Tanie linie lotnicze Ryanair - opinie, komentarze i oceny

Ocena użytkowników 2.20 / 5.00
41% opiniujących poleca Ryanair
Ryanair oferuje tanie przeloty w Europie, przeczytaj opinie i komentarze klientów Ryanair aby porównać tanie linie lotnicze, z których korzystasz.

Opinie użytkowników o Ryanair

700 osoby z 1316 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-08-29 12:35:01
zalety: brak
wady: prucz banalnych takich jak fatalna obsłoga czy kompletny haos przy odprawie i wsiadaniu do smolotu,dochodzi sprawa absolutnie nie wybaczalna i nie dopuszczalna mianowicie fakt oszukiwania klientow.firma ryanair proponuje wykup nawet do 4 dodatkowych bagazow,nigdzie absolutnie nigdzie nie wspominajac ze dodatkowe bagaze to nie dodatkowe kilogramy tylko mozliwosc rozlozenia przyslogujacych 15 na 1,2 a nawet 4 osobne walizki co jest przeciez bez sensowne.i pewnie nigdy nie dowiedzialabym sie o tym gdyz na lotnisku w East Midllands nikt nie zwrocil mi uwagi ze moj bagaz wazy 30 kilo,a nie przyslogujace mi 15.dopiero w drodze powrotnej w krakowie okazalo sie jakie sa(nie pisane)zasady wykupu dodatkowego bagazu.co za tym idzie musialam zostawic 15kilo jedzenie,oczywiscie moglam wykupic te kilogramy ale 32zl. za kilogram to poprostu smieszne.konczac powiem tylko ze jeden z pracownikow lotniska balice w krakowie powiedzial mi w wielkiej tajemnicy ze taki przypadek jak moj nie jest pierwszym a fakt oszukiwania klientow przez line ryanair powszechnie znany.
opinia: swoja wypowiedzia chce tylko unaocznic potencjalnym klientom ze linia lotnicza ryanair swiadomie oszukuje swoich klientow,oczywiscie robi to w sposob madry i przebiegly jednak mimowszystko oszustwo jest oszustwem a swinstwo swinstwem.

/ | Skomentuj opinię (11)


664 osoby z 1273 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-02-25 20:26:54
zalety: -
wady: -
opinia: Nie dawno, bo 2 tyg. temu skorzystalem z przelotu liniami Ryanair. Wszystko byloby wporzadku, ale po przylocie na miejsce (DUB), dosc dlugo musialem czekac wraz z kolega na bagaze. Po rozpakowaniu bagazy okazalo sie, ze zostalismy okradzieni! Stracilismy kilka cennych rzeczy. Zdazylo mi sie takie cos po raz pierwszy od czasu korzystania z uslug Ryanair.
Osoby odpowiedzialne za obsluge bagazy w Ryanair, powinny byc dobrze sprawdzane przez dzial kadr Ryanair.
Za takie rzeczy nalezy sie wielki minus ------- dla RYANAIR!!!!!

/ | Skomentuj opinię (4)


564 osoby z 1073 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-13 02:17:32
zalety: Dużo połączeń do Polski, ceny ile by nie było dodatkowych opłat to bilety i tak są najtańsze.
wady: Limity kg na bagaż , oraz fakt że większość dostępnych podręcznych walizek w sklepach wg norm Ryanair i tak mają za duże rozmiary , ostatnio na lotnisku w Teneryfie Pracownik Ryanair mierzył moją podręczną walizkę centymetrem o 2 cm przekroczyła rozmiary wg Ryanair . Musiałem dopłacić 35 euro. Byłem bardzo nie zadowolony z tego faktu , na dobrą sprawę to wszystkie walizki były by za duże ,po prostu miałem pecha .
opinia: Największy minus dla mnie jest fakt iż odprawę robi się samemu przez internet a Ryanair i tak dolicza po 5 euro w jedną stronę do ceny biletu . DLACZEGO ???
\r\nMoże ktoś z przedstawicieli Ryanair odpowie dlaczego tak jest,jak można policzyć za coś co robię samemu.

/ | Skomentuj opinię (1)


majak77
zwiedzający - 1 punktów

658 osoby z 1263 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-04 21:00:02
zalety: -miła obsługa na pokładzie
-przylot ok. 20 minut szybszy
-na pokładzie czysto i schludnie
-dużo komunikatów ze strony stewardess/piotów, chociażby taki, że `po prawej, wlaśnie widzimy Londyn, za ok 30 minut będziemy na naszym lotnisku`
-start/lądowanie bardzo dobre
-cały lot także bez problemów
-cena nie za duża nie za niska, normalna-przystępna
wady: -duża dopłata za `nadbagaż`

opinia: Opinia ta dotyczy akurat lotu Gdańsk - Birmingham, lot był przyjemny, na prawdę czułem się jak w pierwszej klasie. Wszyscy kulturalni, mili, ludzie też zachowywali się dobrze, nie rzucali się na rzadne miejsca, jak to w wielu opiniach można przeczytać, odprawa także spokojna, cena wporządku. Cały lot przebiegł bez rzadnych przeszkód, spokojnie i do celu - z wieloma komentarzami po drodze od stewardess i pilotów. Bardzo podoba mi się ta linia i polecam ją wszystkim, ale w internecie rzadko spotyka się taką jak moja, nie wiem dlaczego, czyżbym poprostu trafiał zawsze na to `najlepsze`? polecam

/ | Skomentuj opinię (1)


646 osoby z 1240 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-17 15:47:19
zalety: opisałam gdzies nizes
wady: brak organizacji na litnisku w STANSTED!!!!!!!
opinia: UWAGA!!
to dotyczy osób lecących z lotniska Stansted w Londynie.. Wprowadzili tam (niby dla ulatwienia) komputerki, do ktorych samemu sie podchodzi i drukuje karte pokladową.. Faktycznie w wielu przypadkach usprawnia i przyspiesza to odprawe.. aaaale! Dzieki temu nie udaje się tez poleciec wielu osobom.
Wszystko jest dobrze do póki np w Twoim nazwisku nie pojawi się polska literka, ktorej komputerek nie chce wydrukować. Wtedy kierują Cię do kolejki, w ktorej stoją WSZYSCY, ktorzy maja jakis problem z Ryanair. Stoja tam ludzie ktorzy tak jak ja chcieliby poleciec ale komputerek nie chce wspolpracowac, stoja ludzie ktorzy juz nie polecieli i chca tylko zrobic awanture, ludzie ktorzy by chcieli przebookowac bilet..
i w konsekwencji ogrom ludzi pozostaje na lotnisku bo kolejka jest na tyle duza ze zanim zdaza zalatwic swoja sprawe to im ucieka samolot! tak bylo tez w moim przypadku..
A bylam 2 godziny przed zamknieciem odprawy.. i niestety polecialam dopiero nastepnego dnia, doplacajac 50 funtow za przebookowanie :/
To co wtedy sie działo na tym lotnisku przebiło wszystko.. taki chaos.. ludzie płaczą, krzyczą..
maaasaaaaakra!
Wg mnie to było oszustwo.. ponieważ ja spełniłam wszystkie wymogi.. a to oni nie podołali problemom..
nie rozumiem jak 3 osoby mogą obsługiwac WSZYSTKICH!!

/ | Skomentuj opinię (4)


641 osoby z 1230 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-24 15:44:33
zalety: -niskie ceny ale tez zalezy od lotu, czasami wychodzi taniej z innym przwoznikiem wbrew pozorom
-dobre samoloty
wady: -utajnione koszty, praktycznie brak mozliwosci reklamacji w razie nieprawidlowosci
-nirespektowanie czasu pracy pilotow i innych pracownikow, zmeczenie obslugi
-nieprzyjemny start, ladowanie i tzw oszczedne wznoszenie sie samolotu, niekoniecznie mile dla pasazerow
- wysokie oplaty za nadbagaz

opinia: mnie akurat oszukano z wydrukiem karty pokladowej, wydrukowalam karte ale niestety cos sie nie podobalo graficznie, choc merytorycznie miala ta sama informacje. Lot tez nie jest zbyt przyjemny, latam dosc czesto bo mieszkam na codzien w Hiszpanii i latam z wieloma przewoznikami. Lot w Ryanair jest najmniej komfortowy jesli chodzi o podchodzenie do ladowania i o samo wznoszenie sie, ktore jest przemyslane by zaoszczedzic oczywiscie. Technika ta jest bardzo niekomfortowa dla klientow. Zawsze placilam za bilet wiecej niz 50 euro w jedna strone wiec mysle, ze mam prawo narzekac, tym bardziej, ze wiele razy doplacalam niezle pieniadze za ich wymysly, ktorych pozniej nie bylo sensu reklamowac i walczyc z ta firma. wole napisac dobra opinie w internecie i podzielic sie doswiadczeniem, szczegolnie jesli nie bylo mile. Teraz juz wybieram innych przewoznikow, np w moim przypadku Easyjet albo Norvegian, ktore cenowo niewiele sie roznia na trasie na ktorej latam.

/ | Skomentuj opinię


581 osoby z 1113 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-11 16:28:53
zalety: 1. niskie ceny (z zasady nie kupuję biletów droższych niż 5 euro)
2. punktualność
3. zasięg - z przesiadką w Hahn bądź w Londynie możliwość dotarcia prawie wszędzie w Europie za śmieszne pieniądze, coraz więcej połączeń bezpośrednich z różnych miast w Polsce
4. Proste zasady
wady: 1. limity bagażu (ale to jak wszędzie)
2. obsługa, ale z drugiej strony jak płacę za bilet 1 zł to czego oczekiwać. Poza tym czytałam jak Ryan traktuje pracowników, więc jak dla mnie mają usprawiedliwienie.
opinia: Ja nie miałam żadnych przykrych doświadczeń z Ryanem, zawsze na czas ( a raczej przed), co do bagażu zdarzało mi się, że przepuszczali mnie z 2,5kg nadbagażem za friko.

Jeśli chodzi o same samoloty, ciasno bo ciasno, ale czego chcieć za bilety za 1 zł. Jakbym chciała luksusów i byłoby mnie na nie stać to bym poleciała takim samolotem, który miałby miejsce na nogi, i nawet kawę by mi podali.
Zresztą, jak się lata normalnymi liniami to i tak są przesiadki, i tak się czeka na lotnisku, więc lepiej zapłacić mniej i mieć więcej pieniędzy na miejscu.

Nie miałam żadnych doświadczeń z odwołaniem lotu itp, ale na wszelki wyapdek zawsze wykupuję ubezpieczenie podróżnicze (ale nie w Ryanie tylko w normalniej firmie ubezpieczeniowej), to też mnie mało kosztuje, a mam pewność, że jeśli odwołają mi lot, to i tak polecę.
Jak do dziś na szczęście nigdy nie skorzystałam z takiego ubezpieczenia.

Ryana polecam tym, którzy lubią podróżować jest tanio i szybko a przy przesiadkach można przy okazji zwiedzić kolejne miejsce, także zawsze są plusy. Plus poznać ludzi na lotniskach, ja mam same pozytywne doświadczenia w związku z tym.

Podsumowując, jak podpisujemy umowę, to czytamy ją, tak samo czytamy regulamin lotu, czytamy faki i w ten sposób wiemy wszystko i nie jesteśmy potem zaskoczeni. Gdy nie znamy agielskiego, poprośmy kogoś znajomego, żeby przygotował nam plansze z małymi dialogami dzięki którym możemy na lotnisku rozwiać nasze wątpliwości.
Poza tym, z doświadczenia wiem, że praktycznie zawsze można spotkać na lotnisku polaków, w końcu jesteśmy wszędzie, także oni tez nam mogą pomóc.
Ale warto się przygotować do lotu, wtedy ani nie ma niespodzianek, ani potem nie pomstujemy na cały świat, że daliśmy się nabić w butelkę ;)

Pozdrawiam

/ | Skomentuj opinię (2)


angeliqe1806joanna
zwiedzający - 1 punktów

568 osoby z 1087 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-11 04:40:26
zalety: brak!!!!!!
wady: MAMY WRAZENIE ZE SPECJALNIE PRZEDLUZANO NAM ODPRAWE PONIEWAZ RYANAIR SPRZEDAL ZA DUZO BILETOW A MIEJSC NIE BYLO DLA WSZYSTKICH.NIE ZOSTALYSMY WEZWANE ANI RAZU PODCZAS GDY INNYCH JAKOS SZUKANO...NIGDY WIECEJ
opinia: HISTORIA ZACZELA SIE TAK
DNIA 10.06.2010 MIALYSMY WYKUPIONE 2 BILETY BEZ UBEZPIECZENIA Z EDYNBURGA DO KRAKOWA.JAKO JEDNE Z PIERWSZYCH OSOB NADALYSMY BAGAZE I UDALYSMY SIE Z BAGAZAMI PODRECZNYMI NA ODPRAWE.WSZYSTKO UKLADALO SIE POMYSLNIE DO MOMENTU GDY W NASZYCH BAGAZACH CELNICY DOPATRZYLI SIE BUTELECZEK Z PERFUMAMI,GDZIE 2 Z NICH ZAWIERALY POJEMNOSC WIECEJ NIZ 100 ML.NAGLE OKAZALO SIE ZE OBWIAZKOWA JEST DOKLADNA REWIZJA OSOBISTA I WNIKLIWY PRZEGLAD NASZYCH TOREBEK(OTWIERANIE MYDELEK,PAPIEROSOW,JAPONKI MUSIALY ZOSTAC DOKLADNIE PRZESWIETLONE,ITP).NAWET PERFUMY KTORE MIALY MNIEJSZA POJEMNOSC NIZ 100 ML OKAZALY SIE NIEDOPUSZCZALNE.POMIMO NASZEGO POZWOLENIA NA WYRZUCENIE ICH PANOWIE CELNICY OKAZALI NAM WIELKIE SERCE I MOZLIWOSC NADANIA 3 BAGAZU!!!!!!Z JEDNEJ Z NASZYCH TOREBEK DODAM ZE MIALYSMY JUZ ODPRAWIONE 15 KILOGRAMOWE BAGAZE I CIELNICY O TYM WIEDZIELI,ZAPROPONOWANO NAM ESKORTE NA DOL ZEBY WSZYSTKO POSZLO SPRAWNIEJ,WCZESNIEJ SKONTAKTOWANO SIE Z NASZYM PRZEWOZNIKIEM I NIE BYLOBY ZADNEGO PROBLEMU GDYBY NIE TO ZE MY WCALE TEGO NIE CHCIALYSMY.MIALYSMY LOT O 18.00 A O 17.40 UDALO NAM SIE OD NICH UWOLNIC I BIEGIEM RUSZYLYSMY DO BRAMKI,GDZIE USMIECHNIETA I BARDZO POMOCNA PANI OZNAJMILA NAM ZE NASZE BAGAZE SA JUZ DO ODEBRANIA PRZY PASIE NR 4.BO NIE ZDAZYLYSMY NA LOT.DODAM ZE ODPRAWA ROZPOCZELA SIE O 17.10.ZREZYGNOWANE POSTANOWILYSMY WROCIC PRZYNAJMNIEJ PO SWOJE PERFUMY ALE OKAZALO SIE ZE JUZ ZOSTALY WYRZUCONE ALE NIE WSZYSTKIE-2 Z NICH CUDEM OCALALY,PODEJRZEWAMY ZE MNIEJ ZNANA MARKA ZNIECHECILA CELNIKOW.SZOKUJACE JEST TO DLA NAS ZE 20 MINUT PRZED STARTEM NASZE WALIZKI JUZ KRAZYLY NA TASMIE A NAS NIE WPUSZCZONO NA POKLAD!!!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)


648 osoby z 1248 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-17 23:02:46
zalety: tanio,punktualnie,bywa miła obsługa
wady: Niewygodne cholernie siedzenia,oszuści
opinia: Latam na trasie Łódź-Londyn. Za pierwszym razem wszystko odbyło się bez zastrzeżeń (no pomijając powrót z Londynu, gdzie powolna odprawa bagażu doprowadziła do tego, że wdarło się straszne zamieszanie przy wpuszczaniu ludzi do samolotu i obsługa przestała być miła :/).
Dziś jednak rayanair wyprowadził mnie z równowagi. Kilka dni temu chciałam dokonać rezerwacji biletów. Dostałam komunikat na stronie że rezerwacja się powiodła, miałam poczekać na meila z potwierdzeniem rezerwacji. Trochę poczekałam, na stronie w regulaminie było napisane ze czasem okres oczekiwania na potwierdzenie może się przedłużyć, gdy jest problem z weryfikacją karty i takie tam bla bla.. także poczekałam jeszcze jeden dzień. Okazało się jednak, że ciągle nie dostałam potwierdzenia. Nie mogłam tez sprawdzić stanu swojej rezerwacji-wyskakiwał error! Chciałam się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta, ale było już po 19 w piątek, także musiałam czekać do poniedziałku do 11 (a ceny bilecików w tym czasie rosły).. w poniedziałek zadzwoniłam do BOK (2,44 pln/min!!!) gdzie podali mi numer do biura rezerwacji (4,88 pln/min). Zadzwonilam i sie dowiedzialam, ze nie ma takiej rezerwacji, ze odrzucono moją kartę! W takim razie zapytałam co z meilem?! dlaczego nie dostałam informacji zadnej, na co opowiedz brzmiała- no wie Pani, nie wiem dlaczego, ale skoro Pani nie dostała to powinno to dać Pani do myślenia.. Noszzzzzz kurwa! I dodała- musi Pani kupic bilet w takiej cenie w jakiej mamy teraz... Dla porównania w czwartek bukowałam i płaciłam 29 zł za lot do Londynu, a w poniedziałek cena wynosiła juz 115 zł!

/ | Skomentuj opinię (1)


danaaa
zwiedzający - 1 punktów

638 osoby z 1228 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-21 09:22:34
zalety: punktualność
wady: wyłudzanie dodatkowych opłat
opinia: Leciałam z Rzeszowa do Londynu Stansted wszystko było ok. Bilety w obie strony rezerwowałam przez internet. Płaciłam kartą. W drodze powrotnej na lotnisku Stansted musiałam zapłacić po 20 funtów od osoby. Nie mam pojęcia za co. Totalny chaos na lotnisku. Olbrzymie kolejki do 1 punktu obsługi. Nie ma nikogo mówiącego po polsku. Uważam się za szczęściarę, że wyleciałam stamtąd. Wiele ludzi zostało, bo albo nie umieli się dogadać albo nie mieli pieniędzy

/ | Skomentuj opinię (7)


Grzegorz1973
zwiedzający - 1 punktów

640 osoby z 1234 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-18 10:50:31
zalety: Absolutnie brak
wady: Tylko i wyłącznie
opinia: Miałem wykupiony lot na 9/5/2009 z Edynburga do Łodzi. Kupiłem bilet na początku kwietnia tego roku. Lot wykupiłem z tzw "ubezpieczeniem lotu". Śmieszne! Po co mi ubezpieczenie, jeżeli nie można później dochodzić żadnych roszczeń! Przytrafił mi się wypadek (zerwałem ścięgno Achillesa), 15/4/2009 miałem operację i założono mi gips na sześć tygodni (cały czas jestem z gipsem na nodze). Muszę nadmienić, że w takim przypadku mam zmieniany gips i stopniowo unoszoną stopę do właściwego poziomu, co tydzień. Pobyt w kraju miał potrwać dwa tygodnie. Zadzwoniłem do siedziby Ryanair w UK i ku mojemu zdziwieniu, usłyszałem, że co najwyżej mogę dokupić dodatkowe miejsce lub nawet dwa, żeby wygodnie znieść lot lub przesunąć datę lotu na później, co i tak się wiąże z dodatkową opłatą (przy czym ja nawet na chwilę obecną nie jestem w stanie określić, kiedy będę miał na tyle sprawną nogę aby wybrać się w tak daleką podróż). Ewentualnie mogę starać się o zwrot poniesionych kosztów za bilet (minus 20%, oczywiście)ale przez firmę ubezpieczeniową Direct Group Travel Services. Ściągnąłem formularze roszczeń, wypełniłem, lekarz potwierdził własnoręcznym podpisem i wysłałem do powyższej firmy ubezpieczeniowej. Po dwuch tygodniach otrzymałem odpowiedź, oczywiście ODMOWNĄ!!! Zaznaczyli jednak, że mogę rościć swoje prawa do zwrotu kosztów w innej firmie ubezpieczeniowej Axa-Assistance Services Europe Limited. Wysłałem dokumenty do tej firmy i czekam na odpowiedź.
Czyż, to nie ironia, że tak duże firmy jak Ryanair i Direct Group Travel Services a więc firmy profesjonalnie i kompleksowo zajmujące się obsługą pasażerów, żerują na przciętnych obywatelach Unii Europejskiej, dorabiając się fortun na oszustwach?
Na chwilę obecną jestem tak niezadowolony, że wolę zapłacić więcej za bilet w innych liniach lotniczych, mimo, że moja sytuacja finansowa w tej chwili jest bardzo ciężka a każdy funt jest na wagę złota.
Mam nadzieję, że zastanowicie się państwo, nim zdecydujecie się na wybranie linii lotniczych, które jawnie oszukują klientów.

/ | Skomentuj opinię


614 osoby z 1182 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-01 22:37:26
zalety: Obsługa na lotnisku i w samolocie OK.

wady: Jezu!!! Jakich pilotów zatrudnia ta linia.
opinia: Leciałem z Ryanair z Katowic do Londynu i z Londynu do Katowic. Obsługa obydwu lotnisk oraz samolotów była OK, cena biletów mile mnie zaskoczyła, ale lądowania ( w Londynie i Katowicach ) to już jakieś przegięcie. Nie jestem fachowcem ale w porównaniu z polskimi pilotami ich angielscy koledz sadzali samoloty na płytach lotnisk jakby chcieli wszystkim pasażerom zafundować urazy kręgosłupa. Podejście do lądowania w Katowicach przypominało jakieś paniczne próby wylądowania na lotniskowcu a nie to do czego przyzwyczaili mnie polscy piloci.

/ | Skomentuj opinię (3)


Degner
zwiedzający - 3 punktów

562 osoby z 1078 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-11-09 13:39:49
zalety: lata jak kazdy przewoźnik
wady: jak sie trafi, troche szczescia trzeba miec w zyciu
opinia: dziala, czyli poki co jest ok. w sumie to moze byc, zalezy po ile kupi sie bilet. biorąc pod uwage ze kryzys to tanie linie sie przydaja. Jak nie masz przesiadki to sie oplaca.

/ | Skomentuj opinię


samsung
zwiedzający - 3 punktów

544 osoby z 1045 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-25 10:09:50
zalety: brrrrak
wady: oszusci nie chce mi sie opowiadac szkoda nerwow nie sa chetni do oddawania pieniedzy
opinia: kaszana brak slow juz nie latam z nimi wole samochodem pieniadze to biora zaraz ale zeby oddac za odwolany lot to czekam do teraz

/ | Skomentuj opinię


632 osoby z 1222 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-06 00:11:09
zalety: -ceny ogolnie najnizsze
wady: -utrodniony kontakt z biurem obsługi,brak całodobowej infolinii
-trudności z wycofaniem rezerwacji
opinia: Niestety sa powazne problemy z odwolaniem rezerwacji.Ja mam powazny problem,gdyz zabukowalam bilety przez internet i na koncu pokazala mi sie informacja,ze sa problemy z autoryzacja karty,wiec ponowilam probe.Wtedy okazalo sie ze ta pierwsza proba jednak zaskoczyla i w ten sposob pobrano mi z konta za dwie rezerwacje.Teraz sa problemy z odzyskaniem pieniazkow,gdyz trudno sie skontaktowac z biurem.Nie ma wyraznie podanych numerow ani meila,no i nie ma calodobowej infolinii.

/ | Skomentuj opinię (9)


610 osoby z 1178 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-04 14:27:33
zalety: TA LINNIA NIE MA ZADNYCH ZALET TYLKO SAME WADY
wady: PRACOWNICY LOTNISKA BALICE W KRAKOWIE UZWAJA WULGARNYCH SLOW DO SWOICH KLIENTOW
opinia: UWAGA!!!!!!KLIENCI LINI RYANAIR KRAKOW MOZE JEST I PIEKNYM MIASTEM ALE NP OBSLUGA LOTNISKA RYANAIR JEST WULGARNA ,NIE PRZYJEMNA ,I WCLE NIE CHCE CI POMOC, TYLKO SIE SPOZNILEM 5 MIN NA ODPRAWE I GOSC PRZY ODPRAWIE ZACZOL MIE OPIEPRZAC ZA TO ZE SIE SPOZNILEM URZYWAL WOLGARNYCH SLOW BYL NIE PRZYJEMNY I WOGULE MOWIL TAKIE ZECZY ZE MASAKRA ZDAJE MI SIE ZE CHCIAL POKAZAC ZE JEST TAM KIMS.JA NIE POLECIALEM BILETY PRZEPADLY BO RYANAIR NIE ZWRACA KASY W TAKIEJ SYTUACJI JEDYNIE CO MOZECIE ZROBIC TO SKARGE NAPISAC I TO WSZYSTKO ON NIE DOSTANIE PEWNIE PEMI ALBO NIC MU NIE ZROBIA A TY TRACISZ DUZO KASY JESTEM STRASZNIE OBUZONY TYMI LINIAMI MOJ ZNAJOMY MIAL TAKA SAMA SYTUACJE I CZEKA 2 LATA NA ODPOWIEDZ I PEWNIE JEJ NIE DOSTANIE PRZYSIEGAM SOBIE ZE WOLE DOPLACIC 80 ZL WIECEJ I LECIEC LINIAMI W KTORYCH CIE TRAKTOJA JAK KLIENTA A NIE JAK KOGOS KTO NIE MA NIC DO POWIEDZENIA NIE POLECAM TYCH LINI NIKOMU NP LINIA WIZZAIR KRZYCZY PRZEZ MEGAFON 3 RAZY BY CIE ZNALESC OSTATNIM RAZEM CZEKALI NA JEDNA PARE 10 MIN I NIC BYLEM TROSZKE ZLY ZE SIE SPOZNILEM ALE TE DWIE OSOBY POLECIALY Z NAMI POROWNAJAC TE DWIE LINIE TO RYANAIR JEST NA OSTATNIM MIEJSCU TO ZLODZIEJE CZEKAJACE NA TWOJE PIENIADZE JAK HIENY ...UWAZAJCIE !!!!!!!

/ | Skomentuj opinię (4)


bialys
zwiedzający - 1 punktów

558 osoby z 1078 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-11-23 21:58:19
zalety: zwykły standard
wady: w majestacie sprytnie wymyślonych przez siebie przepisów-nabijają w butelkę pasażerów
opinia: Zarejestrowałem się z żoną na dwa bilety-podano niezbędne dane na lot z Gdańska do Alikante.Zaznaczam że nie znamy angielskiego.Na lotnisku w Gdańsku wylazło szydło z worka jaka to firma RYANAIR .Brak dokumentu z komputera-płać frajerze (jakby nie było moich danych z dowodu to może?)-SPRYTNE CO? Tylko czy pasażerowie mają ośli móżdżek?-wątpię.Jakby tego było mało w rejsie powrotnym postanowiłem mieć wydruk z komputera-jakże kolejne było moje rozczarowanie-nie ten rozmiar -płać człowieku znowu.W sumie odarli mnie z kwoty-640 zł.I tu byłem świadkiem że w tę pułapkę nie tylko ja wpadłem lecz i młode kobiety które znają biegle język angielski.Jak sprzedać towar to firma bombarduje wielkimi migającymi literami-ale ewentualne dopłaty są schowane w śdót potoku drobnych liter.Ale dość narzekania-moja decyzja NIGDY Z RYANAIR .Skoro w taki sposób naciągają ludzi-to lepiej ostrzegać wszystkich dookoła-oszustwo ma krótkie nogi

/ | Skomentuj opinię (2)


xqwz21
zwiedzający - 3 punktów

619 osoby z 1203 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-07 15:01:36
zalety: * bardzo niska cena
* punktualność

wady: niski poziom obsługi
opinia: Leciałem z Ryanair kilka razy na trasie z GDN do STN, i za kilka dni lecę znowu, a lecę dlatego że tak naprawde płacąc kilka złotych (leciałem już nawet za 2 zł. w obie strony) liczy się dla mnie fakt że wsiadam w Gdańsku i ląduję w Londynie, za takie pieniądze nie oczekuje zbyt wiele, co do bagażu to nie wiem co i jak bo zawsze latam tylko z podręcznym co ułatwia mi odprawę (czekanie w kolejkach na Gdańskim lotnisku jest straszne), odprawa on-line - zaoszczędzam masę czasu nie musze być na lotnisku 2 godziny przed odlotem.

co do personelu latającego, to nic dobrego ani złego nie mogę powiedzieć, jednak obsługa przy wejściu do samolotu to robi wrażenie, że są tam za karę.

/ | Skomentuj opinię


orient30
zwiedzający - 1 punktów

629 osoby z 1225 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-17 20:51:16
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: banda złodziei wykorzystująca monopolistyczną pozycję na rynku, wykorzystująca wszystkich podróżujących. Płacisz za wszystko: począwszy od kart pokładowych 40F za osobę, kończąc na opłatach za bagaż. Niekompetentna obsługa na lotnisku np. wysłanie przez pracownicę odprawy, pasażera z dużym bagażem, wykraczającym poza bagaż podręczny, do odprawy celnej, narażając klienta na dodatkowe opłaty rzędu 30F. Nie polecam w żadnym przypadku. Po przekalkulowaniu opłacalna jest podróż samochodem z wykorzystaniem przewoźnika promowego np NorfolkLine. Sk..ny i nic więcej. Z...bałbym wszystkich.

/ | Skomentuj opinię (1)


644 osoby z 1264 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-31 09:23:35
zalety: Tanio gdy lecisz
wady: Zero możliwości kontaktu
opinia: brak kontaktu w sprawach awaryjnych. Bilety kompletnie przepadły. Numery kontaktowe podane na stronie www operatora są bądź zajęte lub czeka sie 15 minut by odebrał ktoś niekompetentny i to w języku angielskim. Fax podany na stronie jako Fax do kontaktu non stop daje sygnał zajętości. BILETY przepadną a oni zarobili za przewóz powietrza z Polski!!

/ | Skomentuj opinię