Biuro podróży Wezyr - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.98 / 5.00
32% opiniujących poleca Wezyr
Opinie klientów biura podróży Wezyr. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Wezyr zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Wezyr

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-19 23:25:19
zalety: BRAK
wady: DUŻO
opinia: Witam.
Byłem z narzeczona w Grecji Hotel Hellinis w Lipcu 2018
Po przełożeniu lotu na wcześniejszy dotarliśmy na miejsce o godzinie 4 nad ranem.
Znaleźć Rezydenta na lotnisku graniczy z cudem, żadnych tabliczek koszulek ( jak inne biura podróży ) czego kolwiek związanego z naszym pobytem.
Dopiero Pani z biura Tui powiedziała gdzie możemy znaleźć naszego rezydenta a tak chyba być nie powinno ze chowa sie w jakiejś budce w srodku lotniska bez jakiego kolwiek oznaczenia.
Po przekazaniu nam koperty z numerem autokaru kazała udać sie na parking i sobie poszukać odpowiedniego.
Po dotarciu do Hotelu czekaliśmy około 10 godzin na pokoj w holu hotelu ( nie udostępniono nam pomieszczenia na bagaże ).
Wiem ze doba hotelowa rozpoczyna sie zgodnie z umowa od godziny 14 ale po pierwsze nie potrzebnie zmieniono nam godzine lotu z 3 na 1.
Po drugie nie było gdzie zostawić bagaży czy sie odświeżyć by iść na basen czy choćby przebrać.
Po trzecie czekanie w holu hotelowym przez 10 godzin to jakaś kpina. Rozumiem dwie trzy godziny nawet pięć ale nie 10 i spanie na kanapach...
Wracając jednak do rezydenta który pojawił sie dzień pożniej w celu "spotkania" Pani sprzedała tylko wycieczki i mimo naszych skarg nic z nimi nie zrobiła. Powiedziała żeby dzwonić bezpośrednio do biura i ze to nie od niej zależy.
Na wykupionych przez nas wycieczkach rezydenta oczywiście z nami nie było zostawaliśmy odwiezieni do portu i pozostawiani sami sobie...
Wycieczki nie były warte swojej ceny 0 organizacji tłok na statkach i 0 przyjemności.
Podczas powrotu rezydentka czekała przed lotniskiem powiedziała nam " dzień dobry zaraz do was przyjdę idźcie w lewo" I Tyle Panią widzieliśmy 0 jakiej kolwiek pomocy ( wiele ludzi nie znało angielskiego wcale) Tym czasem Panie z ITaki czy z TUi potrafily sie zaopiekować swoimi podopiecznymi a nawet tłumaczyć przy odprawach i być z nimi aż do przejścia przed bramki.
Ogólnie jestem zawiedziony opieką i organizacją..
Więcej nie skorzystam z tego biura podróży.

| Skomentuj opinię


29 osoby z 58 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-02 18:57:21
zalety: bra
wady: - brak rezydenta
- sprzedaż oferty jako hotelu 4* a w rzeczywistości był to hotel 3*
- brak poszanowania dla klientów
- wyłudzenie pieniędzy
opinia: Zdecydowanie ODRADZAM to biuro. Oszuści i kłamcy. Nie szanują swoich klientów.
Podczas mojego pobytu na Korfu (wczasy organizowane) nie było opieki rezydenta i biuro w żaden sposób nie poinformowało mnie ani przed wylotem ani podczas pobytu, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Dopiero po mojej interwencji z biurem w Polsce poinformowano mnie o godzinach odlotu.
Dodatkowo sprzedano mi ofertę jako hotel 4* a kilka dni później na stronie zmieniono ją na 3* tłumacząc się błędem systemu rezerwacyjnego!!!!! Nie ponoszą odpowiedzialności świadome wprowadzenie w błąd, celem wyłudzenia pieniędzy.
Nie potrafią się rzeczowo odnieść do złożonej przeze mnie reklamacji. Odpisują kłamstwa aby nie ponieść finansowej rekompensaty za niedotrzymanie warunków umowy. NIGDY nie skorzystam z usług tego biura i ZDECYDOWANIE ODRADZAM.

| Skomentuj opinię



72 osoby z 144 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-17 11:17:17
zalety: Brak
wady: Biuro podróży WEZYR zawiera umowy z hotelem nie sprawdzając jego rzetelności (nawet bezpośrednio po interwencji) narażając swoich klientów na podłe warunki pobytu.
opinia: W dniach 21 do 28 października 2015 roku przebywaliśmy w hotelu GRAND ASTOR HOTEL kategorii 4* w Alanyi z deklarowanym wyżywieniem All Inclusive.
Po przylocie na miejsce miał rozpocząć się oczekiwany wypoczynek zgodny z ofertą katalogową tj.:
- wyżywienie wg opcji All Inclusive,
- plaża 150 m od hotelu z bezpłatnymi leżakami i parasolami
- w hotelu restauracja i 3 bary
- łaźnia turecka, aerobik, animacje itp. jak w katalogu
Do hotelu dotarliśmy około godziny 23. Rezydentka zgłosiła nas w recepcji hotelu i nie czekając na nas wróciła do autokaru i odjechała. Kolacji oczywiście nie dostaliśmy
Zamiast bezstresowego wypoczynku przeżyliśmy koszmarne 7 dni.
Zaczęło się od wyżywienia. Podawano nam pozostałości z sezonu bez jakiegokolwiek wyboru. 3 kolejne dni tj. 22 do 24 października na śniadania jaja gotowane na twardo – zielone i kiełbasa jak mortadela. Brak masła, mleka, twardych serów, warzyw, wydzielane pieczywo – chleb jednego rodzaju. Dwa kolejne dni to jajecznica, a we wtorek – mortadela pokrojona w paski zapieczona prawdopodobnie z jajkami.
Wędlina (mortadela) podawana była także najczęściej na obiad i kolację w różnych postaciach – smażoną, mieloną (klopsiki) lub pokrojona w paski i zalewaną sosem niekreślonego koloru i smaku. Z mięs na obiad, tylko jeden raz zobaczyliśmy udka drobiowe a właściwie najmniejsze ich części, dwa razy była to namiastka kebabu – przypalone paski mięsa drobiowego. Z napojów były: woda z saturatora, kawa z automatu i trzy soki z automatu (tworzone z proszków). Dostępne było także piwo i wino które nalewała obsługa pod warunkiem, że była Ona w danej chwili uchwytna. Talerze i sztućce nie domyte, serwetek jak na lekarstwo, stoły nie nakryte. Lepiej bywa nawet w przydrożnej knajpce.
Po trzech dniach śmieciowego jedzenia, urągającego godności człowieka, zadzwoniliśmy do Działu Kontaktu z Klientem ODEON Tours z reklamacją, ponieważ rezydenci nie odbierali połączeń i nie pełnili dyżurów.
Po wysłuchaniu naszych reklamacji oświadczono nam, że świadczenia są zgodne z zapłaconą ceną oraz, że nie przewidują wizyty w hotelu w celu sprawdzenia zasadności naszych roszczeń. W ramach reklamacji zaproponowano nam zmianę hotelu za dodatkowa opłatą 50 euro od osoby na znajdujący się podobno w pobliżu hotel SUN STAR BEACH przy czym zmianę hotelu mieliśmy zrealizować we własnym zakresie (transport nas i bagaży) bez pomocy rezydenta. Proponowany hotel znajduje się nie w pobliżu (próbowaliśmy go znaleźć w sąsiedztwie bez pozytywnego skutku) a w odległości ponad 7 km od hotelu Grand Astor.
Zrezygnowaliśmy z tej propozycji z powodu podanego wyżej, tym bardziej, że za proponowaną zmianę hotelu kwotę 100 euro moglibyśmy przez trzy dni żyć jak przysłowiowe pączki w maśle. Nie doczekaliśmy się jakiejkolwiek interwencji w hotelu ze strony przedstawicieli biura WEZYR czy współpracującego z nim ODEON Tours.
Zgodnie z ofertą, mogliśmy korzystać z 50 m plaży publicznej i znajdujących się na niej bezpłatnych parasoli i leżaków. Plaża owszem była, ale prócz byle jakiej budy z „szyldem” hotelu ani parasoli ani leżaków – tylko śmieci.

Aerobik i animacje były tylko na papierze, w rzeczywistości nic takiego nie było a dzień przed wyjazdem zaczęto rozbierać wyposażenie basenu.



| Skomentuj opinię


traveler1981, Zielona Góra
zwiedzający - 1 punktów

92 osoby z 184 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-03-16 16:10:09
zalety: Na razie brak
wady: Na razie jedna
opinia: Wpłaciliśmy pieniążki za wycieczkę do Turcji na czas, ze wzgledu jednak na limit przelewów zmuszony byłem ostatnią ratę wpłacić w banku. Postałem w kolejce, zapłaciłem prowizję i co się okazało? Wezyr odesłał mi pieniądze z poleceniem zapłaty tej samej kwoty za kilka dni na to samo konto(sic!). Teraz czeka mnie dodatkowa strata czasu i być może kolejnych pieniędzy, aby wpłacić kwotę którą Wezyr już miał na koncie. Słowem rodem z filmów Bareji. Miejmy nadzieję, że biuro samymi wczasami się jakoś zrehabilituje.

| Skomentuj opinię


wezyrholidays
zwiedzający - 1 punktów

107 osoby z 215 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-21 19:06:04
zalety: brak
wady: same
opinia: Wczasy w Turcji:
- zakwaterowanie w obiekcie zastępczym.
- kilka godzin oczekiwania na zakwaterowanie
-
- zamiast pokoju z widokiem na ogród, widok na plac budowy.
- na placu budowy sprzęt ciężki koparki wywrotki itp.
- w pokoju syf z gilem, codziennie kurz z budowy za oknem.
- obiekt nie wykończony szpary pomiędzy futrynami okien a ścianami = hałas i kurz z placu budowy za oknem i wiele innych "umilaczy".
- brak drzwi do WC !!
- ciągłe wiercenie i stukanie w wykańczanym w pośpiechu hotelu.

| Skomentuj opinię


114 osoby z 231 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-29 19:12:40
zalety: brak
wady:
Niezgodność z umową i opisem wycieczki, brak opieki rezydenta, brak możliwości uzyskania pomocy od kogokolwiek z biura Wezyr.
opinia: TRAGEDIA!!!
Niezgodność z umową i opisem wycieczki, brak opieki rezydenta, brak możliwości uzyskania pomocy od kogokolwiek z biura Wezyr. Klienci pozostawieni sami sobie!!

| Skomentuj opinię


qbawolski
zwiedzający - 1 punktów

131 osoby z 262 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-02 22:30:42
zalety: brak
wady: JEDNA WIELKA PORAŻKA, żenująco nie profesjonalne podejście, bezczelne zachowanie i korespondencja pseudo dyrcia Marcina Tułaczko. No ale jakie nazwisko, takie zachowanie ;) Byliśmy w dwie rodziny w lipcu w hotelu XAFIRA de LUXE , ale de luxe to była tylko elewacja tego hotelu. W odpowiedzi na reklamację, do której załączyłem zdjęcia z pobytu, ten cham i prostak Tułaczko odpisuje, że dokumentacja zdjęciowa nie stanowi wystarczającego dowodu w sprawie. Że 20 lipca aqua park był gotowy (był sam fundament) że w hotelu było czysto (a nie było , bo trwały prace wykończeniowe w większej części tej masakry), stacje trafo porozpinane, jedna działająca restauracja, ale podobno wszystkie były czynne. Kosz na śmieci był(twierdzi WEZYR, a nie było ), a ja nie zgłaszałem że sprzątaczka ukradła ciuchy moich dzieci i nie zgłaszałem reklamacji na pokój. To jest q...wa jakiś bezczelny żart !!! NIGDY NIE KORZYSTAJCIE z USŁUG TEGO PSEUDO BIURA !!! Zabieram dokumenty i mam zamiar nauczyć ich rozumu w sądzie. Panie Tułaczko, niech Pan szykuje swoich prawników, zobaczymy czy zdjęcia nie są wystarczającym materiałem dowodowym. PS mam też film dla Pana, ale to już na sali sądowej ;)
opinia: Po 12 dniach , mając w końcu dostęp do internetu, opiszę swoje przeżycia związane z tym czymś co zwane jest hotelem *****.
WSTĘP
dojechaliśmy do hotelu o 4.30 , po godzinnym kwaterunku, dostaliśmy kartę do pokoju marzeń.
na 6 piętrze. Jadąc jeszcze działającą windą coś mi się nie podobało bo w windzie obok był straszny bałagan, brud, widać było że to niby osobowa winda obok służy robotnikom do przewożenia materiałów budowlanych. Ach, cóż tam pewnie nie posprzątane, pomyślałem. Zatrzymaliśmy się na 6stym, wysiadamy. Ups, co to, korytarz bez światła, pokoje pootwierane, nie ma w nich łóżek, wystają kable ze ścian. Przestraszyłem się. Idziemy dalej, ja , moja żona i dwójka naszych pociech. "Tato, a czemu tu odpada tapeta ze ściany, Tato, a czemu tu nie ma światła, Tato to nasz pokój" ? Pytały dzieciaki. Weszliśmy do pokoju, kable wiszą , nie ma kontaktów, nie ma włączników, tapeta spadła ze ściany. To chyba jakiś żart, pomyślałem. Schodzę do recepcji.
ROZWINIĘCIE
Dzień dobry, nazywam się ............ , jestem z pokoju , ......................, mam kłopot. Chcę zmienić pokój, ponieważ w moim , jeszcze chyba trwają prace budowlane.
RECEPCJA : rozumiemy, ale nie mamy innego pokoju dzisiaj , może jutro.
Wymieniłem wszystkie usterki + brak klimatyzacji, co po 2,5 godzinnej jeździe w nie klimatyzowanym autobusie z lotniska było dla mnie przynajmniej rzeczą niezbędną.
RECEPCJA: bardzo przepraszamy ale dopiero jutro możemy Panu dać inny pokój.
Po kilku godzinach spędzonych na balkonie, bo w tym czymś zwanym pokojem nie sposób było odpocząć , udałem się na recepcję.
Po dość merytorycznej rozmowie udało mi się zmienić pokój, ana taki, gdzie wszystko w końcu działało.
DZIEŃ 2
Wyspani i wypoczęci w końcu odwiedziliśmy restaurację. UPS, sosy w plastikowych buteleczkach, "plastikowa wędlina", kurczak, kurczak, kurczak, wszędzie i w każdej postaci. ŚNIADANIE porażka jak na ten rodzaj hotelu, obiad NIE WYPOWIADAM SIĘ, kolacja na szczęście dzieci coś zjadły. Dzięki Boże za przekąsi przy basenie, bo bez frytek i nuggetsów dzieciaki głodowałyby cały wyjazd. Chwalę desery na kolacji, ponieważ były poważnie smaczne, bravo !
Zostawiwszy tipa (5 Euro) sprzątaczce, byłem pewien że pokój będzie wyglądał ok. Cóż po powrocie z basenu , naszych brudnych ciuchów zostawionych w woreczku pod zlewem nie było. Ach , kochanie na pewno zabrała do prania, sprawdzę na recepcji, powiedziałem do żony...
Cóż po 3 dniach w końcu recepcja oznajmiła mi , że ubrań nie ma, pewnie zostały wyrzucone.
Markowa bielizna, spódniczka żony, koszulka syna i moja polówka pojechały zwiedzać Turcję z perspektywy śmieciarki.
W trakcie pobytu wydarzyło się jeszcze kilka ciekawych historii, ale za dużo by pisać.

KLIKA WAŻNYCH RAD dla tych , którzy są na tyle odważni aby odwiedzić XAFIRA de coś tam ...:
po PIERWSZE - UCIEKAJCIE i ZMIENIAJCIE HOTEL jak się da !!!
jeśli jednak się nie uda to :
1) zabierzcie ze sobą duży pakiet na internet, bo ten w hotelu nie działa !!!
2) nie słuchajcie bredni opowiadanych przez kompletnie ambiwalentnego NIBY rezydenta Pana Michała, pożal się losie pomocnika, który z uśmiechem na twarzy mówi , że działają wszystkie bary , restaurację, spa, itd, KIEDY NIE DZIAŁAJĄ !!!
3) czynne są baseny, sklepik ze słodyczami i upominkami, sklepik z ciuchami, foto, fryzjer w ostatnim dniu, zaczął pracę, podobnie jak siłownia, główna restauracja, bar 24H obok lobby, bar na basenie i jedna z restauracji a la carte. RESZTA NIE DZIAŁA !!!
4) Ultra all inclusive z importowanymi alkoholami, działa JAK SOBIE PRZYWIEZIECIE IMPORTOWANE ALKOHOLE !!! Bo jak nie to pijecie CIEPŁĄ POPŁUCZYNĘ niczym nie przypominającą wódki, whisky które pachnie migdałami i kakaowy crem , który robi za BAILEYS'a ale nawet go nie widział.
5) ZABIERZCIE PAPIER TOALETOWY !!! albo codziennie czekają Was wycieczki do recepcji po ów niezbędną rzecz, sprzątaczka mimo tipów zostawianych codziennie w nadziei że się nawróci, NIE ZOSTAWI WAM bezcennej taśmy życia !!!
6) Dobrze mieć własny ręcznik pod koniec pobytu, bo zaczyna ich brakować w hotelu. Te które dostaniecie na baseny, niech będą Waszym niezbędnikiem.
7) Chcąc zjeść ciastko w PATISERIE bądźcie czujni, bo bywają, ale nie są cały czas :) Polecam czekoladowe, choć są rzadko, chyba , że wyczekacie :)
8) KOLACJA, idźcie o 19.00 , bo o 20.00 już nie będzie 3/4 rzeczy , TAKA SYTUACJA.
9) Zabierzcie MP3 jeśli nie chcecie zwymiotować podczas relaksu na basenie od słuchania przez 10 godzin tureckich hitów i nie mówię tu o TARKAN'ie :)
10) ANIMATORZY są rewelacyjni, na tyle ile mogą, water polo, strzelanie ze śrutówki, joga, zumba , SĄ SUPER, dyskoteki ... hmmm... w ALANYE polecam club przy marinie, w hotelu disco dla dorosłych NIE MA. AMFITEATR NIE DZIAŁA, kilka kolumn wystawionych na środek części z basenami robi za niby amfiteatr. Miejsce dla dzieci, JEST W BUDOWIE, na razie siedzą sobie przy toaletach ! Bravo za pomysłowość ! Codziennie, spada gdzieś sufit, jest wesoło. Panowie NIBY BARMANI w barze 24h nie są zainteresowani tipami i tak BĘDĄ MIELI WAS w dupie ! Poza bardzo sympatycznym kelnerem , który potrafi zapracować na swój napiwek i jest bardzo uprzejmy , zapamiętuje gości i ich upodobania, w kwestii, drinków, za to WIELKI PLUS. TURECKA RESTAURACJA a la carte :) nie spodziewajcie się w niej karty menu, nie ma , NIE WYDRUKOWALI JESZCZE. Podejdzie Kelner, bardzo profesjonalnie, zapyta : "you want soup ?" :) No a potem już finezja i styl :) przy stoliku z ogródka piwnego uraczy Was pysznym miętowym "żurkiem" yeak ! Potem wieprzowa jagnięcina, albo suchy kurczak lub kabab, jak nie spalony to ujdzie. DESER JEST PYSZNY polecam !!!
Cóż chyba tyle , jeśli pojedziecie , sami ocenicie, co prawda codziennie widać poprawy, na koniec tego roku może nawet będzie plac zabaw i park wodny, może wystarczy jedzenia dla gości, może ... Bo w tym hotelu WSZYSTKO JEST MOŻE i PRAWIE !!!

| Skomentuj opinię


135 osoby z 270 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-08-28 14:47:47
zalety: Nie widzę w tej chwili żadnych zalet. Żałuję że nie przeczytałam opini przed wyjazdem.
wady: Posiłki- monotonne, przyprawione tak że aż usta wykręca, zupełnie nie dla Europejczyka, dziecko nie ma co jeść.
Walka o sztucce, talerze, miseczki do zupy.
Napoje do posiłków na stołówce jednorazowe.
Standard pokoji i łazienek wątpliwy.
Zgłoszone usterki (np. przepalone żarówki) nigdy nie naprawione.
Obsługa kiwa głowami obecuje coś zrobić poczym widać że mają to w nosie.
Niesprawna winda. Brodzik dla dzieci widać że brudny.
Standard pokoju żałosny.
opinia: Właśnie wróciłam wakacji. Hotel AGC kiedyś Orient, nikomu nie polecam. Dużo turystów mniej odpornych zmieniało hotel zaraz po zakwaterowaniu.Dysponuję zdjęciami potwierdzającymi moją opnię.

| Skomentuj opinię


219 osoby z 431 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-27 17:13:20
zalety: Biuro Wezyr bardzo dobre
wady: brak
opinia: byliśmy w Hurghadzie od 13 do 21.09.2012 Wezyr spisał się bardzo dobrze. Hotel Makadi Stalla Spa super , obsługa wspaniała,codziennie inna kuchnia bardzo różnorodna,animacje jako takie. Mam porównanie bo byłam w Egipcie cztery razy. Piliśmy napoje z lodem i żadnej zemsty Faraona.Lecieliśmy liniami Bingo o dziwo bez spóżnień. Mieliśmy obawy co do biura bo byliśmy w Egipcie z Wezyrem pierwszy raz , ale miłe rozczarowanie.Rezydent spisal się dobrze, chociaż innymi biurami było różnie. Do spotkania w Egipcie.

| Skomentuj opinię



1811 osoby z 3149 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-06-07 21:42:55
zalety: Doskonała opieka rezydentki Pani Anny Moller.

wady: Międzylądowania na Krecie
opinia: Urlop na Rhodos ,który spędziliśmy w drugiej połowie maja, spełnił w 100% nasze oczekiwania.
Wszystko zgodnie z ofertą,a nawet lepiej! Po prostu SUPER.Polecamy to biuro.
Alina i Wojciech Biela
Dodam jeszcze,że znajomy trzykrotnie był z tym biurem w Turcji i zawsze wraca zadowolony.

| Skomentuj opinię


Carolline
zwiedzający - 1 punktów

238 osoby z 470 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-05-21 13:45:00
zalety: Brak zalet bo nawet cena nie była adekwatna do oferowanych usług.
wady: *Brak opieki rezydenta
*Nie sprawdzają stanu Hoteli
*Traktują ludzi podmiotowo
*W odpowiedzi na złożoną reklamację, nie padło z ich strony ani jedno słowo przepraszam. Potraktowali nas jak kłamców i reklamację złożoną przez 11 osób uznali za "niezasadną"
opinia: Biuro Wezyr to najgorszy pomysł na spędzenie urlopu.Bylismy w terminie 28.04-05.05.2012 w Hotelu Alanis w Turcji- standard według Wezyra to4*A w tym standardzie- brak ciepłej wody- 2 razy zgłaszaliśmy problem, raz rezydentce a raz w biurze wezyra.Woda ciepła została puszczona na 3 godziny.Brak kontaktu z rezydentką, która pojawiła się pierwszego dnia, posprzedawała wycieczki fakultatywne i zniknęła nie interesując się zupełnie nami oraz nie zostawiając żadnych namiarów na siebie.W ofercie All inclusive jedzenie monotonne.O terminie wyjazdu powrotnego na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero około godziny20.00 dzień przed wyjazdem-w hotelu brak jakiejkolwiek tablicy informacyjnej.Cała grupa zaraz po tej informacji zgłosiła w recepcji zapotrzebowanie na "lunch box",który mieliśmy odebrać przed 7 rano w dniu wyjazdu w recepcji.W dniu wyjazdu okazało się że śniadanka nie ma. Recepcjonista powiedział że przekazał inf. do kuchni ale nie wie czemu zamówienie nie zostało zrealizowane.Cała sytuacja odbywała się przy rezydentce która przyjechała odebrać nas hotelu.Tak więcej cały dzień drogi bez żadnego posiłku.Cała grupa z tego turnusu złożyła reklamację.Jeszcze w autokarze wypełniliśmy drugi reklamacyjne.A oto odpowiedz biura:"W odpowiedzi na pismo złożone w Turcji(...)wyjaśniamy iż po skontaktowani się z naszym przedstawicielem w Turcji, firmą Odeon Tours uzyskaliśmy następujące informacje:W KWESTII BRAKU CIEPŁEJ WODY WYJAŚNIAMY IŻ W KRAJACH BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO WODA JEST ZWYKLE PODGRZEWANA DZIĘKI BATERIOM SŁONECZNYM.JEJ TEMPERATURA JEST WIĘC UZALEŻNIONA OD NASŁONECZNIENIA.ILOŚĆ CIEPŁEJ WODY ZALEŻY TAKŻE OD ILOŚCI KORZYSTAJĄCYCH Z NIEJ OSÓB W DANEJ CHWILI.(...) wszystkie zamówienia na lunch box muszą być złożone w recepcji hotelu maksymalnie do godziny21.00 na dzień przed planowaną wycieczką lub transferem.NIESTETY Z INFORMACJI OTRZYMANEJ OD HOTELU WYNIKA,IŻ PRACOWNICY RECEPCJI NIE OTRZYMALI OD PAŃ PODOBNEGO ZGŁOSZENIA.W związku z powyższym nie możemy uzać reklamacji

| Skomentuj opinię


249 osoby z 493 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-05-06 19:06:52
zalety: Hotel czysty, kameralny, basen, jedzenie dobre urozmaicone, obsługa miła, nie nachalna
wady: Uwagi krytyczne- rezydent p. Marcin na spotkanie informacyjne przybyła "wczorajszy", więcej razy się nie pojawił.W innych biurach rezydenci mają dyżury w hotelach i są bardziej zainteresowani swoją pracą.
opinia: Właśnie wróciłam z długiego majowego weekendu w Turcji z biurem Vezyr Holidays, ogólnie wszystko było ok , jedynie rezydent p.Marcin nie popisał się.

| Skomentuj opinię


brigit83
zwiedzający - 1 punktów

249 osoby z 489 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-24 22:42:07
zalety: zgodnosc z opisem oferty
wady: ...
opinia: moja sytuacja była bardzo trudna i przykra!!!!!!to miał być nasz wymarzony urlop!!!!!niestety po 4 dniach mój mąż w ciężkim stanie trafił do szpitala z zawałem tętniczym na mózgu!!!!!!koszmar!!!!!!wtedy poczułam że jestem sama i że potrzebuje opieki osoby która pomoże mi załatwić wszystkie tak poważne sprawy związane z tą sytuacją!!!!!nie będe wsztstkiego opowiadac ze szczegółami bo jest to bardzo bolesne dla mnie...!!!! ale chce państwu powiedzieć że wezyr zapewnił mi opieke rezydenta HATEMA przewspaniałego człowieka który był niemal że 24h przy mnie!!!!ogromnie mi pomagał!!!!!nawe wpierał duchowo jak potrafił a to było mi w tedy bardzo potrzebne!!!!załatwił mi kierowce który na moje że tak powiem zawołanie woził mnie z hotelu do szpitala i ze szpitala do hotelu!!!było to dla mnie bardo ważne bo w taksówce prywatnej samotna kobieta może czuć się niebezpiecznie!!!!!DZIĘKUJE ZA POMOC HATEMOWI i lojalność WEZYRA w obec mojej sytuacji!!!!!teraz już jestem w polsce ale nigdy nie zapomne tEgo że ARAB to teŻ może być Przyjaciel!!!!!moje problemy trwają dalej i napewno nie roztrzygną się pomyślnie ale tu już mam dzieciaki i rodzine która mnie wspiera!!!!!!DZIĘKUJE!!

| Skomentuj opinię


267 osoby z 527 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-01-29 10:59:12
zalety: Zalet brak
wady: Jestem bardzo zrażona tym biurem. Wyjeżdzałam z różnych biór i jeszcze nie zdażyło mi się żeby była tak duża zmiana godziny wylotu bez konkretnej imformaci.
opinia: Krótko mówiąc, Biuro jest oszustem. Wylot powrotny do Warszawy miał być o 20:50 a okazało się że jest o 10:10. Zostaliśmy obudzeni przez rezydenta z pretensjami że godzine temu powinniśmy być na recepci i jeżeli za 5 min nas nie będzie autokar odjedzie na lotnisko bez nas. Podkresle ze byłam z 7 letnim dzieckiem które bardzo przażyło tą stresującą sytuację.
Dodam że rezydent 2 dni wcześniej zapewniał że doba hotelowa jest do 12 a okazało się ze od godziny 8 rano mamy zakręconą wode i nie mogliśmy się odswieżyc.
Co się jeszcze okazało lot o 20:50 od miesiąca nie lata. I niewydaje mi się żeby biuro podróży o tym niewiedziało.
OSZUŚCI!!!!! UWAŻAJCIE!!!! NIE POLECAM TEGO BIURA!!

| Skomentuj opinię


2126 osoby z 3771 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-11-08 23:43:59
zalety: BRAK !!!!!!!!
wady: Podają inne godziny odlotów - , a nie maja wogóle w momencie sprzedaży wykupionych czarterów. Skracają pobyt o kilkanaście godz. Wprowadzają międzylądowania - to bezprawne i niedozwolone .
opinia: Ocena ZERO!!!!!
BIURO Podróży WEZYR -JEDNO WIELKIE OSZUSTWO - w dniu 19 . X .2011 wykupiłam wycieczkę do Hurghady na 25. XI . 2011wylot z Poznania miał byc o 6.00 , powrót 11.20 ( 2.XII) . Mam umowę i warunki uczestnictwa gdzie w pkt 4.4 jest mowa o zmianie terminu wylotu , ale równocześnie podają ,że dot. to sytuacji spowodowanej wyzsza koniecznościa , działania przyrody itp.
I dzisiaj wchodząc na stronę WEZYRA widzę inne godz wylotu czyli 14.20 z Poznania , a powrót 10.20 . To już dzisiaj znają ,że zajdzie siła wyższa - to kpiny . 10 godz. do tyłu - to jawne oszustwo , bo kupująć wycieczkę 7 dniową wybrałam WEZYRA ze względu na czas - czyli 7 dni pobytu , a nie 6 . Będe jutro skarzyć biuro - tak dłużej nie można oszukiwać klientów . TO NIEDOZWOLONE PRAKTYKI - ZATRUDNIŁAM KANCELARIĘ . ZAWIADAMIAJCIE UOKiK - rzecznik ochrony konsumentów jest w każdym dużym mieście . Nie dajcie się nabierać - ,że można zmieniać godz - to bezprawne . !!!!

| Skomentuj opinię


272 osoby z 539 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-30 16:46:10
zalety: stosunkowo tanie wakacje
wady: najgorsze hotele dotyczy wyjazdu do Turcji
opinia: wykupiony hotel w Alanyi Kleopatra Condola to po prostu jeden "SYF" bród i smród np.kucharz brudny jak z kotłowni z petą w ustach podawał jedzenie ,w barze podawano wino -ocet,łazienka -popsuta instalacja smród kanalizacji nie można było spać. Po dwóch dniach zmieniono hotel transfer na własny koszt i skrucono pobyt o jeden dzień.Ostrzegam i odradzam korzystanie z takiego biura.

| Skomentuj opinię


Jusita
zwiedzający - 1 punktów

2133 osoby z 3790 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-03 17:57:30
zalety: Dobry Hotel, Miła obsługa
wady: Skrócony czas pobytu o 2 dni!!
opinia: Witam. W lipcu wróciłam z Egiptu Sea club sharm el sheik. Hotel ok jednak w biurze powiedziano mi, że to hotel 5 gwiazdkowy okazało się że ma 4,5 gwiazdki. Co najgorsze wylot z Krakowa miał być o 11.00 a okazało się, że godzina się zmieniła na 20.00. Podczas podróży lądowaliśmy w Łodzi (nie byliśmy o tym poinformowani) Z łodzi wylecieliśmy o godz. 21.00 więc koło 4 rano byliśmy w hotelu. Miło spędzaliśmy czas, z myślą, że we wtorek wylecimy do Kraju. Poniedziałek zaplanowaliśmy sobie wycieczkę nocną do miasta, w ten dzień o godzinie 18.00 nasza rezydentka oznajmiła, że musimy się spakować ponieważ za 6 godz. mamy opuścić hotel!! Ta wiadomość zwaliła nas z nóg!! i nici z wycieczki do miasta!! Pobyt miał trwać 7nocy/8 dni trwał 5 NOCY!! Zgłosiłam to do biura jednak żadnej odpowiedzi... często wyjeżdżam zagranicę ale z Wezzyru już NIGDY NIGDY nie polecę. Jestem zawiedziona!

| Skomentuj opinię



froda1
zwiedzający - 1 punktów

2135 osoby z 3788 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-03 13:47:08
zalety: Punktualność, rzetelność,
wady: niekompetentni rezydenci
opinia: Wróciłam z Turcji parę dni temu wycieczkę organizowała firma Wezyr. Wszystko było zgodne z wcześniejszymi ustaleniami,żadnych opóźnień, jednakże najbardziej zapadł nam w pamięci rezydent Przemek z Wrocławia , który urzekł nas niebywałą inteligencją, wspaniałą i rzetelną wiedzą. W sposób niewiarygodnie przystępny opowiedział nam historię Turcji,okraszoną licznymi dygresjami i dowcipami. Służył radą i pomocą.To człowiek na właściwym miejscu, z pasją i olbrzymią ciekawością świata, którą zaraża wszystkich dookoła. Pozdrawiam a szefostwo pana Przemka powinno zastanowić się nad premią uznaniową dla niego.

| Skomentuj opinię (1)


hedzhog
zwiedzający - 1 punktów

283 osoby z 561 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-28 15:40:03
zalety: BRAK
wady: Drastyczna zmiana terminów wylotu i powrotu po podpisaniu umowy - straciliśmy 22h
opinia: Witam, a jednak wbrew pozorom biuro może dużo!!! Proszę przeczytać do końca jak można się przeliczyć. Mi biuro WEZYR zepsuło podróż poślubną, otóż wykupiliśmy wycieczkę wylot piątek o 6:00 z Katowic, niestety po naszym przelewie pieniędzy zmieniono na 8:00, spowodowało to ze w hotelu byliśmy już po obiedzie, no trudno, powrót w następny piątek, wyjazd o 18 na lotnisko wylot 20. jednak podczas pobytu rezydentka zasygnalizowała ze chyba jednak koło 12 będzie wyjazd, ale żebyśmy sprawdzili sobie wieczorem ona zamieści informację, poszliśmy o 20 nic nie było, wiec myśleliśmy ze jest ok. Jednak cos mnie podkusiło i poszedłem o 22 i co się okazało mamy opuścić pokój o 0:15, tak 15 min po północy, nie opłacało nam się kłaść nawet, straciliśmy dokładnie 20h czyli niemal dobę, na wyjazd 7 dniowy to chyba dużo, oczywiście biuro ze to od nich nie zależne to wina czarteru, ale rezydent w drodze na lotnisko nam powiedział ze tak jest już od 3mcy, pytanie czemu biuro w ofercie nie zmieniło ze to wyjazd nie 7 a 6 dniowy - bo cena już byłaby nieatrakcyjna? i wszystko w majestacie prawa bo 15 min zadecydowało ze zaczęła się już ostatnia doba. Pytanie się nasuwa jedno – co by się z nami stało gdybym nie poszedł o tej 22 sprawdzić, nie musiałem rezydentka mówiła ze zamieści ewentualnie zmianę o 16 – i co powrót na własny koszt.

| Skomentuj opinię


2135 osoby z 3789 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-21 17:08:47
zalety: cena
wady: wszystko pozostale
opinia: Cały rok pracujesz by zarobić na wymarzone wakacje. Każdy wolny dzień się liczy. Zmęczony i wypompowany z energii jedziesz jeszcze dwie godziny na lotnisko.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nLotnisko Katowice ,lot 6541 do Hurgady, godz. 5:00 ODWOŁANY
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n\'Lekko\' zdezorientowany idziesz do stoiska biura \'WEZYR holidays\' - PRZEWOŹNIK twierdzi, że samolot ma jakąś usterkę techniczną, proszę o cierpliwość- mówi zadowolona i uśmiechnięta przedstawicielka firmy.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nJesteś pełen nadziei, że za maksimum pół godziny będziesz już siedział w tych wypasionych, nowoczesnych, czystych (bo jakże zadbanych) fotelach, dostniesz posiłek zapewniony przez biuro (suchą kanapka z serem) i wreszcie będziesz mógł się zrelaksować samą myślą o słodkim lenistwie.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nMija godzina, za godziną... w dalszym ciągu brak informacji o planowanym wylocie. Temperatura twojego ciała wraz z ciśnieniem z każdym momentem wzrastają, powodując już nie tylko frustracje i pot na twarzy. Dookoła widzisz ok. 100 osób będących w takiej samej sytuacji.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nCzy ludzie pracujący w Wezyrze, którzy tak zapewniają o udanych wakacjach z ich biurem, nie potrafią (cieżko inaczej powiedzieć) myśleć? Nie mówię o tym, aby wczuwali się w skórę osób spędzających już 7 godzin na lotnisku. Czy tak trudno było powiadomić uczestników na samym początku, że ich lot MOŻE najwcześniej zacząć się o godzinie 16.00?
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nNiestety, to nie jedyny problem z jakim musisz się zmierzyć, chcąc podróżować z biurem Wezyr. Na miejscu może na przykład czekać na ciebie rezydent, który nie potrafi mówić po polsku. Spodziewaj się także, że na wycieczki będzie on podstawiał swoich \'kolegów\' wyłudzających pieniądze podczas zwiedzania.
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nPierwsza podróż z Wezyrem była równie ciekawa.
\r\n
\r\nDzień wylotu, godz. 9:00. Dzwoni recepcjonista i mówi, że czas wstać, zaraz przyjedzie autobus, który zawiezie panstwa na lotnisko. Godzina 11:00 a autobusu dalej nie ma.. -ch*lera, zapomieli o nas..., dobra bierzemy taksówkę.
\r\n
\r\nKoszt TEJ taksówki to 40$, na pół bo dwie pary czyli wyszło 20$. Mniejsza o to. Okazuje się, że taki lot nie istenieje! Lot do Polski był w tym dniu o godzinie 7:00. Przerażeni wracamy do hotelu. Kolejne 20$ w plecy.
\r\n
\r\nNo tak.. ale przecież z hotelu jesteśmy już wymeldowani..hmm rezydent w dalszym ciągu nie odbiera telefonu.. Cóż robić? Wracamy znowu na lotnisko. Kolejny samolot do Polski jest o godzinie 20:00 więc czekamy. Całe szczęście były tam miejsca także i dla nas. Rezydent po prostu ZAPOMNIAŁ zadzwonić i powiedzieć o tejże zmianie ;]
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nLot 6541 do Hurgady z Katowic jest narazie \'w martwym punkcie\'. Turyści nie otrzymali żadnej informacji o tym, jak dalej potoczą się ich wakacje. Wiedzą tylko, że samolot będzie MOŻE gotowy o godzinie 16.00
\r\n
\r\nFakt straconego jednego dnia na lotnisku nikogo nie interesuje. Zawsze jest wina przewoźnika.
\r\n
\r\nKogo obchodzi, że dla większości tych ludzi jest to jedyny wolny czas w ciągu roku...
\r\n
\r\n

| Skomentuj opinię