Tanie linie lotnicze WizzAir - opinie, komentarze i oceny

Ocena użytkowników 2.65 / 5.00
54% opiniujących poleca WizzAir
WizzAir oferuje tanie przeloty w Europie, przeczytaj opinie i komentarze klientów WizzAir aby porównać tanie linie lotnicze, z których korzystasz.

Opinie użytkowników o WizzAir

robi40
zwiedzający - 1 punktów

35 osoby z 70 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-23 09:02:51
zalety: mniej nisz zero
wady: wiz air totalne zero
opinia: Przewożnik Wizz air i lotnisko Poznań to kupa g...a
Latam wieloma liniami ale WizzAir pobił wszystko i wszystkich w traktowaniu klientów.
Po odprawie przy kontroli do samoloty małolaty stwierdziły ze mój bagaż jest ogromny. Nie mogłem torby wsunać w stojak bo okucia kółek wystawały po za obrys torby.Przed stojakiem było ok.Chciałem zapłacić za nadbagaż w EURO ale małolata stwierdziła że jesteśmy w Polsce i muszę mieć złotówki. Po czym biegałem po Baltonach wymienić i się nie udało.
Oczywiście nie wpuszczono mnie na pokład samolotu.
Poszedłem do informacji lotniska i oczom nie wieże ta sama małolata. Poprosiłem o uzasadnienie niewpuszczenia mnie do samolotu i zdumienie po raz drugi. Nie mogłem zapłacić w euro bo w polsce jesteśmy a uzasadnienie wydrukowano mi w języku angielskim . Mało tego małolata napisała sama że zrezygnowałem z lotu.
Wizz Air to zero totalne.
Brak przedstawicielstwa w Polsce totalne zero.

| Skomentuj opinię


rozczarowanie
zwiedzający - 1 punktów

58 osoby z 116 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-22 14:59:14
zalety: Tani
wady: wyłudzanie pieniędzy za rozmowy telefoniczne (4,92 za minutę)i brak możliwości kontaktu mailowego
olbrzymie dopłaty za bagaż
zawieszanie się systemu rezerwacji
częste opóźnienia

opinia: Największą wadą jest wyłudzanie pieniędzy. Robią to na rożne sposoby, najbardziej dotykającym jest zarabianie na połączeniach (4,92 zł za minutę). Zapłaciłam 130 zl za połączenie. Prosili mnie wielokrotnie o nr rezerwacji, nr konta i dane, przeciągając rozmowę w nieskończoność. Chodziło o to, że dokonałam rezerwacji na lot z Bułgarii i płatność kartą przestała działać. Zapłaciłam więc przelewem podając kod rezerwacji-najpierw za matkę (osoba rezerwacja) potem za ojca. Gdy dokonałam zapłaty przelewem za ojca jego rezerwacja wygasła i do tej pory mimo ze przelałam 500 zl nie wiem, gdzie podziały się te pieniądze, bo rezerwacji jak nie było tak nie ma. Jestem rozgoryczona takim podejściem do klienta.

| Skomentuj opinię



85 osoby z 166 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-01 17:30:39
zalety: brak
wady: zawarte w treści
opinia: Linia Wizz Air w moim przypadku kiedy juz wykupiłam bilety odwołała lot do Genewy i przełożyła jego termin na dzień kolejny, nie myślac o tym, że ludzie którzy wykupili bilety mogą mieć w ten sam dzień wykupiony bilet na przesaiadke do innego miasta. Skutkiem tego było utrata kolejnego biletu w miejscu przesiadki, co gorsza brak możliwości dostania sie do Genewy w dniu, w ktorym lot został odwołany. Oczekiwanie na zwrot pieniędzy za lot to około 2 msc z czego linia nie wiem z jakiej racji pobiera sobie procent od zwrotu. Pozdrawiam i nie polecam.

| Skomentuj opinię


104 osoby z 207 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-04 12:10:26
zalety: Zaloga
wady: Brak
opinia: Lot W6 1382 z Brukseli do Warszawy w dniu 3.10.2015 z przygodami. Mianowicie na pokladzie samolotu znalazl sie pasazer, ktory tak bardzo chcial zaimponowac swojej dziewczynie ze zrobil z siebie idiote i odwbral duzo zdrowia pozostalym pasazerom. Zachowywal sie skandalicznie. Nie stosowal sie do zalecen pracownikow, spozywal wlasny alkohol, pyskowal, zaczepial pasazerow, przeklinal, nagrywal filmy, ogolnie rzecz ujmujac stwarzal zagrozenie. Na pokladzie byly dzieci, ludzie starsi. Upominany byl wielokrotnie. Zaloga zachowala sie perfekcyjnie!!!!!! Dbala o zdrowie psychiczne pozostalych. Pelen profesjonalizm, takze w stosunku do chojraka mianowicie zostala poinformowana policja. Po przylocie czterech Panow w kominiarkach z bronia ze strazy granicznej weszlo na poklad i wyprowadzili delikwenta. Wychodzac towarzyszyly im gromkie brawa i wszyscy odetchneli z ulga.
Brawo dla zalogi samolotu!!!!!! Dziewczyny bylyscie niesamowite!!!!! Dziekuje!!!!!!

| Skomentuj opinię


124 osoby z 244 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-31 17:30:06
zalety: Wielokrotnie latałem tą linia. Nie zdarzyły mi się żadne poważniejsze "przygody" czy opóźnienia.
wady: Niestety coraz wyższe ceny i bardzo restrykcyjne podejście do bagażu.
opinia: Na prawdę nie ma się czego czepiać. Dla tych malkontentów polecam loty renomowanymi liniami - będą mieli darmowy poczęstunek i o 15 cm więcej miejsca na nogi ... oraz dwukrotnie droższy bilet

| Skomentuj opinię


Blablabla
zwiedzający - 1 punktów

140 osoby z 280 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-04-06 13:06:11
zalety: w treści
wady: brak
opinia: Wizzerem leciałam chyba tylko dwa razy, ale wszystko grało :) Lot przebiegł bardzo spokojnie, zero turbulencji. W środku wygodnie i ogólnie przyjemnie powiedziałabym. Nie było opóźnień i lot trwał tyle co miał trwać, a może nawet troszkę krócej. Różowe samoloty bardzo fajne :) No i jeszcze są to ,,tanie linie lotnicze", nie jest drogo, a bezpieczeństwo z pewnością na takim samym poziomie co w droższych liniach, bo prawo obowiązuje jedno.

| Skomentuj opinię


alicek
zwiedzający - 4 punktów

151 osoby z 301 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-02-01 02:24:54
zalety: Good:))
wady: Brak
opinia: Ta linia nie ma zadych wad I takkk dalej ja sie sie nie spodkalam wpijcie na luzzz dajcie I spokuj ::)))

| Skomentuj opinię


alicek
zwiedzający - 4 punktów

154 osoby z 304 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-02-01 02:20:23
zalety: Som super jak dla mnie
wady: Brak
opinia: Latajcie z wizzari ja nie mam zastrzezien co do nich zawsze wybieram wizzari jak lata na urlopy szacuneczek dla nich muuu::))

| Skomentuj opinię


tomekk
zwiedzający - 27 punktów

167 osoby z 331 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-08-29 16:11:39
zalety: Bardzo dobra obsługa w samolocie, naprawdę nie ma do czego się przyczepić.
wady: Odprawy trochę chaotyczne, ale ważne, że w powietrzu wszystko jest w porządku.
opinia: Generalnie jestem bardzo zadowolony. Zdarzało mi się latać z nimi do Londynu - ceny przystępne, miły personel, zero opóźnień itp. Polecam

| Skomentuj opinię



183 osoby z 365 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-07-14 09:56:57
zalety: W miarę niska cena, piękne widoki, szybko, znacznie lepsze i konkurencyjne cenowo w porównaniu do lini autokarowych
wady: Nie za darmo mimo że "tanie" i ceny biletów wzrastają czasami tego samego dnia, jedenie na pokładzie płatne i drogie
opinia: Jednak polecam: jeśli się wcześniej kupi bilet tańsza, szybsza i lepsza alternatywa dla lini autokarowych i jaka wygoda tylko około 2 godziny siedzenia na 1400km a nie cała doba jazdy autokarem!

| Skomentuj opinię


221 osoby z 438 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-04-18 16:14:56
zalety: to to ze istnieja jakio linie lotnicze, ale zpewnoscią nie ekonomiczne.
wady: okradają klienta przy zakupie biletu, np w Kolonii na lotnisku.brak możliwości kontaktu tel, lub tylko kom, bardzo drogi i nikt nie odbiera.obsługa bezczelna,z tupetem,arogancka,dawno nie jest to linia ekonomiczna,najlepiej leciec tymi liniami bez bagazu podrecznego,albo kaza sobie za niego placic. każa sobie placic za wszystko oprocz tego ze wogole jest sie w samolocie, jak np za wyprostowanie nog, za wejscia na poklad,itd...to komedia. byc moze zdaniem tych linii ozdobne panienki obslugi na pokladzie maja zastapic wszystkie ulomnosci lotu- tak to wyglada.
lepiej z nimi wcale nie latac.
opinia: niestety, moja ocena jest negatywna.nie mam podstaw do pozytywnego stosunku do tego co zobaczylem w czasie lotu z Wizzair.
dlatego latam , jesli portrzebuje np Germanwings, Lufthansa.

| Skomentuj opinię


226 osoby z 446 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-21 14:47:41
zalety: Jestem bardzo zadowolona z wizzair.Sa bardzo uprzejmi i poloci super.Nie rozumie tych ciglych narzekan .Sami sobie jestescie winni bagaz nalezy miec taki jaki wolno.Wile razy widzialam zamiast bagaz reczny-mieli ludzie kopy bagazu .Chyba to nie wina wizzair-przepisy nalezy przestrzegac.Ja nie mialam nigdy problemu.Za 98kr-lot Malmö-Gdansk to chyba nie ma nigdzie takiej ceny.Warunki dla mnie super co mam wymagac luxusy jak bogacze.Wada to ta ze czesto lataja pijacy -polacy smierdzi od nich wodka.Ja jednak nie narzekam.W polsce zawsze sa jakies problemy ,nigdy im nie dogodzimy.Wez sie w garsc ty co ciagle narzekasz i zmien Loty na inne.Ale wiec o tym ze wszedzie sa jakies problemy.
wady: Poza pijakami co lataj z Malmö do Gdanska i czuc wodka-nie wpuscilabym ich na poklad.
opinia: Pozdrawiam cala zaloge Wizzar jestescie super daje wam 6+++++.Jestescie bardzo mili,piloci sa super nie mam zadnych skarg-przxeciwnie jestem bardzo zadowolona z lorow Malmö-Gdansk-Warszawa i z powrotem.

| Skomentuj opinię (5)


224 osoby z 444 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-19 18:34:41
zalety: tanie bilety
wady: zbyt drogie opłaty dodatkowe
opinia: Wykupiłam lot dla 2 osób, w dwie strony, z Gdańska do Norwegii, po czym mój narzeczony niestety nie mógł polecieć. Przebukowanie biletu (który "istniał" póki co tylko w internecie) miało mnie kosztować 203 zł za 1 osobę w 1 stronę (czyli zamieniając narzeczonego na siostrę musiałabym zapłacić 406 zł...) przy czym bilety dla siebie i narzeczonego kupiłam za 230 zł (za 2 osoby w 2 strony). Porażka, już nie mają na czym zarabiać... Jestem bardzo niezadowolona i raczej już nie będę korzystać z tych linii lotniczych. Na każdym kroku próbują zrobić klienta w konia.

| Skomentuj opinię


232 osoby z 461 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-10-22 13:19:42
zalety: ta linia uie ma żadnych zalet.niweiem może kiedys je miałA ?? OBECNIE TAKOWE NIE ISTNIEJĄ.
wady: LINIA TA POSIADA TYLKO WADY, AŻ DZIW ZE JESZCZE LUDZIE NIĄ LATAJĄ
opinia:
JA linią WIZZAIR NIE LATAM I INNYM TEŻ TO RADZĘ, kiedyś latałem, ale wtedy linia ta była w miare normalna w stosunku do pasazera.
ocena tej linii to ZERO POTĘGI N.

| Skomentuj opinię


267 osoby z 528 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-08-21 16:45:46
zalety: Profesjonalizm,punktualność,solidność,bezpieczeństwo,nowe wygodne A320,czyste,genialni piloci,ogromna zaleta kpt.Witold Skowron:)Wspaniły personel pokładowy
wady: Żadnych
opinia: WizzAir to wspaniała linia lotnicza jaką mozna sobie wymarzyć.Doskonała opieka personelu pokładowego,genialni piloci,czyste,wygodne samoloty a320 w idealnym stanie technicznym.Zawsze przyjemne starty i miękkie lądowania,szczególnie w wykonaniu Pana kapitana Witolda Skowrona szefa bazy Wizz w Katowicach.Z Panem Witkiem zawsze na czas i bezpiecznie.W ogóle poziom wszystkich pilotów jest wysoki.Personel pokładowy zawsze serdeczny,miły uśmiechnięty,uczynny,profesjonalny zawsze dla pasażera,bardzo pomocny,uprzejmy.Pozdrawiam szczególnie stwearda Tomasza z lotu Oslo-Katowice 24.07.2012,uwielbiam Pana:)Takich serdecznych ludzi zawsze jak najwięcej!Ceny biletów przystępne,opłata bagażu bardzo zadowalająca(32kg głowny,10 kg podręczny)Opłaty rezerwacyjne niskie.Ogromnym plusem jest punktualność,nawet lądowania często przed czasem planowanym,to się ceni.Także polecam Wizza z całego serca,to linia marzeń dla osób kochających wygodę,komfort,czas i przede wszystkim życie.Wdzięczna pasażerka WizAir:)

| Skomentuj opinię


311 osoby z 611 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-07-02 19:05:16
zalety: tania, ale co z tego skoro ... (czytaj wady!)
wady: cwaniakowanie.
opinia: Uprzejmie donoszę,że wizz przeniósł sobie rozkład lotów z Okęcia do Modlina z 18go już na 16go lipca 2012. Zadzwonił dzisiaj do mnie jakiś opryskliwy chłopczyk z tych wspaniałych linii i powiedział, w skrócie, że albo to akceptuje albo rezygnuję. Nawet żadnego vouchera na następny lot w ramach przeprosin. Co za podejście do Klienta... A ja naprawdę kupowałem bilet świadomie i specjalnie na termin zanim się jeszcze do Modlina wyprowadzą, i cały wyjazd pod to ustawiłem! Nie mówiąc o tym, ze te 2 dni coś im niby zmieniają? No i teraz najlepsze - nie zdążę na mój kolejny lot z Okęcia... i kto ma problem? Pasażer Wizz!!! Odradzam tych linii, tym bardziej z Modlina!

| Skomentuj opinię


mirab56
zwiedzający - 3 punktów

359 osoby z 706 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-19 19:36:00
zalety: Czystość na pokładach samolotu, przyjemna obsługa,możliwość zabrania 32 kg bagażu rejestrowanego, comiesięczne promocje cenowe na loty to główne atuty tych linii.
wady: Brak rzetelniej i rzeczowej obsługi poprzez firmy wynajęte przez Wizz Air, agentów handlingowych na lotniskach. Nie do końca sprecyzowane warunki dotyczące bagażu podręcznego (pomimo podania na stronie Wizzair) ich wymiarów, a w zasadzie przeprowadzanej kontroli i selekcji.
opinia: Od dłuższego czasu jestem stałą klientką linii lotniczych Wizz Air i jak do tej pory zawsze byłam zadowolona z świadczonych usług dotyczących obsługi jak i samego lotu. Jednakże w dniu 11.03.2012 wracając do Polski miałam bardzo nieprzyjemne zajście na lotnisku Luton a dotyczyło to mojego bagażu podręcznego walizki pokładówki wykonanej z poliwęglanu w kolorze orange, której wymiary jak ja kupowałam były zgodne z wymogami przewoźnika. Na samym już terminalu w momencie oddawania kart pokładowych pracownicy lotniska za pomocą metalowego stelażu w zależności chyba od swojego własnego upodobania wyławiali z pośród pasażerów tych których według nich bagaż podręczny nie odpowiadał wymiarom. Ponieważ że moja pokładówka ze względu na swój kolor bardzo rzucała się w oczy to i ja zostałam poddana weryfikacji mego bagażu podręcznego, a ze względu na to że walizeczka jest wykonana z twardego poliwęglanu, a na dodatek w środku był włożony laptop był mały problem z wciśnięciem jej do stelażu. W związku z tym, aby móc wejść na pokład samolotu musiałam uiścić dodatkowo 52 GBP. Dziwne w tej sprawie jest to, że lecąc dwa tygodnie wcześniej z Katowic do Anglii z tym samym bagażem podręcznych nikt z obsługi przy oddawaniu kart pokładowych nie zakwestionowała jej wymiarów i bez problemu mogłam wejść na pokład samolotu, a chyba przez dwa tygodnie bo nie mam takiej możliwości, aby pokładówka "urosła" i jej wymiary jej się zmieniły. Owszem całe zajście zostało przeze mnie opisane i dokonałam stosownej reklamacji na stronie Wizzair, ale nic to nie wniosło. Nawet zdjęcia wykonane przeze mnie a dotyczące wymiarów walizki nie wniosły nic do tej sprawy. W odpowiedzi dostałam jedynie informację, że ze zdjęć nie mogą stwierdzić czy to jest ta walizka, którą miałam ze sobą na lotnisku Luton pomimo tego iż na zdjęciu jest widoczna przyczepiona do rączki jeszcze nalepka lotnicza. Sam steward linii Wizzair Pan Tomek po moim wejściu do samolotu i rozmowie z nim na temat tego co mnie spotkało, stwierdził po zobaczeniu mojego bagażu podręcznego, że jest to typowy bagaż podręczny swobodnie mieszczący się w schowku i że już spotkał się z podobną sprawą u jednej z pasażerek linii Wizz Airi, która w podobny sposób została potraktowana przez wynajęta firmę sprawdzająca na terminalu przed wejściem do samolotu wymiary bagażu.
Ponieważ, że nie jestem biegła w mowie w języku angielskim i nie mogłam od razu na lotnisku przy stanowisku WIZZ air dokonać stosownej reklamacji odnośnie wymiarów i musiałam zapłacić wyżej wymienione "frycowe". Mogę stwierdzić na swoim przykładzie, że właśnie w ten sposób pasażerowie nie znających języka są właśnie przez obsługę lotniska firmę wynajętą przez Wizz Air traktowani jako dodatkowe dla nich źródło dochodu co jest nie "fer" i dyskryminujące.

| Skomentuj opinię



mirab56
zwiedzający - 3 punktów

364 osoby z 715 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-19 17:45:10
zalety: Czystość na pokładach samolotu, przyjemna obsługa, możliwość zabrania 32 kg bagażu rejestrowanego, comiesięczne promocje cenowe na loty to główne atuty tych linii.
wady: Brak rzetelniej i rzeczowej obsługi poprzez firmy wynajęte przez Wizz Air, agentów handlingowych na lotniskach. Nie do końca sprecyzowane warunki dotyczące bagażu podręcznego (pomimo podania na stronie Wizzair) ich wymiarów, a w zasadzie przeprowadzanej kontroli i selekcji.
opinia: Od dłuższego czasu jestem stałą klientką linii lotniczych Wizz Air i jak do tej pory zawsze byłam zadowolona z świadczonych usług dotyczących obsługi jak i samego lotu. Jednakże w dniu 11.03.2012 wracając do Polski miałam bardzo nieprzyjemne zajście na lotnisku Luton a dotyczyło to mojego bagażu podręcznego walizki pokładówki wykonanej z poliwęglanu w kolorze orange, której wymiary jak ja kupowałam były zgodne z wymogami przewoźnika. Na samym już terminalu w momencie oddawania kart pokładowych pracownicy lotniska za pomocą metalowego stelażu w zależności chyba od swojego własnego upodobania wyławiali z pośród pasażerów tych których według nich bagaż podręczny nie odpowiadał wymiarom. Ponieważ że moja pokładówka ze względu na swój kolor bardzo rzucała się w oczy to i ja zostałam poddana weryfikacji mego bagażu podręcznego, a ze względu na to że walizeczka jest wykonana z twardego poliwęglanu, a na dodatek w środku był włożony laptop był mały problem z wciśnięciem jej do stelażu. W związku z tym, aby móc wejść na pokład samolotu musiałam uiścić dodatkowo 52 GBP. Dziwne w tej sprawie jest to, że lecąc dwa tygodnie wcześniej z Katowic do Anglii z tym samym bagażem podręcznych nikt z obsługi przy oddawaniu kart pokładowych nie zakwestionowała jej wymiarów i bez problemu mogłam wejść na pokład samolotu, a chyba przez dwa tygodnie bo nie mam takiej możliwości, aby pokładówka "urosła" i jej wymiary jej się zmieniły. Owszem całe zajście zostało przeze mnie opisane i dokonałam stosownej reklamacji na stronie Wizzair, ale nic to nie wniosło. Nawet zdjęcia wykonane przeze mnie a dotyczące wymiarów walizki nie wniosły nic do tej sprawy. W odpowiedzi dostałam jedynie informację, że ze zdjęć nie mogą stwierdzić czy to jest ta walizka, którą miałam ze sobą na lotnisku Luton pomimo tego iż na zdjęciu jest widoczna przyczepiona do rączki jeszcze nalepka lotnicza. Sam steward linii Wizzair Pan Tomek po moim wejściu do samolotu i rozmowie z nim na temat tego co mnie spotkało, stwierdził po zobaczeniu mojego bagażu podręcznego, że jest to typowy bagaż podręczny swobodnie mieszczący się w schowku i że już spotkał się z podobną sprawą u jednej z pasażerek linii Wizz Airi, która w podobny sposób została potraktowana przez wynajęta firmę sprawdzająca na terminalu przed wejściem do samolotu wymiary bagażu.
Ponieważ, że nie jestem biegła w mowie w języku angielskim i nie mogłam od razu na lotnisku przy stanowisku WIZZ air dokonać stosownej reklamacji odnośnie wymiarów i musiałam zapłacić wyżej wymienione "frycowe". Mogę stwierdzić na swoim przykładzie, że właśnie w ten sposób pasażerowie nie znających języka są właśnie przez obsługę lotniska firmę wynajętą przez Wizz Air traktowani jako dodatkowe dla nich źródło dochodu co jest nie "fer" i dyskryminujące.

| Skomentuj opinię


367 osoby z 722 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-05 00:20:06
zalety: 03 marca 2012 lot Gdańsk-Dortmund.Punktualnie, obsługa podchodzi bardzo indywidualnie do każdego pasażera.Cheif cabin krew umiejętnie kierujący ludźmi.Miło, sprawnie i bez zadęcia jak np. w Lufthansie, która wiecznie się spóźnia.
wady: Brak rejsów powrotnych tego samego dnia po kilku godzinach.Nie wszyscy latają zbierać szparagi, borówki czy tulipany. Warto pomyśleć o innej grupie pasażerów.
opinia: Polecam linię wszystkim, którym zależy na punktualności. Inni przewoźnicy niech uczą się jak szybko wchodzić na rynek europejski. Warto jeszcze otworzyć z polski kilka destynacji np. Neapol,Korfu (kiedyś było). Pozdrawiam cały personel Wizz Air.

| Skomentuj opinię


371 osoby z 733 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-02-13 20:57:42
zalety: zaleta to cena przelotu.... obsługa jak wszędzie, zależna od nastroju w danym dniu...czasem lepsza czasem gorsza
wady: skandaliczne ceny infolinii.... po dwóch próbach wykupienia bagażu przez infolinię straciłam prawie 100zł na telefon, a bagażu po całej procedurze nie wykupiłam, ponieważ karty płatnicze zostały "odrzucone" ... na kocie dostępne środki, nigdy żadnych problemów, a tu nagle u Państwa Wizzair występują problemy. Pewnie żeby zadzwonić jeszcze z pięć razy, wysłuchać komunikatów za 4,26zł za minutę...przecież niskie ceny lotów trzeba sobie zrekompensować. Dziecko jedzie na wycieczkę, a organizator nie wykupił bagażu...po co zrozumieć potrzeby klienta i pomóc, jak można po prostu zarobić na tym??? skandal
opinia: polecam tylko wtedy jeśli wszystko mamy zaplanowane i sami mamy nad wszystkim kontrolę.

W przypadku gdy wchodzi w grę jakakolwiek możliwość zmiany, to kompletnie nie polecam. Żadnego zrozumienia i chęci pomocy...tylko biznes się liczy

| Skomentuj opinię