Biuro podróży Wezyr - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.98 / 5.00
32% opiniujących poleca Wezyr
Opinie klientów biura podróży Wezyr. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Wezyr zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Wezyr

szatan4
zwiedzający - 1 punktów

2245 osoby z 3982 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-24 11:32:54
zalety: Tanie wycieczki czerwiec 2010
wady: w tresci
opinia: Wezyr owszem ale proszek do prania.Czytajac wiele opini negatywnych o tym biurze zdecydowalem sie jednak z nimi pojechac ze wzgledu na cene jednak spodziewalem sie wiele "atrakcji " tego biura. Na lotnisku w Gdansku pierwszy krok do wezyra no i nie maja wizytowek do przypiecia na walizke . Drobiazg ale..... Po przylocie do Sherm El Sheikh uratowalo mnie doswiadczenie w podrozach oraz znajomosc jezyka angielskiego,bez tego mozna by zostac i spac na lotnisku no chyba zeby nam rodacy pomogli. W hali lotniska ustawione sa okienka biur podrozy ewentualnie stoja rezedenci z logo firmy lecz Wezyra nie bylo.Doszedlem do tego o co chodzi lecz przez brak pomocy biura pod ktorego bylem opieka stracilem 30 dol. gdyz oplacilem wize /15 dol. za osobe / Jak sie pozniej okazalo jest ona potrzebna tylko wtedy gdy chcemy opuscic Synaj ,przy pobycie w pobliskich terenach hotelu nie jest nam potrzebna.Po wyjsciu z lotniska juz lepiej Wezyr czeka egipcjanie pokazuja autobus przychodzi pani narodowosci polskiej jest ok 2 m by przekazac nam ze ten pan pojedzie z nami no a ten pan zero jezyka polskiego. W nastepny dzien pojawia sie pracownik biura Wezyr /Polka, bo to wazne/ ktora nie jest za bardzo nami zainteresowana ale rzeczywiscie stara odpowiadac na nasze pytania sama od siebie nic .Odpowiedzi bzdurne nic nie wie pyta sie obslugi hotelu, ktorzy jej cuda odpowiadaja. Dowiaduje sie od pani rezydent np terminy posilkow niezgodne z rzeczywistoscia o tym ze mozna chodzic tylko po terenie plazy hotelowej. Ceny taxi zawyzone ,ilosci kilometrow do danego punktu nie wiem skad wymyslila. Przy wejezdzie mamy do czynienia z egipcjaninem ale mowi dobrze po Polsku i o dziwo przypomona aby zobaczyc czy sa bilety co mnie milo zadziwilo . Na lotnisku wszystko wytlumaczyl ok no ale musi byc ale zapytalem czy moge kupic do w bezclowym alkohol do samolotu odpowiedzial ze tylko do bagazu glownego/ w Atalany w Turcji nie mozna bylo w Grecji tak stad moje pytanie /. Prawda byla calkiem inna .
















| Skomentuj opinię (1)


2237 osoby z 3967 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-05-20 23:49:11
zalety: zalety? żadnych
wady: pani rezydent ma wakacje!!!pojawiła się tylko raz i namawiała na wycieczki i zostawiła numer telefonu do siebie no bez przesady!!!
opinia: mieliśmy pokój z widokiem na pole a na nim pasące się krowy,dosłownie!!!mimo wczesniejszej rezerwacji w hotelu 5 gwiazdkowym!!!to kpina.dziecko 2 i pół roku spał na dostawce,tak!!!zamiast na tapczanie!a w samolocie o dziwo!miał miejsce siedzące.pani rezydent nawet nie potrafiła załatwić naprawy spłóczki w wc!z pomocą innych wczasowiczów to załatwiliśmy.to jakieś nieporozumienie!!!brak informacji na temat wyjazdu- powrotu do kraju, po upomnieniu sie w recepcji otrzymalismy plan wyjazdu w języku rosyjskim no bez przesady,nawet nasz wschodni sasiad jest lepiej traktowany niż polski turysta

| Skomentuj opinię



waldek
zwiedzający - 1 punktów

2233 osoby z 3969 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-26 20:50:12
zalety: Biuro Wezyr lepiej nie wiedzieć co myślę bo musiał bym kląć.
wady: Rezydenci są widoczni w dniu przyjazdu i wyjazdu oraz gdy chcemy zapłacić za wycieczki.I tu zaczyna się jazda!Przenoszą wycieczki na inny termin o czym informują na 2 godziny przed imprezą lub zapominają a w niektórych przypadkach podjeżdża autokar a nas niema na liście!A przede wszystkim nie dzwońcie do rezydentów bo to nietakt przeszkadzać im w wypoczynku bo to ONI są na wczasach a nie my.Biuro Wezyr widać jest bardzo majętne kiedy zatrudnia takich rezydentów którzy nie dbają o turystów,polecam jechać z innego biura będziecie zdrowsi!
opinia: Miejscowość Colakli(szolakli),hotel Victory Resort.Daw wielkie baseny,jeden ze zjeżdżalniami,plaża piaszczysta 350 m.od hotelu dowóz bezpłatny.Jedzenie bardzo dobre,kuchnia europejska.Dużo sałatek,owoców i ciast,ciasteczek,deserów.Animatorzy wychodzili ze skóry aby rozbawić wczasowiczów,organizowali przez cały dzień gry i zabawy zarówno do dorosłych jak i do dzieci.Obok hotelu są usytuowane wielkie centra handlowe gdzie mają prawie wszystko(tylko drogo mimo targowania się).

| Skomentuj opinię


Tukano
zwiedzający - 1 punktów

2228 osoby z 3960 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-22 15:16:24
zalety: Do turcji latają z przewoznikiem FreeBird, który daje podczas przelotu gorący posiłek i napoje.
wady: Rezydenci hotelowi dbają przede wszystkim o to aby sprzedać jak najwięcej wycieczek, twierdzą że różnice w cenach między nimi a biurami to tylko kilka euro a nie jest to prawdą bo np wycieczka na Rafting z lokalnym biurem podróży kosztuje 18$ a z Wezyra 60$ nie dajcie się naciągnąć!
opinia: Generalnie nie mam zastrzeżeń do biura, transfery z i do hotelu punktualne i szybkie. Rezydenci twierdzą że wycieczki należy kupować zaraz po spotkaniu informacyjnym (dają tylko 1h na zastanowienie się) bo potem może nie być miejsc. Jest to zwykłe naciąganie, ale z tego co wiem to robią tak wszystkie biura...

| Skomentuj opinię (2)


Elviss
zwiedzający - 1 punktów

2228 osoby z 3963 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-18 10:40:31
zalety: hotelik nawet zgadzal sie z opisem (prawie) ale ogolnie wrazenia dobre.
wady: Pani, ktora chyba samowolnie nazwala sie REZYDENTKA, oszustwa co do godzin wylotow i przylotow. (nie tylko nasz turnus ale wszystkie maja poprzesuwane odloty z godzin wieczornych na ranne) no ale "co oni moga... przeciez za godziny odlotow i przylotow nie odpowiadaja...." tylko celowo podaja godziny pozniejsze bo nikt za ta cene nie wzialby wycieczki 5-dniowej... a katalogowa jest 7-dniowa
opinia: Wczoraj wrocilismy z Tunezji z Samira Club. Organizator wyjazdu biuro Wezyr.
Mielismy leciec w czwartek w nocy w srode wieczorem ponownie zagladamy na strone biura Wezyr i okazuje sie ze nasz lot jest opozniony. W czartek przed wylotem dzwoni kobieta z biura gdzie wykupilismy wycieczke i potwierdza ze "nic sie nie zmienilo z godz odlotu bo rano miała potwierdzenie z Wezyra " my zdziwieni i mowimy ze na stronie Wezyra zaszły zmiany i nasz lot jest opozniony.... kobieta ze w takim razie sie zorientuje i oddzwoni, faktycznie oddzwoniła z inf ze lot sie opozni.
Po przyjezdzie na lotnisko okazuje sie ze wiekszosc wspólpasazerow nie otrzymała inf o opoznionym locie i z małymi dziecmi siedzieli dodatkowo ok 2 godz.
Po odprawie lot jest jeszcze dodatkowo opozniony o kolejna godzinę(ale to juz wiadomo ze nie jest wina biura)
Dolatujemy na lotnisko odbiera nas rezydentka z obcego hotelu i w połowie drogi wysiada i zostajemy z kierowcą mowiacym tylko po francusku i tunezyjsku. Wysadza nas pospiesznie z autokaru i odjezdza do kolejnych hoteli.
W recepcji nad ranem o 4 sami sie meldujemy, dopytujac jeden drugiego co mamy wpisac w karte meldunkowa (opisy po arabsku, francusku i angielskim, ale takim, ze naprawde trzeba znac jezyk zeby zrozumiec opisy).
Rano pierwszego dnia pojawia sie "REZYDENTKA" w towarzystwie Tunezyjskiego przewodnika mowiacego i rozumiejacego po polsku.
Po 5 min powitania musimy szybko wybrac wycieczki fakultatywne i odrazu zapisac sie no i przede wszystkim zapłacic. "REZYDENTKA" podaje nr tel do siebie w razie jakich kolwiek pytan i problemów (koszt połączenia 12 zł/1min (bez naliczania sekundowego), odebrania połaczenia 6zł/1min)i po 15 min spotkaniu "REZYDENTKA" znika bez zadnego "do widzenia" itp. W ciągu 7 dni ma tylko 1 dyzur w hotelu 30min w poniedziałek i to w momencie gdzie 1/2 grupy od niedzieli jest na 2 wycieczce na Saharze.
Na wycieczke na Sahare nie wiedza co maja zabrac ze soba bo to 2 dni z noclegiem a nikt nie raczyl nas poinformowac. W rezultacie okazuje sie ze wyjezdzamy z opoznieniem bo ludzie pytaja przewodniczki co zabrac a i tak na miejscu okazało sie ze w hotelu w ktorym nocujemy jest basen a czesc osob nie zabrała strojow bo nikt o tym nie powiedzial..... Wycieczka na Sahare nie zgodna z opisem na tablicy ogloszen bo sie okazało, ze czesci miejsc, ktore były w folderze rekalmujacym wycieczke przez biuro WEZYR nie widzielismy a jak juz widzielismy to z pedzacego autobusu. Na Saharze przejazdzka jeepami dodatkowo płatna lecz bardzo "atrakcyjna" bo "JECHALISMY ZWYKŁĄ ASFALTOWA DROGĄ A NIE PUSTYNIĄ JAK JECHALI LUDZIE Z INNYCH BIUR I JAK BYLO W OPISIE WYCIECZKI!!!!"
Przed wyjazdem na fakultatywne wycieczki musielismy sie klocic z kucharzami o sniadanie bo bylo od godz 7 a my bylismy o 6;30 a "REZYDENTKA" nie była łaskawa poinformowac kucharzy o grupie wyjezdzajacej na wycieczki.
Jak sie okazało pozniej po uzyskaniu informacji z pewnego zrodła o ktorym nie bede wspominac aby ta osoba nie miala nieprzyjemnosci dowiedzielismy sie ze nasza "REZYDENTKA" NIE ZNA NAWET JEZYKA FRANCUSKIEGO!!!, ktory jest podstawowym językiem w Tunezji.... wiec nawet z kucharzami by sie nie dogadała bo znali tylko francuski oprocz tunezyjskiego.
Obsługa kantoru tez nie zna nawet podstawowych słów po angielsku, recepcjonista zna "przynajmiej" kilka słówek.
Dzien przed odlotem (20;00) dowiedzielismy sie, że wylot jest przesunięty o prawie pół dnia na naszą niekorzysc. Z 20;30 na 11;30. Zaczepiona "REZYDENTKA" w czasie wywieszania godzin odlotow doslownie rozmiawiala z nami wycofujac sie w strone wyjscia twierdzac, ze ona dopiero co sie o tym dowiedziala i ze jestesmy BARDZO BESZCZELNI mowiac jej o tym, ze o takim przesunieciu powinna nas powinformowac wczesniej. Rozmawiajac pozniej z innymi uczestnikami dowiedzielismy sie, ze wielu mialo powykupowane wycieczki np. statkiem pirackim na poranne godziny w dniu odlotu, wielu tez wymienilo jeszcze pieniadze na dinary chcac spedzic przedpoludnie w dniu odlotu na zakupach. Rozumiem, ze czasy odlotu charterow lotniczych nie sa uwarunkowane od biura podrozy, jednak sledzac liczne fora zauwazylismy, ze wszystkie grupy w tym roku mialy przesuniecie lotow o okolo 10-12 godzin (zamiast lotu wieczornego - poranny). Domyslam sie, ze jest to uwarunkowane tym, ze raczej za ta cene nikt nie wykupil by pobytu 6 dniowego a wieczorna godzina odlotu zawsze daje jeszcze ten 7 dzien, jezeli lot sie "przesunal" to oni za to nie odpowiadaja...
Jeszcze co do dnia odlotu i przed odlotem. Wywieszajac liste nasza REZYDENTKA poinformowala nas, ze nawet nie jest w stanie przyjechac po nas i odstawic na lotnisko, ale "MOZE po drodze wsiadze rezydentka z Suse...". Brak czasu tlumaczyla tym, ze obsluguje w Hammamet "wszystkie" hotele (z tego co sie zorientowalismy to w calej miejscowosci tylko w 3 hotelach byli ludzie z Wezyra). Dodatkowa farsa, ktora najbardziej rozjuszyla tak nas jak i innych uczestnikow, to odpowiedz REZYDENTKI na pytanie: "a co ze sniadaniem w dniu odlotu?" poniewaz zbiorka byla o 7:10 a sniadanie podawali od 7:00. Szanowna Pani powiedziala nam, ze jezeli chcemy sniadanie wczesniej to "MUSIMY SOBIE TO ZGLOSIC NA RECEPCJI" !!!!!

Moze za wiele nie podrozuje i wielu rzeczy nie wiem czy nie rozumiem ale powiedzcie mi: od czego w tym wypadku byla ta Pani co zwala sie (chyba samowolnie) REZYDENTEM. Dobrze, ze ze wzgledu na hotel (ktory bardzo polecam) nikt nie mial wiekszych problemow i nie potrzebowal wiekszej pomocy od tej Pani, bo i tak by jej raczej nie uzyskał, bo odwracajac sytuacje - wyobrazcie sobie Araba, nie znajacego zadnego poza ojczystym jezykiem, przyjezdzajacego do Polski i chcacego sie gdziekolwiek dogadac...

| Skomentuj opinię (3)


2219 osoby z 3949 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-17 13:08:58
zalety: Zaletą było to ,że tylko 1 tydzień mieliśmy poszarapane nerwy prze te "biuro" a nie 2 tygodnie
wady: Praktycznie same niestety
opinia: Szok!!!Okradli nas w hoetlu Q vega w Side!!Żeby było "śmiesznie" pieniądze skradziono z sejfu hotelowego za który płacilismy!!Był drugi kod otwierający o którym nikt nam nie powiedział!!!Ale doslziśmy do tego no bo jak mogły z sejfu pieniądze zginąc?!Jak sie okazła nie tylko nam,bo poznani Polacy dziwnym zbiegiem okoliczniości stwierdzili że tez im kasa wyparowała ale myslelui że zgubili.Zresztą podobno nawet dziewczynie majtki z pokoju znikneły!!Szok!!Zafundowli nam taką podróż poślubną że jak słysze słowo wezyr to mnie żuca.Menager hotelu na inormacje i pokaz otwierania drugim kodem (00000) stwierdził że teraz to zanmy jego kod serwisowy i możemy okraśc mu hotel!!!!Zaczętoi z nas robić jakiś bandytów!!!A pan z żandarmeri powiedział żę nie da nam żadnego protokołu z tego zajscia,nawet nie pozwolił zrobić zdjęcia telefonem!!Powiedział że postawi ochroniaza pod drzwiami żebyśmy nie wyszli!!!Pani rezydent nawet nie przyjechała do hotelu,stwierdziła że juz była rano w tym hotelu a zreszta to nie jej hotel chociarz jak wól w hotelu kontakt do niej wisiał!!!Ludzie dajcie sobie spokój z turcją!!Powiem tak: chamscy,bezczelni a syf taki że szkoda gadać,śmieć na śmieciu!!Nie wspomne już o hotelu w którym dostawaliśmy dziurawe i brudne ręczniki ale to szczegól!!!Byłem w wielu miejscach na świecie ale cz3egoś takiego jescze nie przeżyłem :((((((((((
Sprawa obiła sie o konsula.Ps.Jak bym przeczytał swój komentarz pewnie bym, nie uwieżył sam w to ,niestety przeżyłem to na własnej skórze....

| Skomentuj opinię (1)


Tomasz
zwiedzający - 1 punktów

2221 osoby z 3954 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-08-03 10:29:16
zalety: Miłe rezydentki. Dobre autokary - przy transferze lotnisko-hotel b. ważne. Szybka reakcja przy wezwaniu lekarza i skuteczna - wręcz błyskawiczna.
wady: Niekompetentne rezydentki. Brak odpowiedzialności za błędy hotelu.
opinia: Problem z zakwaterowaniem - overbooking miejsc hotelowych. Przybyliśmy w 5 osób (3+2 z Polski) do hotelu o 3 w nocy 19 czerwca 2008. Oznajmiono nam, że do 14 musimy poczekać na 2 odrębne pokoje, a na tę chwilę musimy pomieścić się w "apartamencie" 1 pokój z normalnym łożem + dostawk dla dziecka i 1 przedpokój z kanapą rozkładaną. Do tego jedna łazienka, z przeciekającym prysznicem. Zgodziliśmy się na taką niedogodność, bowiem byliśmy bardzo zmęczeni całym dniem podróży (wyjechaliśmy z domu o 10.00 a dotarłiśmy o 3 w nocy). O godz. 14.00 poinformowano nas, że odrbne pokoje otrzymamy dopiero jutro o 14.00. Byliśmy zbulwersowani, zażądaliśmy zmiany hotelu od naszego rezydenta (biuro WEZYR). Zmiana hotelu możliwa na własny koszt, a dopiero później możemy dochodzić w Polsce swoich praw. Nie mieliśmy wyjścia. Zaproponowano nam jako gratyfikację sejf i ręczniki plażowe oraz masaż - hamar (hamam?). Dwa pierwsze elementy spełniono (chociaż na sejfie manager chciała mnie oszukać - wzięła 20 Euro kaucji, a w komputer wpisała 20 dolarów i taką kacuję chciała mi zwrócić - nie dałem się jednak). Masażu jednak nie było - mogliśmy tylko skorzystać ze zniżki - 25 dolarów. My ze swojej strony żądaliśmy zwrotu kosztów noclegowych za te 2 dni - jednak bezskutecznie - biuro WEZYR było bezradne. Tutaj należy się jedynka dla biura, które ciągle tłumaczyło, że oni nic nie mogą. To biuro było dla nas stroną i powinno na własny koszt załatwić reklamację tak się nie stało. Dlatego ogólna ocena dla biura 2 -zmarnowaliśmy 2 dni naszego urlpou!!!!!!!!!!! - najcenniejsze.

| Skomentuj opinię (1)


jolo65
zwiedzający - 1 punktów

2225 osoby z 3963 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-07-17 12:27:20
zalety: Miejscowość Calis dobry hotel Malhun, czysty, niedaleko od plaży, dwa baseny do dyspozycj8i gości, plaże żwirowe ale nie oblężone przez turystów, wiele restauracji.Wszędzie blisko.Doskonałe połączenie z Fethiye / 5 km do centrum za 1.5 lira/
wady: Minusem biura jest nieodpowiedni dobór rezydentów.Dziewczyny jakby z łapanki, klepią podczas wycieczek standardowe formułki z przewodników, niewiele ciekawych informacji, przydatnych w kraju o odmiennej kulturze i obyczajowości.Poza tym bardzo drogie wycieczki z biura, jeżeli chcecie płacić mniej przejdźcie na deptak przy plaży i każdy znajdzie coś dla siebie.
opinia: Właśnie wróciłam z wyjazdu tygodniowego z Wezyrem / Turcja mała miejscowość Calis niedaleko Fethiye.Hotel Malhun super, szczególnie drugi mniejszy budynek, bardzo kameralnie, czysto, klimatyzacja działała bez zarzutu, jak na trzy gwiazdki bardzo dobre warunki.Jedzonko bardzo dobre,cudowny kucharz, który osobiście sprawdzał czy gościom smakuje.Kuchnia dla pasjonatów sałat , sałatek,ciekawych przypraw,oczywiście z mięs króluje wołowina i kurczaki, szkoda że nie było wcale ryb.Ale naprawdę nie ma co narzekać.

| Skomentuj opinię (2)


2219 osoby z 3951 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-20 13:32:49
zalety: Dobry transfer lotnisko- hotel-lotnisko
wady: Brak opeki rezydenta i jego bierność wobec turystów
opinia: Turcja polecam Hotel Krizantem też ale z małym wyjątkiem w ofercie Wezyra są oczywiści piękne pokoje piękne widoki ale nie dla zwykłego zjadacza. hotel składa się z 3 budynków 3 najgorszy zardzewiała lodówka plęśń w łazience, odpadający tynk i dziurawe zasłony, o widoku nie wspomnę pralni śmietnik lub inny hotel sprawa zgłoszona u rezydenta "przykro mi bardzo nic nie można zrobić" podpisać się pod zażaleniem też nie może miał być codziennie w hotelu niestety widziany był raz na 14 dni. Pojawiają się owszem przedstawiciele Wezyra ale żeby sprzedać wycieczkę tłumacząc się że nie są opiekunami naszej grupy i nic nie zxałatwią a tak wogóle to brak czasu bo mają inne hotele. Ludzie wczasy wykupione w Polsce i luksusy za jakie tu zapłacicie mają się nijak do tamtejszej rzeczywistości chyba że macie dużo wolnych dolców to może z recepcją coś. Jeżdziłam z różnymi biurami ale to jak do tej pory najgorsze pod względem obsługi turystów.

| Skomentuj opinię



gacekk
zwiedzający - 1 punktów

2214 osoby z 3945 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-11-30 11:41:01
zalety: dobra opieka firmy na lotnisku, nie czulismy sie zagubieni.hotel alladin zgodny z opisem.nie bylo sie czego doczepic:))
wady: rezydentki nie kompetentne. nie przychodzily na dyzury.dwa razy czekalam na kasie 2 godziny.miala dyzur.nie dotarla,zero informacji ze jej nie bedzie.stracilam wycieczke bo nie bylo u kogo wykupic:(
opinia: ogolnie wycieczka zycia.super przezycia i emocje.hotel polecam,ogrody imponujace.obsluga mila(jak da sie dolca hihi) ale to taka kultura i trzeba sie dostosowac. chcialam pochwalic i pogratulowac pracownika wezyra w Egipcie.na imie mu Mustafa.przemily chlopak pomocny i zawsze usmiechniety.niesamowita energia i kontakt z ludzmi.pozdrawiamy Mustafe:)

| Skomentuj opinię


2211 osoby z 3940 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-22 14:17:07
zalety: Obiekt prawie zgodny z opisem. Żadnych dopłat i niespodzianek finansowych.
wady: Klient pozostawiany jest sam sobie. Rezydenci zajęci wyłacznie sprzedażą wycieczek. Jesli wyniknie jakis problem pozostaniesz sam. Brak limatyzacji - to Twój problem, oni sprzedali wycieczkę. Na wycieczkach rezydenci zajęci wyłącznie swoja zabawą, zapominają, że są w pracy. Niedbali, niedostepni, lekceważący swojaą pracę i klienta.
opinia: Hotele poniżej 4-5 gwiazdek nie nadają się do niczego. Bylismy w hotelu 5*. Hotel prawie zgodny z opisem. Ale, Wezyrholideys, to osobna bajka.
Klient pozostawiany jest sam sobie. Rezydenci zajęci wyłacznie sprzedażą wycieczek. Jesli wyniknie jakis problem pozostaniesz sam. Brak limatyzacji - to Twój problem, oni sprzedali wycieczkę. Na wycieczkach rezydenci zajęci wyłącznie swoja zabawą, zapominają, że są w pracy. Podczas całego pobytu nikt nie zainteresował się nami. Rezydenci niedbali, niedostepni, lekceważący swoją pracę i klienta.

| Skomentuj opinię


2141 osoby z 3800 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-27 20:17:52
zalety: hotel zgodny z ofertą, tanie wycieczki fakultatywne, miła rezydentka
wady: bez uwag
opinia: Kupiłam wczasy w biurze podróży Tourist w Poznaniu, które mieści się na ul. 28 Czerwca 129A. Pani poleciła mi hotel Kirosize w Egipcie, organizatorem wycieczki był Wezyr. Mogę powiedzieć tyle, że to były niezapomniane wakacje i wszystkim polecam organizatora oraz agenta!!!!!!

| Skomentuj opinię


froda1
zwiedzający - 1 punktów

2135 osoby z 3788 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-03 13:47:08
zalety: Punktualność, rzetelność,
wady: niekompetentni rezydenci
opinia: Wróciłam z Turcji parę dni temu wycieczkę organizowała firma Wezyr. Wszystko było zgodne z wcześniejszymi ustaleniami,żadnych opóźnień, jednakże najbardziej zapadł nam w pamięci rezydent Przemek z Wrocławia , który urzekł nas niebywałą inteligencją, wspaniałą i rzetelną wiedzą. W sposób niewiarygodnie przystępny opowiedział nam historię Turcji,okraszoną licznymi dygresjami i dowcipami. Służył radą i pomocą.To człowiek na właściwym miejscu, z pasją i olbrzymią ciekawością świata, którą zaraża wszystkich dookoła. Pozdrawiam a szefostwo pana Przemka powinno zastanowić się nad premią uznaniową dla niego.

| Skomentuj opinię (1)


2135 osoby z 3789 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-21 17:08:47
zalety: cena
wady: wszystko pozostale
opinia: Cały rok pracujesz by zarobić na wymarzone wakacje. Każdy wolny dzień się liczy. Zmęczony i wypompowany z energii jedziesz jeszcze dwie godziny na lotnisko.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nLotnisko Katowice ,lot 6541 do Hurgady, godz. 5:00 ODWOŁANY
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n\'Lekko\' zdezorientowany idziesz do stoiska biura \'WEZYR holidays\' - PRZEWOŹNIK twierdzi, że samolot ma jakąś usterkę techniczną, proszę o cierpliwość- mówi zadowolona i uśmiechnięta przedstawicielka firmy.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nJesteś pełen nadziei, że za maksimum pół godziny będziesz już siedział w tych wypasionych, nowoczesnych, czystych (bo jakże zadbanych) fotelach, dostniesz posiłek zapewniony przez biuro (suchą kanapka z serem) i wreszcie będziesz mógł się zrelaksować samą myślą o słodkim lenistwie.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nMija godzina, za godziną... w dalszym ciągu brak informacji o planowanym wylocie. Temperatura twojego ciała wraz z ciśnieniem z każdym momentem wzrastają, powodując już nie tylko frustracje i pot na twarzy. Dookoła widzisz ok. 100 osób będących w takiej samej sytuacji.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nCzy ludzie pracujący w Wezyrze, którzy tak zapewniają o udanych wakacjach z ich biurem, nie potrafią (cieżko inaczej powiedzieć) myśleć? Nie mówię o tym, aby wczuwali się w skórę osób spędzających już 7 godzin na lotnisku. Czy tak trudno było powiadomić uczestników na samym początku, że ich lot MOŻE najwcześniej zacząć się o godzinie 16.00?
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nNiestety, to nie jedyny problem z jakim musisz się zmierzyć, chcąc podróżować z biurem Wezyr. Na miejscu może na przykład czekać na ciebie rezydent, który nie potrafi mówić po polsku. Spodziewaj się także, że na wycieczki będzie on podstawiał swoich \'kolegów\' wyłudzających pieniądze podczas zwiedzania.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nPierwsza podróż z Wezyrem była równie ciekawa.
\r\n
\r\nDzień wylotu, godz. 9:00. Dzwoni recepcjonista i mówi, że czas wstać, zaraz przyjedzie autobus, który zawiezie panstwa na lotnisko. Godzina 11:00 a autobusu dalej nie ma.. -ch*lera, zapomieli o nas..., dobra bierzemy taksówkę.
\r\n
\r\nKoszt TEJ taksówki to 40$, na pół bo dwie pary czyli wyszło 20$. Mniejsza o to. Okazuje się, że taki lot nie istenieje! Lot do Polski był w tym dniu o godzinie 7:00. Przerażeni wracamy do hotelu. Kolejne 20$ w plecy.
\r\n
\r\nNo tak.. ale przecież z hotelu jesteśmy już wymeldowani..hmm rezydent w dalszym ciągu nie odbiera telefonu.. Cóż robić? Wracamy znowu na lotnisko. Kolejny samolot do Polski jest o godzinie 20:00 więc czekamy. Całe szczęście były tam miejsca także i dla nas. Rezydent po prostu ZAPOMNIAŁ zadzwonić i powiedzieć o tejże zmianie ;]
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nLot 6541 do Hurgady z Katowic jest narazie \'w martwym punkcie\'. Turyści nie otrzymali żadnej informacji o tym, jak dalej potoczą się ich wakacje. Wiedzą tylko, że samolot będzie MOŻE gotowy o godzinie 16.00
\r\n
\r\nFakt straconego jednego dnia na lotnisku nikogo nie interesuje. Zawsze jest wina przewoźnika.
\r\n
\r\nKogo obchodzi, że dla większości tych ludzi jest to jedyny wolny czas w ciągu roku...
\r\n
\r\n

| Skomentuj opinię


2126 osoby z 3771 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-11-08 23:43:59
zalety: BRAK !!!!!!!!
wady: Podają inne godziny odlotów - , a nie maja wogóle w momencie sprzedaży wykupionych czarterów. Skracają pobyt o kilkanaście godz. Wprowadzają międzylądowania - to bezprawne i niedozwolone .
opinia: Ocena ZERO!!!!!
BIURO Podróży WEZYR -JEDNO WIELKIE OSZUSTWO - w dniu 19 . X .2011 wykupiłam wycieczkę do Hurghady na 25. XI . 2011wylot z Poznania miał byc o 6.00 , powrót 11.20 ( 2.XII) . Mam umowę i warunki uczestnictwa gdzie w pkt 4.4 jest mowa o zmianie terminu wylotu , ale równocześnie podają ,że dot. to sytuacji spowodowanej wyzsza koniecznościa , działania przyrody itp.
I dzisiaj wchodząc na stronę WEZYRA widzę inne godz wylotu czyli 14.20 z Poznania , a powrót 10.20 . To już dzisiaj znają ,że zajdzie siła wyższa - to kpiny . 10 godz. do tyłu - to jawne oszustwo , bo kupująć wycieczkę 7 dniową wybrałam WEZYRA ze względu na czas - czyli 7 dni pobytu , a nie 6 . Będe jutro skarzyć biuro - tak dłużej nie można oszukiwać klientów . TO NIEDOZWOLONE PRAKTYKI - ZATRUDNIŁAM KANCELARIĘ . ZAWIADAMIAJCIE UOKiK - rzecznik ochrony konsumentów jest w każdym dużym mieście . Nie dajcie się nabierać - ,że można zmieniać godz - to bezprawne . !!!!

| Skomentuj opinię


2212 osoby z 3944 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-23 16:36:19
zalety: Swietnie zorganizowane wycieczki fakultatywne,płatne doodatkowo.Brawo dla p. Moniki Woroneckiej za wycieczke do Kapadocji,pełny profesjonalizm!!!Pani Kasia -nazwiska brak na Pamukale przeciwieństwo p.Moniki,a do tego robi firmie krecia robotę strasząc trzesieniem ziemi w przyszłym roku i odradzajac przyjazd do Turcji.Wiadomości bardzo marne i podwawane chaotycznie,wiecej dowiedzialam sie o przezyciach p.Kasi.Swietnie zorganizowany przylot i odlot.
wady: Oszustwo co do standardu hotelu!!!!!!!!!
opinia: Rezerwowałam hotel w lutym.Na stronach wielu biur podrozy miał 3 a nawet 4 gwiazdki.Hahahah!!!!Hotel wg mnie robotniczy w Mahmutlar Astor Beach.# dni przed wyjazdem po przeczytaniu w internecie fatalnej opini zadzwoniłam do Biura Wezyr i podzieliłam sie watpliwościami.Uspokojono mnie, że rozne sa oczekiwania klientów itp.Pojechałam,na szczęscie kolezanka leciała,z Gdańska i była tam dzień wczwsniej.Juz na lotnisku w Katowicacj 09.10.08. otrzymałam od niej wiadomosc,że ten hotel w cidzysłowie to epoka kamienia łupanego, i że ona juz załatwia zamiane.
Po przybyciu na miejsce uznałam,że racja jest w 100% po stronie koleżanki.Brud, usytuaowanie hotelu przy głównej drodze,gdzie dzień i noc pedza samochody,winda nieczynna, klimatyzacja nieczynna,łazienka hhmmm to chyba nie była łazienka,brudna,kable elektryczne na wierzchu posklejane tasmą,a na okrase zaplesniała lodowka w aneksie kuchennym.Restauracja na wolnym powietrzu oczywiscie tez pezy tej drodze,przez która trzeba było dostać sie na plażę -brudna, zakurzoną bo z drugiej strony ulicy.A to przy tym ruchu sztuka nie lada.Opcja all Inkusiv,ktora miałysmy /jadłam tam tylko sniadanie/to poprostu zarty,ze nie wsoimnę o brudnych w podartych podkoszulkach kelnerach.Byłysmy tylko trzy Polki.Reszta to Rosjanie i Kazachowie.To prawda,że rezydentka i Biuro Wezyr po mojej i klezanki telefobicznej interwiencji zmieniło nam hotel na naprawde 3 gwiazdkowy Kleopatra Golden Sun a Alanyi,alwe za doplata 50 Euro od osoby???????Podpisalam, oswiadczenie,ze nie bede rosciła pretensji do Biura Wezyr i finansowych nie roszczeę,ale ludzie nigdy nie dajcie sie tam wysłać!!!!!Ja rezerwowałam pobyt w lutym zapewniano,ze jest ok.
Korzystałam z biura Fly,gdzie tez podobno nikt sie nie skarżył,ale niestety zdjecia w internecie nie dotycza tego hotelu,przynajmniej nie wszystkie.
Zapewniam ,ze w ciagu 3 dni dosłe swoje zrobione w pokoju,kuchni,łazience klatce schodowej bez swiatła i z nieczynna windą.Dopiero po dwoch dniach mogłam odpoczywać w hotelu,ktory dostałam.

| Skomentuj opinię


Jusita
zwiedzający - 1 punktów

2133 osoby z 3790 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-03 17:57:30
zalety: Dobry Hotel, Miła obsługa
wady: Skrócony czas pobytu o 2 dni!!
opinia: Witam. W lipcu wróciłam z Egiptu Sea club sharm el sheik. Hotel ok jednak w biurze powiedziano mi, że to hotel 5 gwiazdkowy okazało się że ma 4,5 gwiazdki. Co najgorsze wylot z Krakowa miał być o 11.00 a okazało się, że godzina się zmieniła na 20.00. Podczas podróży lądowaliśmy w Łodzi (nie byliśmy o tym poinformowani) Z łodzi wylecieliśmy o godz. 21.00 więc koło 4 rano byliśmy w hotelu. Miło spędzaliśmy czas, z myślą, że we wtorek wylecimy do Kraju. Poniedziałek zaplanowaliśmy sobie wycieczkę nocną do miasta, w ten dzień o godzinie 18.00 nasza rezydentka oznajmiła, że musimy się spakować ponieważ za 6 godz. mamy opuścić hotel!! Ta wiadomość zwaliła nas z nóg!! i nici z wycieczki do miasta!! Pobyt miał trwać 7nocy/8 dni trwał 5 NOCY!! Zgłosiłam to do biura jednak żadnej odpowiedzi... często wyjeżdżam zagranicę ale z Wezzyru już NIGDY NIGDY nie polecę. Jestem zawiedziona!

| Skomentuj opinię



aleila
zwiedzający - 1 punktów

2134 osoby z 3795 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-21 01:32:08
zalety: Cena
wady: Podejście do klienta.
opinia: Brak możliwości złożenia reklamacji, ogólna niechęć, \\\"spychologia\\\", Rezydentki, które raczej robią łaskę klientom. Niezgodność z ofertą. Brak zainteresowania i pomocy ze strony Rezydentek i samego biura- klient w hotelu jest pozostawiony sam sobie.

| Skomentuj opinię


1811 osoby z 3149 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-06-07 21:42:55
zalety: Doskonała opieka rezydentki Pani Anny Moller.

wady: Międzylądowania na Krecie
opinia: Urlop na Rhodos ,który spędziliśmy w drugiej połowie maja, spełnił w 100% nasze oczekiwania.
Wszystko zgodnie z ofertą,a nawet lepiej! Po prostu SUPER.Polecamy to biuro.
Alina i Wojciech Biela
Dodam jeszcze,że znajomy trzykrotnie był z tym biurem w Turcji i zawsze wraca zadowolony.

| Skomentuj opinię


monika23
zwiedzający - 1 punktów

917 osoby z 1364 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-13 15:54:25
zalety: mili i pomocni rezydenci
wady: wezyr=oszusci
opinia: WITAM! 09.11.2010 WRÓCILIŚMY Z EGIPTU Z BIUREM WEZYR. WAKACJE WSPANIAŁE, REZYDENCI BEZ ZASTRZEZEN GDYBY NIE TO ŻE W PONIEDZIAŁEK POPOŁUDNIU DOWIEDZIELIŚMY SIĘ ZE LOT JEST PRZESUNIĘTY O 15 GODZIN (NA NASZĄ NIEKORZYŚĆ) I ZE DZIS W NOCY WYLATUJEMY ZAMIAST JUTRO WIECZOREM! CAŁY DZIEŃ ZMARNOWANY! KUPILIŚMY TA WYCIECZKĘ TYLKO ZE WZGLEDU NA TO ZE PANI W BIURZE WEZYR BARDZO ZACHĘCAŁA BO PIERWOTNE GODZINY SAMOLOYÓW BYLY TAKIE ZE WYCHODZIŁO 8 DNI A W RZECZYWISTOŚCI BYŁO 6 I PÓŁ!!! JESTESMY BARDZO NIE MILE ROZCZAROWANI! OSTATNI RAZ POLECIELIŚMY Z TYM BIUREM!!!

| Skomentuj opinię (2)