Biuro podróży TUI - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.20 / 5.00
40% opiniujących poleca TUI
Opinie klientów biura podróży TUI. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne TUI zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o TUI

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-10-06 18:28:19
zalety: Brak
wady: Bezczelni i nieuczciwi
opinia: TUI odwołało dwie (zaplanowane dzień po dniu) wycieczki fakultatywne, przy czym o odwołaniu pierwszej z nich poinformowało sms-em dzień wcześniej o godzinie 22, a o odwołaniu kolejnej NIE POINFORMOWAŁO WCALE. Czekaliśmy o świcie na przystanku i sami dzwoniliśmy do centrum obsługi żeby dowiedzieć się co się dzieje. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem (rezydent na spotkaniu organizacyjnym nie podaje numeru telefonu do siebie, tylko do centrum obsługi, które z kolei niezależnie od tego jak nagła i kryzysowa byłaby sytuacja absolutnie nie godzi się na połączenie z rezydentem). Brak jakiejkolwiek chęci pomocy w alternatywnym wykorzystaniu dwóch zmarnowanych dni z rzędu, brak choćby pomocy w pośrednictwie przy np. zarezerwowaniu samochodu. Po powrocie do kraju ignorowanie pism wnioskujących o odszkodowanie za złamanie regulaminu świadczonych usług (brak informacji o odwołaniu wycieczki fakultatywnej). Brak odpowiedzi na reklamację. Najlepszym podsumowaniem pracy tego biura niech będzie to, że w ich punkcie konsultantka radzi nam… zgłosić sprawę do UOKiKu lub wchodzić na drogę sądową.

| Skomentuj opinię


683marta
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-04 21:37:23
zalety: Brak
wady: Niekompetencja. Brak wiedzy i dobrych intencji rezydentki. Zapłać i radź sobie sam
opinia: Byliśmy w tym (2017) roku na Majorce. Hotel dobry, miejsce dobre, ale obsługa biura - rezydentka - dramat. W ogóle nie interesowała się turystami, nie miała wiedzy na temat wyjazdów, transferów, bo przecież nie posądzam jej o celowe wprowadzanie w błąd.To byłoby nikczemne. Trudno jej działania nazwać pracą na rzecz turystów, to raczej: zapłaciliście, radźcie sobie sami. Czy tak działa TUI? No jeśli tak, to chyba już dość nabijania kasy za nic.

| Skomentuj opinię



44 osoby z 65 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-04 17:49:25
zalety: gdyby oferta była zgodna z opisem, to cena i atrakcyjna oferta,brak u konkurencji
wady: Organizacja tui, rezeydenci, zbywanie przy składaniu reklamacji
opinia: Brak obsługi na lotniskach w kraju i za granicą, samemu trzeba wszystkiego dopilnować, bo na pomoc tui w podstawowych sprawach dotyczących informacji i transferów nie można liczyć, miał być polski rezydent, a nie było, oferta niezgodna z opisem, na skargi brak reakcji ze strony rezydenta na miejscu, po złożeniu reklamacji nie ma winnych i odbijają piłeczkę, dają na odczepnego bon wakacyjny na śmieszną kwotę, jakby mieli pewność, że znów zechcę z nimi wyjechać. To był bardzo stresujący wyjazd, nie polecam tego biura

| Skomentuj opinię


74 osoby z 126 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-21 15:02:58
zalety: brak
wady: nie przestrzeganie umów
opinia: UWAGA!!!NIE KUPUJCIE OFERT Z TUI!!! TAK NAPRAWDĘ OSZUKUJĄ KLIENTÓW!!! KILKA MIESIĘCY PO PODPISANEJ UMOWIE NAKAZANO NAM DOPLACIĆ ZA JEDEN DZIEŃ 1.200ZŁ ALBO ZREZYGNOWAĆ Z WYJAZDU -TAK TUI NAPRAWIA SWOJE BŁĘDY!!!

| Skomentuj opinię


przeszymon
zwiedzający - 1 punktów

98 osoby z 173 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-02-16 20:06:50
zalety: żadnych zalet!!!!! Traktowanie klientów to są jakieś kpiny!!!
wady: Nie dopełnienie warunków umowy, wystawiają ofertę w listopadzie, po czym zmieniają dzień wylotu. Gdyby taka sytuacja miała miejsce raz, ok rozumiem, natomiast finał wyglądał tak, że znowu termin wylotu się zmienił, ale opcje jaką TUI nam zaoferowało była zmiana lotniska (z Katowic na Warszawę), z zachowaniem dotychczasowych warunków. Kolejna opcja wydłużenie terminu pobytu, oczywiście z dopłatą, ale nie z dnia kiedy zamawialiśmy wczasy tylko z dnia kiedy zostaliśmy poinformowani o kolejnej zmianie warunków, czyli po trzech miesiącach. Trzecia opcja - skrócenie pobytu. KPINA!!!! NIGDY WIĘCEJ NIE DOKONAM REZERWACJI W BIURZE PODRÓŻY TUI!!!! NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM. TRAKTOWANIE KLIENTA JEST KARYGODNE, NIC NA KORZYŚĆ WRĘCZ PRZECIWNIE!!!
opinia: Nie dopełnienie warunków umowy, wystawiają ofertę w listopadzie, po czym zmieniają dzień wylotu. Gdyby taka sytuacja miała miejsce raz, ok rozumiem, natomiast finał wyglądał tak, że znowu termin wylotu się zmienił, ale opcje jaką TUI nam zaoferowało była zmiana lotniska (z Katowic na Warszawę), z zachowaniem dotychczasowych warunków. Kolejna opcja wydłużenie terminu pobytu, oczywiście z dopłatą, ale nie z dnia kiedy zamawialiśmy wczasy tylko z dnia kiedy zostaliśmy poinformowani o kolejnej zmianie warunków, czyli po trzech miesiącach. Trzecia opcja - skrócenie pobytu. KPINA!!!! NIGDY WIĘCEJ NIE DOKONAM REZERWACJI W BIURZE PODRÓŻY TUI!!!! NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM. TRAKTOWANIE KLIENTA JEST KARYGODNE, NIC NA KORZYŚĆ WRĘCZ PRZECIWNIE!!!

| Skomentuj opinię


119 osoby z 216 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-25 12:37:55
zalety: Opis hotelu zgodny ze stanem faktycznym
wady: Dzień dobry,
pierwszy raz w życiu poleciałam z Polskim biurem podróży - TUI, wcześnie korzystałam z tego biura ale odpowiednika niemieckiego. Niestety wyczarterowany holenderski samolot lecący do Meksyku bez obsługi polskiej, filmy w każdym języku tylko nie po polsku - wylot był z Warszay - 99 % POLAKÓW. Za jedzenie dodatkowo trzeba było zapłacić. Owe przysmaki nadawały się do kosza. WYbór napojów : woda, sok pomarańczowy, kawa, herbata. Nawet z alkoholi nic nie było . Ogólna żenada.Na 16 godzinnym locie mąż skorzystał z toalety dla buisness class i został skarcony jak dziecko. Polskiego rezydenta widzieliśmy przez 15 min w autokarze transferującym nas do hoteli.

NIGDY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z POLSKIM TUI NIGDZIE. Za te same, a często niższe pieniądze mam standard wybierając niemieckie TUI. Nie wiem z czego to wynika? Może ktoś podpowie
opinia: Dzień dobry,
pierwszy raz w życiu poleciałam z Polskim biurem podróży - TUI, wcześnie korzystałam z tego biura ale odpowiednika niemieckiego. Niestety wyczarterowany holenderski samolot lecący do Meksyku bez obsługi polskiej, filmy w każdym języku tylko nie po polsku - wylot był z Warszay - 99 % POLAKÓW. Za jedzenie dodatkowo trzeba było zapłacić. Owe przysmaki nadawały się do kosza. WYbór napojów : woda, sok pomarańczowy, kawa, herbata. Nawet z alkoholi nic nie było . Ogólna żenada.Na 16 godzinnym locie mąż skorzystał z toalety dla buisness class i został skarcony jak dziecko. Polskiego rezydenta widzieliśmy przez 15 min w autokarze transferującym nas do hoteli.

NIGDY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z POLSKIM TUI NIGDZIE. Za te same, a często niższe pieniądze mam standard wybierając niemieckie TUI. Nie wiem z czego to wynika? Może ktoś podpowie

| Skomentuj opinię (1)


ela330
zwiedzający - 1 punktów

145 osoby z 268 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-12 11:58:10
zalety: żadnych
wady: brak profesjonalizmu i wiedzy o hotelach w Biurze.
Totalne lekceważenie klienta po złożeniu reklamacji. Tak naprawdę , to żadne reklamacje skierowane do TUI nie są uwzględniane.
opinia: Uważam, ę TUI oszukuje klientów, "jedzie" na opinii biura niemieckiego a także na agresywnej reklamie. Jednak niewyobrażalny brak szacunku dla klienta, przeciąganie odpowiedzi na reklamację /oczywiście odmowa /,żeby klient nie zmieścił się już w terminie z odwołaniem nie przyniesie, mam nadzieję,popularności tej ohydnej firmie.

| Skomentuj opinię


180 osoby z 337 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-12 23:30:00
zalety: Brak
wady: Niekompetencja pracowników biura podróży,nieposznowanie zdania klienta,totalna ignorancja i wyzysk pieniędzy.
opinia: To były koszmarne wakacje z TUI. Zostaliśmy zmuszeni przez biuro TUI do opuszczenia Djerby w czerwcu 2015 roku. Mieliśmy wykupione 14 dniowe wakacje, a byliśmy na Djerbie zaledwie 5 dni, wliczając w to dwa dni podróży. Podjęto decyzję o naszym wcześniejszym powrocie bez żadnych konsultacji z nami. Dodam, że po powrocie w ramach reklamacji zaoferowano nam marne grosze w stosunku do kwoty, którą zapłaciliśmy. Jeśli ktoś, tak jak my, czuje się oszukany przez biuro podróży TUI proszę o kontakt w celu podjęcia dalszych działań. Proszę o kontakt na mój adres e-mail: abialacka@interia.pl.

| Skomentuj opinię


RomanXIII
zwiedzający - 1 punktów

186 osoby z 348 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-23 14:26:30
zalety: Cel podróży Teneryfa
wady: Opieka rezydenta zerowa. Namówienie na nieodpowiedni hotel.
opinia: Wakacje na Teneryfie w Costa Adeje. Hotel Riu Arecas.
Koszt 7200 PLN za 10 dni. Opieka rezydenta żadna, z pracownikami TUI rozmawialiśmy przy zakupie wycieczki i na lotnisku krótka informacja gdzie stoi autobus który nas zawiezie do hotelu na koniec wycieczki sms z datą wylotu a do informacji o transferze na lotnisko dotarliśmy za pomocą recepcjonisty. Pani Kasia z TUI Opole gorąco polecała nam hotel Riu Arecas. O hotelu, hotel dla emerytów (ja mam 38 lat a żona 37), średnia wieku gości 50 lat, basen od 8:00 do 19:00, cisza nocna o 22:00 kategorycznie
przestrzegana naciągane 4 gwiazdki, jedzenie przeciętne.
Teneryfa piękna wyspa do zwiedzania i odpoczynku, gorąco polecam.
Teneryfa 5 gwiazdek.
TUI 2 gwiazdki.
Hotel RIU Arecas 3 gwiazdki.

| Skomentuj opinię (1)



199 osoby z 377 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-05 11:52:17
zalety: Firma renomowana, działająca na polskim rynku od wielu lat, godna zaufania, czego nie można powiedzieć o wielu biurach podróży - efemerydach, narażających swoich klientów na poważne kłopoty.
wady: Zastrzeżenia budzi praca niektórych rezydentów, których rola sprowadza się do minimum informacji, a niekiedy nawet dezinformacji.
opinia: W czerwcu br skorzystaliśmy wraz z żoną z oferty TUI wybierając się na tygodniowy wypoczynek do Słonecznego Brzegu. Podróż bez zastrzeżeń, hotel "Globus" ****, znakomicie zlokalizowany. Jakież było nasze zdziwienie gdy zakwaterowano nas w 2-osobowym pokoju z jednym łóżkiem, jedną poduszką, jedną szafką nocną, jedna lampką. Po dwukrotnej interwencji u rezydentki, po kilku dniach przeniesiono nas do sąsiedniego pokoju odpowiadającego naszym oczekiwaniom.Kompletnym zaskoczeniem dla nas był fakt, że do obiadokolacji nie oferowano nawet zwykłej wody, nie mówiąc o takich luksusach jak wino, czy piwo. Dodam że w sali restauracyjnej nie było bufetu. Rezydentka zapewniała nas, ze w Bułgarii nie ma zwyczaju podawania napojów do posiłku. Dopiero gdy zaczęliśmy przynosić ze sobą własną wodę, na 3 dni przed wyjazdem pojawiła się na stolikach informacja - cennik na napoje.Dziwne to obyczaje, z którymi nie spotkaliśmy się w żadnym z hoteli tej kategorii w Europie. I jeszcze kilka zdań o wycieczkach fakultatywnych. Odnoszę wrażenie, ze dla rezydentów to dopust boży i fanaberie ze strony wczasowiczów. W końcu jednak udało nam się "załapać" na wycieczkę do Istambułu. "Czeka na Ciebie mnóstwo atrakcji.Stare Miasto, Błękitny Meczet i Starożytny Hipodrom to tylko część wspaniałej wyprawy". W istocie te dwa obiekty wyczerpały program wycieczki (plus obiad). Miała być jeszcze wyprawa statkiem wokół cieśniny Bosfor za jedyne 23 euro od osoby, ale ponoć było za mało chętnych. Na własny koszt zwiedziliśmy muzeum Hagia Sofia (10 euro od osoby). Nie było możliwości zobaczenia historycznej rezydencji sułtanów Topkapi, bo we wtorki muzeum nieczynne. A już absolutnym skandalem było nie poinformowanie nas o możliwości 2-godzinnego objazdu autokarem turystycznym wokół Bosforu (łącznie z częścią azjatycką Istambułu) za jedyne 15 euro od osoby. Kiedy sami zorientowaliśmy się o takiej możliwości, było już za późno. Reasumując za jednodniową wycieczkę zapłaciliśmy razem z zoną 388 Lewa (ca 200 Euro) + 50 euro za tureckie wizy + 20 euro za Hagia Sofia + dwie zarwane noce + 14 godzin w autokarze + niesmak z tej tak zachwalanej wycieczki. NIGDY WIĘCEJ ! Moim zdaniem TUI nie powinno rekomendować tego rodzaju imprez. Nie zmienia to jednak generalnie pozytywnej opinii o TUI Poland.











| Skomentuj opinię


wiesiek
zwiedzający - 1 punktów

217 osoby z 411 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-12-29 19:21:01
zalety: Żadnych zalet !!!!!
wady: Śladami Majów -Meksyk 2014 rok-całkowity brak opieki i jakiejkolwiek pomocy w krytycznych sytuacjach rezydentów i przedstawicieli TUI,skandaliczne wręcz warunki zakwaterowania w tzw, "doskonałych" hotelach ***1/2*(wg stadardu TUI)beznadziejne wyżwienie
opinia: OSTRZEŻENIE !!!!!
Jeżeli chcecie spędzić w miare spokojne w przyzwoitych warunkach wakacje, omijajcie to biuro z daleka .Opisywanie tego co spotkało całą naszą grupe na wycieczce objazdowej Śladami Majów zajęło by mnóstwo stron.Nadmienie tylko że byliśmy zmuszeni prosić o pomoc i interwencje Konsula Polski oraz Ministerstwo Spraw Zagranicznych o interwencję i pomoc !!Szkoda że nie można zamieścić tu dokumentacji zdjęciowej. radzę -SAMI Z TUI NIGDZIE NIE WYJEŻDŻAJCIE , wysyłajcie z nimi tylko najgorszych wrogów

| Skomentuj opinię


andrzej23
zwiedzający - 1 punktów

242 osoby z 460 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-06-06 08:28:16
zalety: Brak
wady: W punkcie sprzedaży - brak wiedzy na temat ofert, brak znajomość regulaminów, niechęć do pomocy, traktowanie Klientów jak w połowie lat 80 ubiegłego wieku,
opinia: To biuro to jakaś wielka porażka. Nic się nie zgadza - w punkcie obsługi osoby nie wiedzą co sprzedają, na stronie www są oferty których nie można kupić mimo że system je akceptuje itp. Ogólnie unikać jak złego - w końcu na wakacje jedzie się tylko raz

| Skomentuj opinię


ravw42
zwiedzający - 1 punktów

268 osoby z 509 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-05-19 14:35:19
zalety: Miła obsługa telefoniczna
wady: Same
opinia: Otóż wykupiliśmy wakacje na krecie 2 osoby dorosłe + 2 dzieci w wieku 6 lat. Wakacje wykupione w lutym tzw first minute, za to że szybko sie zdecydowaliśmy dostaliśmy rabat cena końcowa 10 800 zł. Nie zdążyliśmy wyjechać, wylot kupiony z Łodzi i do Łodzi, najpierw zaczęło się od zmiany wylotu z Łodzi na Warszawe, przeżyliśmy tą stratę ale po jakimś miesiącu dostaliśmy info że w hotelu do którego jedziemy z dziećmi nie będzie atrakcji dla dzieci (np.: zjeżdżalnie nie będą czynne) - tu już się przelała czara goryczy.
Wyjazd planowany na 22.06.2014 - pierwszy raz z tym biurem i ostatni, na szczęście udało się w biurze Grecos wykupić wyjazd w tym samym terminie do innego hotelu. TUI ma pieniądze zwrócić w 100% zobaczymy jak będzie.

| Skomentuj opinię


290 osoby z 551 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-11-21 16:30:24
zalety: nie znam
wady: nieuczciwe praktyki, chamska obsługa na infolinii, okłamywanie klientów
opinia: Kupiłem bilet lotniczy Katowice-Agadir-Katowice 1,5 miesiąca przed wylotem dla 2 osób za kwotę 3500 pln.
2 dni przed wylotem poinformowano mnie, że jest "over booking" i nie ma miejsca dla nas w samolocie.
Zaproponowali wyjazd w innym terminie (2 tygodnie później) z Warszawy?! Żenada. Przestrzegam przed kupowaniem biletów czarterowych w firmie TUI.
No chyba że ktoś chce mieć zepsuty urlop.

| Skomentuj opinię


315 osoby z 605 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-03-26 14:12:06
zalety: Branding, wszystko w barwach TUI do obrzydzenia!
wady: Koszmarne hotele z zapleśniałymi łazienkami, odrapanymi ścianami, poprutymi materacami, brak widoku na morze pomimo dużej dopłaty za tę opcję, a wszystko to za gigantyczne pieniądze, traktowanie turystów jak bydła, kłamstwa konsultantów, zbywanie reklamacji.
opinia: Koszmar z TUI na Majorce za 14 tysięcy: wylot przesunięty pięć razy, ostatecznie odbył sie o 4tej w nocy, samolot przedpotopowy, dziecko bez miejsca, na kolanach, w recepcji czekamy 5 godzin na kwaterunek bez śniadania bo nie chcą nam dać jeszcze opasek all inclusive, brak obsługi w hotelu 4* a nawet wózka, wiec taszczymy toboły sami, recepcjonistka uśmiecha sie do Niemców, mówi po niemiecku lub wcale. Pokój ciemny, śmierdzi pleśnią, ściany odrapane i brudne, łazienka zapleśniała, popękana umywalka, w pęknięciach obrzydliwy syf, wanna odrapana do czarnego, zaśniedziałe krany, nie da sie otworzyć drzwi na balkon, a przez szyby nic nie widać bo ze starości i brudu są mleczne, w głównym pokoju kanapa z rozerwaną tapicerką, wzoru nie widać bo brudny lub wytarty, tv sprzed 15 lat, odrapany stolik ze zdartą politurą, obrzydliwy gumolit na podłodze... Dopłata do widoku na morze ok 1000 zł, oczywiście morza z balkonu nie widać... Dopłaciliśmy prawie 2 tys na miejscu i zmieniliśmy pokój na piękny, wyremontowany, którego TUI Polska nie ma w swej ofercie, ma go za to hotel lub TUI niemieckie...

| Skomentuj opinię (1)


jolantaw
zwiedzający - 1 punktów

320 osoby z 618 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-28 16:28:32
zalety: Wyjazd z TUI do Keni dobry. kontakt telefoniczny i załatwiłam cały wyjazd przy komputerze.
wady: Sama musiałam dzwonić parę razy aby wszystko potwierdzac. nie czułam się komfortowo.Na miejscu w hotelu rezydentka z tui nie interesowała się , ani nie chciała udzielać pomocy w nagłych wypadkach . Przez Panią Paulinę mam zepsuta opinię o Tui.!!
opinia: obsługa dobra ,trochę za mało informacji o wizach np.do kenii. nie znam dobrze angielskiego i miałam problem kosztowało mnie too trochę nerwów niepotrzebnych ,gdybym takie formularze dostałabym na e-mail , to zapoznałabym się i nie stresowała. Pani rezydentka Paulina też nie przejawiała zainteresowania a wręcz utrudniała nam pobyt,wykupuję wyjazd przez biuro aby czuć się bezpiecznie ,jednak Tui z tego się nie wywiązało!!! zawiodłam się

| Skomentuj opinię


wasylewicz
zwiedzający - 1 punktów

344 osoby z 659 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-09 00:28:27
zalety: Byłem 14 razy w Turcji. Zalety TUi skończyły się w ubiegłym roku.
wady: W relacji do jakości drogo. Oferowane hotele 5* na poziomie 3* Nie odpowiadają na korespondencję - klient nie liczy się.
opinia: Kupiłem wycieczkę 5* w Turcji. Otrzymałem hotel bez klimatyzacji,restauracja -stoły 12do 20 osobowe brudne na podłodze resztki jedzenia,pokoje z insektami, leżaki - maty trzeba szukać i nosić np.50m, ręczniki plażowe dostępne rano lub wieczorem, napoje 3 automaty dla 1500 osób, bary z napojami-alkochoe też dla tych 1500 osób dostępne DWA- wieczorem kolejki.Rezydentka b.stara się to zmienić bez efektu.Około 20 osób lecących z Poznania na lotnisku w Turcji dowiaduje się o zmianie hotelu i to wszystko oferuje TUI 5*
Po powrocie na korespondencję w tej sprawie TUI odpowiada po 2 miesiącach po interwencji u Prezesa
Kwituje "dziękujemy za uwagi"Jeżeli z TUI to kupować należy 3* a efekt ten sam jak 5* a taniej

| Skomentuj opinię



319 osoby z 618 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-12-23 15:20:09
zalety: Dobra, rzetelna informacja w Biurze Podrózy TUI-Poland, dobra dostepnośc informacji, dobre ulgi, dobre ceny wczasów rodzinnych, dobra praca rezydenta.
wady: katalog TUI, w 80 procentach odzwierciedla, dany hotel na miejscu.
opinia: Rok 2010-Tunezja, rok 2011-Egipt, rok 2012-Turcja. W listopadzie 2012 roku, zarezerwowałem, juz, wakacje na lato 2013 rok, ponownie w Egipcie.Polecam to biuro podrózy.Będąc na wakacjach jak juz napisałem, najwięcej ludzi korzystalo z TUI, potem ITAKA, Necerman.jesli ktos ma pytania, odnosnie mojego pobytu, hoteli, to prosze o kontakt. januszboruch1@interia.pl.

| Skomentuj opinię


Katarzyna1970
zwiedzający - 1 punktów

375 osoby z 716 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-08-08 14:42:23
zalety: Obrandowane autokary, kolorowe katalogi, miłe hasła reklamowe, ładnie wydrukowane foldery.
wady: Nieremontowane od lat hotele, zdewastowane pokoje, brak szacunku dla klienta, bardzo wygórowane ceny, bazowanie wyłącznie na opinii swojego niemieckiego odpowiednika, wprowadzanie klientów w błąd.
opinia: Zakwaterowano nas w pokoju, który nie był remontowany od 20tu lat, w łazience była pleśń, zaśniedziałe krany, odrapana wanna, popękane rozpadające się i odrapane meble, brudne ściany, obrzydliwy zapach z klimatyzacji. Zapłaciliśmy za ten rarytas 14 tysięcy, w tym prawie 1500zł za widok na morze, a zakwaterowano nas w 3 budynku od morza, więc z balkonu było widać wszystko lecz nie morze. Dopłaciliśmy na miejscu kolejne 2000zł aby przenieść się do pięknego wyremontowanego pokoju w pierwszym budynku. Na profesjonalnie napisaną reklamację,z dokumentacją zdjęciową otrzymaliśmy kilka ogólnikowych zdań w odpowiedzi. Odradzam korzystanie z usług TUI.

| Skomentuj opinię


393 osoby z 755 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-07-15 00:17:55
zalety: otoczenie hotelu przepiękne,
wady: w hotelu biegaja karaluchy, jedzenie średnie, sprzątanie pokoju ogranicza się do zmiany ręczników i ścielenia, pokojówka nie sprząta
opinia: Hotel Orquidea Gran Canaria - w hotelu biegaja karaluchy, jedzenie średnie, sprzątanie pokoju ogranicza się do zmiany ręczników i ścielenia, pokojówka nie sprząta, otoczenie hotelu przepiękne,

| Skomentuj opinię