej ceny wyjazdu w internecie. Na pewno będę korzystać z usług tego biura w przyszłości.

/ | Skomentuj opinię (1)


martini
specjalista - 477 punktów

1013 osoby z 1951 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-05 18:42:39
zalety: bogata oferta, fachowa obsługa, wszystko zgodne z opisem w katalogu
wady: dość wysokie ceny, w niektórych miejscowościach nie ma polskich rezydentów
opinia: Z biurem podróży TUI jeżdżę już od kilku lat i za każdym razem wszystko
było ok. Mimo kilku wad, z czystym sumieniem polecam to biuro i wystawiam pozytywną opinię.
Przede wszystkim TUI jest dobrze zorganizowane i ma przyzwoitą obsługę. Można być spokojnym, że w razie jakichś problemów biuro nie zostawi nas na lodzie kilka tysięcy kilometrów od domu. Jednak, niestety, w niektórych przypadkach TUI nie gwarantuje rezydentów mówiących po polsku. Więc przed wyjazdem dobrze będzie przypomnieć sobie kilka słów np. po niemiecku…
Oferta w biurze TUI jest niezła, dużo szersza niż w większości innych biur turystycznych. Mają w niej sporo hoteli tanich (dwu- i trzy-gwiazdkowych), ale i luksusowych pięciogwiazdkowców. Czasem warto też zajrzeć na niemiecką stronę TUI – tam można ich znaleźć jeszcze więcej.
Nigdy nie miałam też problemów z przesuniętym lotem.
Oczywiście, jak każde biuro, TUI ma pewne wady. Jestem studentką, więc dla mnie największym minusem są dość wygórowane ceny:(
Te same hotele mogą kosztować w TUI dużo więcej, niż w pozostałych biurach podróży (choć za to zazwyczaj TUI daje gwarancję, że nie zakwaterują nas gdzie indziej, co u innych , niestety, nierzadko się zdarza…). Trochę lepiej jest z cenami w last minute – jeśli się dobrze poszpera, to można trafić na naprawdę fajne okazje.
Pokoje, nawet w tańszych hotelach, są ładne i czyste, obsługa też w porządku. Co do wyżywienia – opinia pewnie zależy od gustu, ja akurat nie narzekałam.
Ogólnie rzecz biorąc: drogo, ale pewnie i bezpiecznie.

/ | Skomentuj opinię (2)


997 osoby z 1923 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-27 16:43:37
zalety: Miła obsługa już w biurze w Polsce. Potem też nie było na co narzekać, polskojęzyczny pilot, zajął się ludźmi, którzy wleźli w jeżowce :))
Sporo dodatkowych wycieczek, hotel zgodny z opisem w ofercie, niespecjalne jest się do czego przyczepić.
wady: Żona narzekała na głośną klimatyzację... ja tam nie słyszałem ;)
opinia: Przede wszystkim to bardzo bezpieczne i pewne biuro, jeśli ktoś nie chce się rozczarować i psuć sobie wakacje kłótniami o byle pierdołę, to polecam.

/ | Skomentuj opinię (2)


Rabarbarr
zwiedzający - 1 punktów

1004 osoby z 1938 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-18 15:19:17
zalety: Szeroka oferta, sporo ciekawych propozycji w Afryce i Ameryce Południowej. Hotele nie odstają od opisów w katalogach, raz musiałem skorzystać z opieki medycznej ba miejscu w Egipcie i wszystko było dobrze zorganizowane.
wady: Brak konkurencji na podobnym poziomie...
opinia: Polecam, zdecydowanie najlepsze biuro na rynku w tej chwili. Ceny są akceptowalne, uwzględniając stosunkowo wysoką jakość usług.
Dla mnie ważne jest też to, że można uzyskać duże rabaty planując wyjazd odpowiednio wcześniej.

/ | Skomentuj opinię (1)


986 osoby z 1902 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-20 17:32:00
zalety: Profesjonalna i miła obsługa.Wszystko zgodne z umową.Wyjatkowo profesjonalni rezydenci.Pani Iwona z Tunezji REWELACYJNA
wady: Nie ma wad
opinia: Byłam z rodziną w Tunezji - 2 tygodnie.Do tej pory jeździłam z innymi biurami(bo taniej).Już zawsze będę jeździć z TUI.Różnica jest kolosalna.Opieke rezydenta czuliśmy na każdym kroku.Od przyjazdu do odlotu samolotu.Tylko rezydent z TUI był na lotnisku przy odlocie samolotu. Do tej pory z innymi biurami podróży przy zakwaterowaniu w hotelach Polacy dostawali gorsze pokoje. Bywało że byłam w innym hotelu niż rezerwowałam.O godzinach wylotu i powrotu dowiadywałam się w ostatniej chwili.Ale to nie w TUI. Godzina odlotu, przylotu wiadoma przed wyjazdem.I nie było zmian w ostatniej chwili.Po prostu REWELACJA. Polecam z całego serca.Te kilka złotych więcej, które płaci się w tym biurze jest warte komfortu jaki biuro zapewnia.

/ | Skomentuj opinię (1)


1007 osoby z 1946 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-16 22:06:41
zalety: Ładne kolory w katalogach, można poszpanować tym, że sie jedzie z TUI, ale tylko przed osobami, które nie korzystały z ich usług.
wady: Kłamcy, totalna olewka klienta, wysokie ceny, wyjątkowo niski poziom usług.
opinia: To co się działo podczas podróży z tym biurem to nawet w serialach nie pokazują. Jak chcesz lecieć z nimi na tydzień to weź 3 tygodnie urlopu bo nie wiesz kiedy wylecisz i kiedy wrócisz, a jak jest aktywny wulkan to jeszcze więcej.
Jak powiedziałem turyście, który leciał z niemieckiego TUI ile czekam na lotnisku na samolot to myślałem że mu oczy wyskoczą. ZALECEM SIĘ TRZYMAĆ OD NICH Z DALEKA.

/ | Skomentuj opinię (3)


sawekm
zwiedzający - 1 punktów

1004 osoby z 1941 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-13 19:50:03
zalety: Zgodność oferty ze stanem faktycznym na miejscu.
rzetelna informacja o warunkach pobytu

wady: wysoka cena
procedura rezewracji online
opinia: Chciałbym tutaj przestrzec potencjalnych klientów firmy TUI którzy dokonują rezerwacji online lub za pośrednictwem telefonu.

Generalnie z usług tego biuro ( lub TUI Niemcy ) korzystamy od wielu lat i nigdy nie mieliśmy żadnych poważnych problemów.

Mój opis nie ma na celu szykanowania lub oczerniania biura podróży – chciałbym aby Parę osób ustrzegło się problemów i rozczarowań.

Procedura rezerwacji stosowana aktualnie przez to biuro jest co najmniej kontrowersyjna i może paru klientów wprawić w zdziwienie!

Moja rezerwacja wyglądała następująco:

Po analizie oferty TUI dostępnej na stronie internetowej wybieramy wyjazd z oferty last minute.

Przeanalizowaliśmy zakładkę z zasadami rezerwacji oraz zakładkę z Warunkami Imprez Turystycznych i ubezpieczenia on-line, zaakceptowaliśmy Regulamin serwisu i dokonaliśmy rezerwacji on-line, wybierając jako formę płatności przelew.

Otrzymaliśmy droga mailową potwierdzenie rezerwacji wakacji online.

Po lekturze otrzymanego maila ( zapisy dotyczyły raczej standardowych terminów wyjazdu – była mowa o wpłacie 20% zaliczki w momencie rezerwacji, pozostała kwota do 35 dni przed wyjazdem. Była mowa, że dokumenty podróży zostaną przesłane pocztą na około 14 dni przed planowanym terminem), mając na uwadze fakt, iż zgodnie z zapisami Warunków Imprez Turystycznych on-line dokonaliśmy jedynie rezerwacji możliwości udziału w imprezie turystycznej oraz z uwagi na termin wyjazdu poprzez opcję „Czat on-line” skontaktowaliśmy się z biurem za pośrednictwem czata internetowego.
.
Po dłuższym oczekiwaniu rozmowę na czacie podjęła Pani J.

Zadaliśmy Pani J pytanie: jak teraz możemy dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących wyjazdu i jak wygląda dalsza procedura ( tutaj mogę trochę niezbyt precyzyjnie cytować pytanie z uwagi na fakt, iż wpisywałem kilka razy z rzędu i nie było żadnego odzewu!).

Otrzymaliśmy odpowiedź, iż otrzymamy stosowane dokumenty pocztą elektroniczną. Na moją uwagę, iż za chwilkę będzie weekend, a wyjazd ma nastąpić w przyszłym tygodniu Pani Joanna przerwała rozmowę na czacie i zadzwoniła osobiście.

Poinformowała, że na maila przesyła dane do przelewu i po dokonaniu wpłaty i potwierdzeniu zarezerwuje nasz pobyt.

Wpłaty dokonaliśmy i stosowne potwierdzenie przesłaliśmy mailem

Następnie otrzymaliśmy mailem potwierdzenie wraz z umową, dokumentem potwierdzenia podróży oraz Warunkami Imprez Turystycznych.

I tutaj zaczynają się problemy.

Po przeanalizowaniu otrzymanych dokumentów ( piątek wieczór ) stwierdziliśmy, iż przyjęte godziny wylotu i powrotu mogą dla nas stanowić problem - z uwagi na naszą pracę i małe dzieci będziemy musieli wziąć dwa dodatkowe dni urlopu. Nadmieniam, iż w ofercie internetowej dostępnej na stronie TUI przy rezerwacji szczegóły dotyczące wyjazdu nie były podawane.

Z uwagi na fakt, iż nie udało nam się potwierdzić możliwość uzyskania dodatkowych dni urlopowych ( piątek wieczór - informacje 100% od szefostwa otrzymaliśmy w poniedziałek ) , postanowiliśmy anulować wstępną rezerwację.

Najprostszym sposobem, z uwagi na czas ( piątek wieczór i planowane dwa dni weekendowe w górach ) wydawał nam się nie odsyłanie podpisanej umowy.
Zgodnie z zapisami Regulaminu Serwisu (pkt. 3.6 ) umowa wymaga potwierdzenia dwóch stron. Zgodnie z zapisami Warunków Imprez Turystycznych on-line ( pkt. 1.2 ) byliśmy zobowiązani do odesłania podpisanej umowy w ten sam dzień.
Stąd wnioskowaliśmy, iż brak podpisanej umowy powinien anulować naszą rezerwację.

Dodatkowo, przeanalizowane przez nas Warunki Imprez Turystycznych przesłane wraz z umową wprawiły nas w spore zdziwienie.
Lektura paru punktów „nowych” Warunków stawiał zaistniałą sytuacje w całkowicie innym uregulowaniu prawnym (!)

Zgodnie ze zaakceptowanymi przez nas, w momencie dokonywania rezerwacji on-line, dokumentami ( Warunki Imprez Turystycznych on-line oraz Regulamin serwisu) dokonana przez nas rezerwacja (pkt 1.1 ) była traktowana jako „rezerwacja możliwości udziału w imprezie turystycznej (...) propozycja zawarcia umowy o zorganizowanie przez Organizatora imprezy turystycznej”
Dalsze punkty niniejszego dokumentu stanowią (pkt 1.2): „Klient otrzymuje na podany adres mailowy potwierdzenie rezerwacji turystycznej, zawierające wszelkie istotne dane o zarezerwowanej imprezie ( potwierdzenie imprezy turystycznej ) oraz zawiera na piśmie umowę o świadczenie usług turystycznych. Klient zobowiązany jest odesłać podpisaną umowę o świadczenie usług turystycznych w dniu jej otrzymania.”

Natomiast zgodnie z przesłanymi wraz z umową Warunkami Imprez Turystycznych (pkt. 19.6): „umowa zostaje zawarta z chwilą zapłaty za wycieczkę (...).
Zgodnie z treścią pkt. 19.5.” Dokonanie wpłaty oznacza przyjęcie ogólnych warunków umowy zaproponowanych przez Organizatora.”

Niestety dla mnie jako klienta jest to bardzo znaczna zmiana Warunków Umowy, dlatego też odmówiłem ich akceptacji.

Odmowa został wysłana mailem, faksem oraz listem poleconym.

Uznając iż część winy za zaistniała sytuację leży po moje stronie podjąłem próby kompromisowego rozwiązania problemu.

Niestety ze strony Call Center spotkałem się z całkowitym brakiem woli kompromisowego rozwiązania problemu.

Nie otrzymałem informacji dlaczego, w trakcie procesu rezerwacji, zostały zmienione na moją niekorzyść Warunki Imprez Turystycznych i dlaczego nie otrzymałem żadnej informacji o takiej zmianie przed zapłata za imprezę.


Dodatkowo w otrzymywanej kolejnej korespondencji wykorzystywane są zapisy „nowych” Warunków Imprez Turystycznych mimo pisemnej odmowy ich akceptacji.

Praktycznie w każdym kolejnym piśmie lub mailu konsekwentne przywoływane i egzekwowane są zapisy z „nowych” warunków.
Na tej podstawie przyjmuje się, iż: umowa została zawarta ( bez mojego podpisu), domyślnie zaakceptowałem nowe warunki, naliczane są koszty rezygnacji z imprezy, odmawia się przyjęcia pisma z odmową zawarcia umowy i anulowania wstępnej rezerwacji z uwagi na przesłanie pisma droga mailową i faksem.

REZSUMUJĄC CZYTAJCIE WIELOKROTNIE KAŻDY PODSYŁANY DOKUMENT PYTAJCIE, PYTAJCIE I JESZCZE RAZ PYTAJCIE i najlepiej nagrywajcie – nigdy nie wiadomo z której strony was uderzą.

PS. Do chwili obecnej firma TUI nie odpowiedziała dlaczego zostały podmienione Warunki Imprez.

/ | Skomentuj opinię (2)


882 osoby z 1697 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-13 23:10:03
zalety: Odradzam wszystkim korzystania z wszelkich usług spółki TUI Poland.
wady: Mnóstwo- dokładniej opisane poniżej.
opinia: Byliśmy już raz z TUI Polska na wyjeździe w Egipcie. Po powrocie byliśmy tak zadowoleni, że stwierdziliśmy, iż w przyszłym roku również wykupimy u nich wycieczkę. Patrząc przez pryzmat zeszłorocznego wyjazdu wykupiliśmy wyjazd na Majorkę(Hotel Sa Coma Platja). W ofercie zawarte na piśmie były warunki: pokój trzy osoby dorosłe i dziecko(podpisana umowa zawierała stwierdzenie, że powyższy standard pokoju to APARTAMENT RODZINY- w internecie taka oferta nie istnieje, co więcej jest napisane ----> http://www.booking.com/hotel/es/aparthotel-thb-sa-coma-platja.pl.html?aid=311097;label=hotel-12235-es-UPiLRgh6TT8E0rnYD_v_XQS1878418547;ws=&gclid=CPGrv_2c_6kCFQIt3wodJm2xyg [proszę patrzeć na rodzaje pokoi]). Niestety, po przyjeździe dostaliśmy malutki pokój dwuosobowy z dwoma łóżkami, jedną szafę na cztery osoby, niewielką łazienkę, pokój \"dzienny\" z łóżkiem, w którym była wysuwana dostawka... Wszystko dałoby się znieść gdyby nie fakt, że byliśmy w trzy osoby dorosłe i 11 letnie dziecko... Złożyliśmy reklamację w Hiszpani, na którą nasza arcy mądra Pani Rezydentka stwierdziła, że może EWENTUALNIE zaproponować dodatkowy pokój za dodatkową opłatą 67 Euro za dobę(a nasz pobyt dopiero się rozpoczął). Dwa dni później na recepcji do odebrania był likier, który w sklepie na rogu kosztował 5 Euro. Sytuacja jest żenująca, gdyż po powrocie na napisane pismo dostaliśmy odpowiedź w słownictwie zahaczającym o uliczny slang(cytuję): \" * Łóżka dostawione nie należą do stałego wyposażenia pokoju. Muszą być PRZENOŚNE, BY SZYBKO I SPRAWNIE MOŻNA BYŁO JE WSTAWIĆ TAM, GDZIE SĄ POTRZBNE(!!!). Ma to jednak swoją cenę: mniejszy komfort oraz mniej miejsca w pokoju. Ta informacja zawarta jest w naszym katalogu w rubryce \"Uczciwie i otwarcie\". * Wielkość Szafy- To hotelarz decyduje o wyposażeniu pokoju. (...) Ponieważ zgłaszali Państwo na miejscu to zastrzeżenie, nasz rezydent jak goodwill zaproponował państwu butelkę likieru.\"
\r\nMyślę, że zostaliśmy potraktowani w powyższy sposób, gdyż reklamacje rozpatrywane są szablonem- WSZYSTKIE dostają odpowiedź negatywną. Niestety, trafili źle, gdyż będziemy walczyć o swoje prawa.
\r\nNie spotkamy się na facebook\'u... spotkamy się w sądzie.
\r\n
\r\nflik206

/ | Skomentuj opinię (1)


Ines25
zwiedzający - 1 punktów

997 osoby z 1929 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-04 15:46:55
zalety: Wielki pozytyw, rezydentka do dyspozycji, informacje zgodne
wady: brak
opinia: Polecam, w zeszłym roku byłam z TUI w Egipcie hotel Conrad (teraz ma inną nazwę) odbiór z lotniska do hotelu ok, transport na lotnisko też chociaż przylot był wieczorem więc dzień z głowy a wylot bardzo wcześnie rano ale ponoć to normalne... hotel zgodny z opisem

/ | Skomentuj opinię (1)


995 osoby z 1927 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-23 00:11:11
zalety: Profesjonalne biuro podróży, nie wciskają byle czego. Super rezydenci (Egipt, Majorka, Grecja) Cudowne hotele, Profesjonalizm
wady: WYsokie ceny
opinia: TUI jest drogim biurem ale warto. Jadąc z TUI czuję się pewnie i bezpiecznie. TUI ma renomę, w wielu hotelach kiedy chce się coś załatwić recepcjoniści pytają z jakiego biura podróży - TUI ma wszystko od razu i perfect. Byłam w Hiszpani z Itaką i kicha. Szkoda gadać. TUI to co ma na zdjęciach to prawda, żadnych przekłamań. Nigdy się nie zawiodłam na TUI Rodzice od wielu lat też podróżują z nimi. GWARANCJA ZADOWOLENIA

/ | Skomentuj opinię (1)


kasia16
zwiedzający - 1 punktów

1008 osoby z 1953 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-17 18:51:12
zalety: dobre hotele w ofercie
wady: brak zainteresowania turystami w razie problemów
opinia: W dniu 10.06.2010, zgodnie z planem opuściliśmy hotel o godzinie 1:50, udając się autokarem na lotnisko w Hurghadzie. Po rejestracji na przelot, przejściu kontroli paszportowej i celnej wszyscy pasażerowie lotu linii CoralBlue do Warszawy udali się do wyjścia do samolotu. Na kilkanaście minut przed planową godziną odlotu (5:00) pojawiła się informacja, że zostaje on odwołany. Wg informacji jakie uzyskaliśmy od personelu naziemnego, przewoźnik nie był w stanie podstawić samolotu na ten, zaplanowany na 5:00 lot. Sytuacja taka trwała przez kolejne godziny aż do 21:00, kiedy to w rezultacie ostrych protestów pasażerów, w końcu został podstawiony samolot do Warszawy. W efekcie, zamiast o godzinie 8:20 dotarliśmy do Warszawy o godzinie 24:00, co spowodowało moją nieobecność w pracy oraz wymierne straty materialne. Licząc od opuszczenia hotelu, transfer z Hurghady do Warszawy trwał prawie dobę.
Przez cały czas oczekiwania na wylot, nikt z biura TUI w Egipcie ani w Polsce, nie umiał nas poinformować dlaczego nie wystartowaliśmy wg planu, kiedy wystartujemy, a informacje, które do nas dochodziły były zdawkowe i, jak się z godziny na godzinę przekonywaliśmy, nieprawdziwe.
Spędziłam w podróży dobę, tułając się między hotelem i lotniskiem, w pełnym chaosie informacyjnym. Dzięki całemu zajściu, poznaliśmy także jakość pracy lokalnych rezydentów TUI, których zaangażowanie sprowadzało się do sprzedaży wycieczek. W sytuacji kiedy są naprawdę potrzebni , nie wykazują inicjatywy, nie niosą pomocy, albo po prostu w ogóle ich nie ma (Pani Anita najzwyczajniej w świecie wyłączyła telefon!!!)
Niezależnie od przyczyn braku samolotu, to TUI Polska jest odpowiedzialne za skandaliczną organizację powrotu i straty materialne jakie w jego efekcie poniosłam. Kierując się wzrostem zysku TUI Polska realizuje swoje cele kosztem komfortu i bezpieczeństwa pasażerów. Zawarcie umowy z nierzetelnymi liniami lotniczymi CoralBlue, nie dysponującymi odpowiednią ilością samolotów, ani ich odpowiednią jakością, świadczy o braku odpowiedzialności i całkowitym braku szacunku dla swoich klientów. Postępowanie takie jest skandaliczne tym bardziej, że oferta TUI jest najdroższą na rynku, mającą zapewnić najwyższą jakość usług.

/ | Skomentuj opinię (1)


991 osoby z 1923 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-16 00:57:01
zalety: Miła i kompetentna obsługa.Przede wszystkim rzetelna,od razu polecono mi poczytać o hotelu w holiday check-za co jestem wdzięczna.Ogromną zaletą dla nas był niski koszt wyjazdu,ale to sprawa względna.Cała organizacja na szóstkę.Lot bez problemów,hotel zasługujący na swoje cztery gwiazdki,opieka rezydenta i przewodnika to następne plusy dla TUI.
wady: Nasze wakacje w Turcji nie pokazały wad.
opinia: Najczęściej najwięcej jest narzekań.Nasza wycieczka nie daje nam ku temu powodów.Spędzaliśmy urlop w Kusadasi,w hotelu Arora.Nasze dzieci w wieku 13 i 10 lat bez problemu towarzyszyły nam we wszystkich eskapadach,więc od hotelu oczekiwaliśmy czystości,przyjemnych widoków,pełnych półmisków i miłej obsługi,i tu się nie zawiedliśmy.Skorzystaliśmy z wycieczek proponowanych przez biuro,które miały polskojęzycznego przewodnika,polecam.W pozostałych poradziliśmy sobie sami korzystając z miejscowych ofert,też polecam,to są wyjątkowe wrażenia.Ogólnie mówiąc spędziliśmy rewelacyjne wakacje.

/ | Skomentuj opinię (2)


999 osoby z 1939 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-10 07:37:53
zalety: Wiele
wady: Brak
opinia: Super biuro podróży i naprawdę wspaniały i udany wyjazd (Rodos - Hotel Kalithea Horizon Royal) Oferta naprawdę super. Nie była to wysoka cena jak za pobyt w tak dobrym hotelu. Opieka rezydenta dobra i naprawdę wystarczająca - chyba, że ktoś z najmniejszym pryszczem na tyłku chciałby zawracać komuś innemu głowę. Wyżywienie wspaniałe, codziennie duży wybór potraw, wieczory tematyczne, restauracja z wyborem z karty, jedzenie nie mogło się znudzić. Duży hotel, 3 kompleksy basenów, zejście do plaży, na której jest bar i zawsze wystarczająca ilość leżaków, obsługa w hotelu bardzo miła. Pomimo wczesnego przylotu zakwaterowanie odbyło się bez problemów nie trzeba było oczekiwać na przygotowanie pokoju, co do odlotu podobnie pomimo późnego opuszczania hotelu bez problemu przedłużono pokój. Naprawdę godny polecenia wyjazd. Co do przelotów bezproblemowe, z lekkim opóźnieniem w stronę powrotną, jednakże nie odpowiada za to biuro podróży tylko przewoźnik i trzeba to zrozumieć. Późniejszy przylot samolotu z Polski spowodował późniejszy odlot do kraju, ale nawet to drobne opóźnienie nie spowodowało stresu czy braku satysfakcji z urlopu. Zdecydowanie polecam biuro podróży TUI>

/ | Skomentuj opinię (1)


MarcinDwr
zwiedzający - 1 punktów

980 osoby z 1902 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-16 11:15:44
zalety: Wysoki standard hoteli, oferta z katalogów adekwatna do wykupionej wycieczki. Solidne i rzetelne biuro, miła obsługa, zarówno w Polsce jak i w miejscu docelowym (Grecja, Egipt, Tunezja).
wady: Ceny dość wysokie, ale standard również adekwatny do cen.
opinia: To bardzo bezpieczne biuro. Nigdy nie zdarzyła mu się sytuacja, że turyści zostali pozostawieni samym sobie. W ofercie warto wybierać hotele firmowe biura. Mają wysoki standard i wbrew pozorom są stosunkowo niedrogie. Cenniki biura są dość wysokie, dlatego warto wykypować wakacje albo w ostatniej chwili, albo first minute, dzięki temu są spore zniżki. Poza tym w innych hotelach turyści z TUI są traktowani priorytetowo.

/ | Skomentuj opinię (2)


ewcians
zwiedzający - 1 punktów

997 osoby z 1936 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-04 01:06:33
zalety: Do tej pory byłam zadowolona. W tym roku nie bardzo.
Choć bardzo przystępna cena wypoczynku, hotel bardzo ok ( z małymi minusikami), jednak jeden szczegół (dla mnie bardzo istotny) mnie zaszokował i nie wydaje mi się być na miejscu.
wady: Animacje. Klub badingoo.
TRAGEDIA - pierwszy raz spotkałam się z tak wyraźną segregacją narodowości! Notorycznie byłam wyrzucana z sali zabaw w klubie badingoo z moimi dziećmi (nie tylko ja zresztą), pomimo, że moje dzieci (3,5 roku) bawiły się grzecznie gdzieś w kąciku sali oddzielonej od drugiej sali, gdzie były prowadzone zajęcia grupowe , kredkami, puzzlami,klockami.....na pytanie dlaczego otrzymywałam odpowiedź , że to klub dla szwedzkich lub niemieckich dzieci! animacje wieczorne dla dzieci były prowadzone w j. szwedzkim, info o tym co będzie działo się na terenie hotelu (bo z planem to niewiele miało wspólnego) również w j. szwedzkim i duńskim.
Chciałam zakupić Dzieciom koszulki i czapeczki z TUI badingoo, po wypytaniu z jakiego oddziału TUI jestem otrzymałam odpowiedź , że nie mogę tego dokonać, gdyż gadżety TUI są przeznaczone dla ....... szwedzkich dzieci......... Chciałam zapisać moje dzieci na urodziny clowna Coco, jak się okazało żem z TUI Polska, tak nagle miejsc zabrakło.....
Wobec tego wszechobecnym widokiem były rozżalone zapłakane dzieci z Polski (a nie było ich mało)w tym moje........., smutne, koszmarne, ale prawdziwe.
Być może, że źle trafiłam......ale nie zamierzam moim Dzieciom zafundować nieświadomie takiej traumy po raz drugi..........pomimo, że po 3 dniach walki (dosłownie bo mnie już szlag trafił w pewnym momencie) unikałam wszelkich imprez dla Dzieci z TUI badingoo, choć uwadze moich Dzieci niestety one nie uszły............i do dziś mnie pytają dlaczego inne dzieci mogły a one nie......i jak tu wytłumaczyć takim maluchom dlaczego? zachowując przy tym konwencję wychowania w tolerancji dla innych narodowości?
ŻENADA! Oczywiście zamierzam reklamować i nie odpuszczę tak łatwo, bo to na co trafiłam kompletnie odbiegało od oferty katalogowej.

opinia: Jeśli wybieracie się z Dziećmi i liczycie na badingoo przynajmniej w Sinemorets w Bułgarii to się przeliczycie.

A do osoby mówiącej o nieporadności polaków itd.
Jeden sobie radzi i nie robi problemów inni są bardziej wymagający.
Wychodzę osobiście z założenia, że to biuro jest jak zadek od oddawania potrzeb by dogodzić klientowi, to nie biuro ma być zadowolone z klienta (zwłaszcza w dobie internetu, gdzie można sobie poczytać opinie o różnych biurach i wybierać w ofertach tak by nie trafić na minę) a klient z biura. Jak się chce sobie samemu wszystko załatwiać to po co przez biuro?
To w gestii biura winno być dogodzenie klientowi, a nie klient sam ma się użerać by dostać to o co prosił biuro, nieprawdaż?
A rezydenci są po to by pomagać klientom, za to Im w końcu płacą, cz się mylę może?


/ | Skomentuj opinię (4)