Tanie linie lotnicze Centralwings - opinie, komentarze i oceny

Ocena użytkowników 1.73 / 5.00
22% opiniujących poleca Centralwings
Centralwings oferuje tanie przeloty w Europie, przeczytaj opinie i komentarze klientów Centralwings aby porównać tanie linie lotnicze, z których korzystasz.

Opinie użytkowników o Centralwings

1784 osoby z 3309 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-09-08 22:11:40
zalety: nie ma zadnych zalet!!! moj brat poraz 2 kwitnie na lotnisku. a central nawet nie raczyl powiadomic o kolejnej zmianie lotu. to po co prosza o num kontaktowy?
wady: zapewne nie raz bende latala wasza linia central ale z mala nie wiadoma czy dolece w terminie. jestescie do kitu!!!!
opinia: niezle prosperujecie a nie stac was by powidomic klijetow o zmianie lotu? postawcie sie choc raz na miejscu tych wscieklych ludzi?

| Skomentuj opinię


1775 osoby z 3292 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-11-01 11:18:08
zalety: n/d
wady: -oszuści
-mają świadomość oszustw ale mają to gdzies
-złodzieje
-spytałem 9 moich znajomych którzy kiedykolwiek latali cental wings-3 loty odwołane,2 loty opóźnione więcej niż 5H,3 loty opóźnione 2-4,1 opóźniony godzine...
opinia: NIE LATAJCIE TYMI LINIAMI.JA WOLE DOJECHAĆ POCIĄGIEM 200 KM ABY TYLKO NIE cENTRALEM.ani lot ani central.nigdy przenigdy! nie latajcie ! szkoda nerwów !

| Skomentuj opinię


1779 osoby z 3306 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2006-11-27 00:28:52
zalety: brak
wady: Centralwings ma najgorze call center z jakim sie spotkalem,loty często są odwoływane i przekładane, bardzo często się zdarzają opóźnienia, nie można polegać na tych liniach lotniczych
opinia: Miałem nieszczęście korzystać z tanich linii lotniczych Centralwings, niestety lot został odwolany a Centralwings nawet nie raczył zwrócić mi kosztów za lot z dublina do łodzi (zlikwidowano połączenie tuż przed lotem), straciłem w sumie 100 euro, niby nie dużo ale najgorsze jest to że centralwings wymaga kontaktowania i błagania o zwrot pieniędzy, panowie i panie z call center nie mogą nic zrobić, polecili mi napisać maila, nie poskutkowało, potem kazali wysłać fax, też bez echa, skończyło się na tym ,że wysłałem im list i chyba niestety będę musiał zrezygnować z pieniędzy które centralwings mi ukradł.

| Skomentuj opinię


1763 osoby z 3287 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-08-08 14:02:37
zalety: Żadne
wady: Brak zorganizowania , bardzo dobrze opanowany system tzw.spychologijak wyniknie jakiś problem.Nie kompetentni pracownicy DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA W WARSZAWIE
opinia: 28.06.07 mje 11-letnie dziecko leciało z Edynburga do Katowic.Dziecko szczęsliwie doleciało natomiast bagaż nie.Po złożeniu reklamacji na lotnisku w katowicach i wykonaniu telefonu do głównego przewoznika dowiedzałam się że mam złożyć skargę na linie.Opisać i oszacować zawartość bagażu oraz przedstawić rachunki za zakupioną nową odzież ,kartę pokładową i nr przywieszki na bagażu , reklamację złożoną na lotnisku.
Dowiedziałam się również że mają 30 dni na znalezienie bagażu. A co ciekawe po wykonaniu któregoś już z kolei w ciągu miesiąca telefonu dowiedziałam że mają kolejne 30 dni na rozpatrzenie dokumentów.
Jedno jest jasne oni mają czas na wszystko .Dziecko poleciało Do Polski na 2 miesiące i zostało w tym w czym przyleciało a pani z centralwingsu poinformowała mnie że mam zakupić odzięż pierwszej potrzeby (z tego co zrozumiałam wszystko razy 1- nie skomentuję tego}na 2 miesiące . TO JEST KPINA.28.08.07 będą upływać 2 miesiące jak szarpę się z tymi liniami a sprawa nie widzi finału.
Nie potrafią nawet przeprosić za zaistniałą sytuację nie wspomnę że za każdym razem ja do nich dzwonię żeby cokolwiek się dowiedzieć.O pomoc poprosiłam EUROPEJSKIE CENTRUM KONSUMENCKIE .I teraz czekam co dalej!!!

| Skomentuj opinię


1751 osoby z 3265 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-11-27 23:36:46
zalety: Nie potrafie znalezc.
wady: Anuluja loty w ostatniej chwili.
Konsultanci w biurze obslugi klienta niezbyt uprzejmi, czesta odpowiedz to 'nie wiem, musialbym sprawdzic' i chec szybkiego zakonczenia rozmowy, dopiero po wyraznej prosbie zeby jednak sprawdzil, konsultant niechetnie to robi.
opinia: Niedawno anulowali lot z Krakowa do Londynu mnie i mojej zonie. "Przyczyny operacyjne". Ciekawe... Najciekawsze bylo to, ze tego samego dnia odbyl sie jednak lot Centralwings, ale kiedy zadzwonilem do centrum obslugi z pytaniem jak to mozliwe, odpowiedzieli mi, ze to za lot z poprzedniego dnia, ktory... tez zostal anulowany. Super. Dodam tylko, ze nie jest to pierwszy raz kiedy CW zmienilo nam godziny odlotu. Naszym znajomym niedawno tez taki numer wycieli. Ten anulowany lot byl na pewno naszym ostatnim z ta linia. Z calego serca zycze im zeby ta polityka obrocila sie szybko przeciwko im. Na szczescie konkurencja na rynku jest duza...

| Skomentuj opinię


1753 osoby z 3270 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-11-01 18:13:54
zalety: nie ma zalet
wady: niekompetencja
opinia: brak umiejętności rozwiązywania problemów (taktyka strusia); brak jakiejkolwiek informacji o REALISTYCZNYM terminie odlotu (co pół godziny, że za pół godziny - i tak przez osiemnaście godzin)

| Skomentuj opinię


1752 osoby z 3273 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-08-05 21:36:28
zalety: Żadne
wady: Niekompetenti pracownicy, bezradni, bardzo niemili, ignorujący problem. Cena biletu taka sama jak w LOT-ie przy zakupie na trzy miesiące przed wylotem.
opinia: W dniu dzisiejszym nasze dziecko leciało do Londynu. Zaginął mu bagaż, który jak się potem okazało nie wyleciał wcale z Warszawy. Udało nam się o tym dowiedzieć w biurze rzeczy znalezionych
na lotnisku, a o czym też nie chciało nas poinformować biuro Centralwings, gdyż tym tematem nie było w ogóle zainteresowane. Tym się po prostu nie zajmuje. Grunt to mieć pasażerów, a czy dolecą z bagażami, czy nie to już nie leży w ich kompetencji. Jak zadzwoniliśmy do Centralwings z informacją, że zaginął dziecku bagaż i co mamy w takiej sytuacji zrobić. Dostaliśmy odpowiedź, że trzeba złożyć reklamację, ktora zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni. (Ciekawe jak taka osoba pracująca w tak "wspaniałej" firmie jak Centralwings poradziłaby sobie na wakacjach bez podstawowych rzeczy przy sobie?) Wykonaliśmy kolejne telefony do naszej już "ulubionej firmy". Skoro bagaż nie wyleciał udało nam się dowiedzieć, że według procedury musi wylecieć jutro, a 10-cio letnie dziecko musi odebrać je z Londynu samo, dokąd musi dojechać 100 km. Żeby było ciekawiej to jako, że nie jest pełnoletnie według przepisów Centralwings musiało mieć opiekuna podczas lotu za któego musieliśmy dodatkowo zapłacić. To samo dziecko, które nie mogło podróżować na własną rękę teraz ma samo przyjechać do Londynu po zaginiony bagaż. Jeżeli nie odbierze zostanie obciążone kosztami składowania na lotnisku w Londynie. :-( NIGDY WIĘCEJ Z CENTRALWINGS.

| Skomentuj opinię


1748 osoby z 3265 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-04 11:51:22
zalety: żadnych zalet!!!!!!!!!!!!!!!!
wady: brak kompetentnych pracowników infolinii, problem ze skontaktowaniem się z nimi (na nr rezerwacji podają fałszywy adres siedziby), odwołują loty 2 godz. przed planowanym wylotem, problem z odzyskaniem poniesionych kosztów za bilet.
opinia: Centralwings to najgorszy przewoźnik z jakim się spotkałam. 2 godziny przed planowanym odlotem poinformował nas, że lot został odwołany a następny jest za 4 dni. Polecono nam, że moga nam przebukować bilet albo zwrócą koszty biletu. Przebukowanie nie było dla nas alternatywą ponieważ najbliższy wylot do Francji był za 4 dni (poniedziałek)a my miałyśmy wracać we wtorek.
Na zwrot pieniędzy musiałam czekać miesić (przy wielokrotnym upominaniu się). Domagali się pisma z prośbą o zwrot pieniędzy.

Jeśli ktoś w podobny sposób został potraktowany przez Centralwings apeluję aby domagał się swoich praw u Prezesa Ochrony Pasażera.
Jest to niezgodne z prawem aby przewoźnik odwoływał lot w dniu wylotu nie zapeniając przy tym żadnego rozwiązania. Mam nadzieję, że prawo w końcu weźmie się za tego przewoźnika!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


1670 osoby z 3113 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-17 13:12:11
zalety: Miła obsługa,
wady: Bardzo drogie posiłki i napoje na apokładzie
opinia: Leciałam tymi liniami we wrzesniu 2008 do Grecji,lot punktualny,bardzo miła obsługa-polecam te linie, mimo że przed naszym wylotem naczytałam się różnych opinii

| Skomentuj opinię


1742 osoby z 3258 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-11-21 18:56:15
zalety: Nie odnotowałem
wady: Długo trzeba wymieniać!
opinia: Od miesiąca dopominam się zwrotu pieniędzy, dzwonię co 3 dni i cały czas słyszę już zaraz zostaną wpłacone na Pana konto. Tanie loty i tanie kompetencje! Żenada i tandeta!

| Skomentuj opinię


violetka
zwiedzający - 1 punktów

1731 osoby z 3237 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-09 11:53:03
zalety: Bagaż
wady: Nie miła obsługa na lotnisku, gdy jechałam z 2 małych dzieci facet w okienku nas totalnie olewał, dzieci się darły bo już późno było, a jeśli chodzi o liczenie kg bagażowych, to wliczyli mi wszystko nawet laptopa i facet mnie poinformował że na moją córkę się bagaż podręczny nie przysługuje choć prędzej dzwoniłam do biura i powiedzieli mi że jak najbardziej mogę dla niej spakować 5 kg podręcznego bagażu. Po przyleceniu na miejsce i ochłonięciu napisałam maila do centrala z zapytaniem i oburzeniem na nie doinformowanych facetów na lotnisku, po 2 miesiącach mi odpisali że mam odesłać kwitek za nadbagaż i wtedy oni jeszcze raz tą sprawę rozpatrzą. Kwitu nie mam już, gdzieś się zapodział, napisałam maila że nie mam kwitu i że mają sobie kopie wyciągnąć która mają. Jestem ciekawa co dalej w tej sprawie się stanie.
opinia: Na czerwiec mam wykupionych 5 przelotów z Dublina-Katowic i z powrotem, wczoraj dzwoni mi znajoma i mówi żebym sobie weszła na ich stronę i zobaczyła że na czerwiec nie można rezerwować biletów, od razu pisałam do centrala maila z zapytaniem i ewentualnym zwrotem kasy za te rezerwacje. Czekam teraz na odpowiedz, bo dodzwonić się tam nie sposób.Jestem cała wkurzona bo żyłam tym że w czerwcu zobaczę rodzinę itd, a teraz nie mam kasy na wykup w innych liniach biletów póki central mi nie odda. A jest tego nie mało bo 800euro. Chodzę i ciągle o tym myślę, niech ich wszystkich szlag trafi.Moja ocena na dzień dzisiejszy to zerooooooooooooo

| Skomentuj opinię


kamo33
zwiedzający - 3 punktów

1739 osoby z 3254 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-02-29 19:32:25
zalety: brak niestety
wady: po roku korzysztania - 6 zmian terminów/6 lotów w tym 3 odwołane loty
opinia: na świeżo - 29.02.2008 z Poznania-Ławicy nie odleciałem do Paryża BVA. Szlag trafił rezerwacje hoteli (poniosłem straty). Z dzieciakami siedziałem bez informacji przez jakieś 7godzin na lotnisku. Żenada. Jedyna oferta ze strony firmy to zwrot kasy za nie wykonany lot lub przebukowanie biletu. W słuchawce po połączeniu z call center usłyszałem jakiś slogan o pewności lotu - okrutny żart. Ja już dziękuję. (dlaczego w ocenie nie ma zera?)

| Skomentuj opinię


1738 osoby z 3253 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2006-12-13 11:53:50
zalety: 20 kg bagazu i 5 podrecznego jest spewnoscia leprzym rozwiazaniem niz 15 i 10 jak ma miejsce w liniach Ryanair
wady: Odwolywania lotow,czeste opoznienia sa powarznymi wadami
opinia: Mi na szczęście Centralwings zwrócił pieniadze za odwołany lot,szkoda,że lot odwołany został na tydzień przed wylotem,oferta zamienna mnie nie interesowała, bo mając 4 dni urlopu skracać go o 2 było dla mnie nie do przyjęcia. Oczywiście odwołanie lotu wiązało ęie z kosztami zakupu w innych liniach juz po duzo wyższej cenie. Podobno powinno być zawsze na korzyść klienta, szczegółnie na tak konkurencyjnym rynku jak tanie linie lotnicze, a ja z Centralwings nieźle straciłem.

| Skomentuj opinię


1739 osoby z 3256 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-26 11:01:13
zalety: zalety?? wcale ich nie ma !!!!
wady: opoznione loty, nie mili pracownicy, odwolywanie lotow nie poinformujac o tym pasazerow ;//
opinia: moj tata juz chyba po raz 4 siedzi na lotnisku i czeka... wczoraj powinien byc o 21.15 w Gdansku a lot zostal odwolany ;// dzisiaj nawet nie wiedza o ktorej ma wogole wyleciec ;// to co tam jest jakas wiosna ze nic nie wiedza ? ;// pff....żal..!!

| Skomentuj opinię


1728 osoby z 3235 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-08 14:29:57
zalety: Jakie zalety, oni chyba nie wiedzą co to takiego.
wady: niekompetentni, olewają całą sprawę pasażera, nieuczciwi, oszukańce
opinia: Nigdy nie latałam CW, i po raz pierwszy kupiłam bilet na ich lot. Lot miał być na trasie Shannon - Wa-wa, trzy osoby w tym niepełnosprawne dziecko. Potem rozpętała sie cała burza w okół CW, więc dzwonie do nich i pytam o mój lot. Odpowiedzieli, ze jak najbardziej wszystko jest aktualne i nie ma zadnych zmian, a tydzień pózniej dowiaduje sie zo mojego lotu nie ma wcale w rozkładzie na ich stronie. Gdybym sama sie nie dowiedziała to bym z chorym dzieckiem jechała 250km na lotnisko a tam nie ma lotu, tylko stać i płakać. Nie dostałam żdnego powiadomienia, nie mozna się do nich dodzwonić całą sparwe mają gdzieś. Naszczęście kupiłam bilet na inny lot innymi liniami. Teraz będę walczyc o kase bo to nie są małe pienadze 400e. Pierwszy raz i ostatni mam do czynienia z Centralem. Szczerze odradzam wszystkim tego przewożnika, lepiej dać więcej za bilet i być pewnym swego. Nigdy więcej CW>

| Skomentuj opinię


juluka
zwiedzający - 1 punktów

1661 osoby z 3101 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-23 13:54:35
zalety: Brak
wady: Nie miałam okazji poznać ich wszystkich, na moje szczęście
opinia: Mój lot na wrzesień Gdańsk- Edynburg odwołali pod koniec sierpnia. Od razu zwróciłam się o zwrot kasy. Niestety nie dostałam jakiejkolwiek odpowiedzi na pismo. Zadzwoniłam więc do Coll Center poiformowano mnie, że do 11.10 powinnam mieć zwrot na koncie. 20.10. przy braku środków na koncie zwróciłam się ponownie z zapytaniem. Gdzie jest moja kasa? Poinformowano mnie, że została przelana na moje konto 10.10. Napisałam więc e-maila -reklamacjia. Jeszcze raz zadzwoniłam z zapytaniem, kiedy?? Kiedy zobaczę zwrot środków na koncie?? Pani miłym głosem odpowiedziała mi, że może do końca listopada. Fajnie??? A co do terminu rozpatrzenia reklamacji, poinformowano mnie, że CW ma na to 3 miesiące. Ekstra!!!!! Hmmmm myślę więc, że czeka mnie długa przeprawa puki osiągnę swój cel. A wszystkim, którzy są w podobnej sytuacji, życzę ciepliwości. Ja już ją chyba straciłam, wysłuchując wyuczonych prze Pracowników Obsługi Klienta regułek, które nie mają nic wspólnego z prawdą.

| Skomentuj opinię


1740 osoby z 3262 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-11-07 10:53:59
zalety: BRAK
wady: Miałem podobną przygodę, jak większość z Was. Odowłanie lotu, problem z kontaktem itp.
opinia: Uważam, ze wszyscy powinniśmy wysyłać pisemne reklamacje i żądać zadośćuczynienia. Polecam stronę http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=404 oraz http://www.ulc.gov.pl/.
Tam można się wiele dowiedzieć i uzuskać pomoc.
Dw

| Skomentuj opinię


jagoda
zwiedzający - 1 punktów

1660 osoby z 3102 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-07-15 19:53:38
zalety: rezerwacja i platnosc przez internet
wady: niemila obsluga,robiaca laske,ze cokolwiek powie,call center-ciezkodostepne,opoznienia,odwolania lotow,nierzetelnosc......
opinia: Centralwings to firma,ktorej na poczatku jej dzialalnosci nic nie mozna bylo zarzucic,przez co zdobyla sobie wielu zadowolonych klientow,na ktorych chyba teraz bazuje,jednak cos w polityce tej firmy sie zmienilo,poniewaz patrzac na obsluge i dzialalnosc tej firmy obecnie jest ciezko cokolwiek dobrego powiedziec a naprawde szkoda.A obserwuje,ze jest coraz gorzej.Ostatnio lecialam 7 lipca z Wawy do Boloni i kolejny szok.25 min przed odlotem nadano komunikat,ze cytuje" lot jest opozniony"i ze"nastepny komunikat bedzie za 2 godz"po 3 godz komunikatu brak,nie mowiac o konkretnej informacji na temat lotu.W koncu udalo sie uzyskac informacje,ze samolot po nas leci,i ze prawdopodobnie wylot bedzie o 16.30.I faktycznie w tym czasie opoznienia firma centralwings wynajela samolot z prawdopodobnie Talina razem z pilotami i stewardesami,byly tez dwie stewardesy mowiace po polsku.Patrzac na caloksztalt nikt nigdy by nie wpadl na to,ze to lot lini centralwings-obcy samolot,obcy pilot,obca linia lotnicza,zero informacji w jezyku polskim,zero wyjasnien dlaczego taka sytuacja ma miejsce,KOMPLETNIE NIC...Za to duzy plus dla obcych linii za podjecie wyzwania,biorac pod uwage,nieznajomosc jezyka i slaby angielski.Tylko,ze pasazerowie wykupili bilety na lot liniami centralwings...Rozne juz sytuacje sie zdarzaly:odwolania,opoznienia,ale taka zdarzyla mi sie pierwszy raz...a szkoda,ze tak dobrze rokujaca na poczatku firma,zmienila swoja polityke o 180 stopni.

| Skomentuj opinię


tenczlowiek
zwiedzający - 1 punktów

1732 osoby z 3247 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-01-08 13:37:24
zalety: zadne
wady: prawie zasze sie spoznia
opinia: 5 styczen 2008, planowy lot stn-waw 17:40, najpierw podali ze bedzie opozniony 19:20, po przejsciu kontroli okazalo sie ze poleci dopiero o... 1:45 nad ranem, zadnego przedstawiciela centralwings na stansted, kompletny chaos, dali talony na 9 funtow, ostatecznie ladowal w warszawie okolo 6:00. juz nigdy nie polece tym g... nawet za darmo nie chce.

| Skomentuj opinię


lidiaf
zwiedzający - 1 punktów

528 osoby z 843 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-03 22:18:20
zalety: nie ma
wady: spóznienia, a teraz jeszcze owolany lot
opinia: 30.03.2008 marca odwołali lot do Rzymu z Poznania nie moge odzyskac zwrotu kosztow biletu wydzwaniam w nieskończoność -ciagle zajety numer -bardzo dziwna sprawa nie mam pojecia jak odzyskać kase

| Skomentuj opinię