Ubezpieczenia na Życie Nordea Opinie i Oceny

Ocena użytkowników 1.67 / 5.00
0% opiniujących poleca Nordea
Porównaj ubezpieczenie na życie Nordea z ofertami innych towarzystw ubezpieczeniowych. Przeczytaj opinie klientów Nordea - cenne uwagi pomogą Ci wybrać najlepszą firmę.
Jeśli miałeś do czynienia z Nordea to zachęcamy Cię do wystawienia opinii poniżej.

Opinie użytkowników o Nordea

1803 osoby z 3010 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-25 16:55:53
zalety: brak
wady: !!! OPŁATY LIKWIDACYJNE !!!
opinia: Witam,
Zajmuję się sprawami dotyczącymi polis inwestycyjnych. Reprezentuje Kancelarie prawną LEX z Wrocławia która od długiego czasu skutecznie pomaga w walce z nieuczciwym postępowaniem firm ubezpieczeniowych. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie co skraca czas postępowania do maksymalnie 6 miesięcy. Osoby zainteresowane odzyskaniem pieniędzy zapraszam do kontaktu. Tel. (71) 307 77 30 http://www.kancelaria-lex.org/

| Skomentuj opinię


2161 osoby z 3711 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-10-05 21:50:15
zalety: brak
wady: nigdy nie odzyska się wpłaconej kwoty, najwyżej 70%
opinia: Po co ten kit reklamodawco. Czytajcie opinie Rzecznika Ubezpieczonych, to otworzy oczy chętnym na polisy na życie. www://rzu.gov.pl Polecam też
http://samcik.blox.pl/2012/11/Przewodnik-dla-nabitych-w-polisy-inwestycyjne-Jak.html
http://forum.wrobieni.com.pl/ucp.php?mode=login&sid=d5b1dfd50fa9dd22abdb147cf205680f

| Skomentuj opinię



Evodish, Poznań
ekspert - 508 punktów

2955 osoby z 5206 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-15 13:03:08
zalety: -Możliwość zawarcia polisy nawet przez osoby 70-letnie;
-Krótki termin wypłaty środków – maksymalnie 14 dni;
-Brak opłat manipulacyjnych za zarządzanie naszymi pieniędzmi przez ubezpieczyciela;
wady: -Konieczność wpłaty składki jednorazowo;
-Możliwość zawarcia polisy wyłącznie na okres roku lub pół roku (dla Nordea Profit Plus);
-Suma ubezpieczenia nie może być wyższa niż 108% składki ubezpieczeniowej (dla Nordea Profit Plus);
-Utrudniony dostęp do informacji o produktach ubezpieczeniowych oferowanych przez Nordea – ubezpieczenia uznane są jako produkty drugiej kategorii;
-Dość wysoka składka ubezpieczeniowa;
opinia: Grupa Nordea działa na rynku finansowym już od wielu lat, choć w branży ubezpieczeń jest raczej „świeżakiem”. Nie przeszkodziło to jednak w zajęciu przez nią 9 miejsca w rankingu najpopularniejszych ubezpieczeń na życie. Czytając jednak Warunki Ubezpieczeniowe i przyglądając się znikomemu zakresowi polis, doprawdy nie wiem skąd wziął się taki wynik..
Nordea jeszcze jakiś czas temu oferowała polisę Multiochrona, która rzeczywiście była rozwiązaniem kompleksowym i dobrze skonstruowanym. Obecnie jednak w jej ofercie znajdziemy jednak praktycznie tylko dwa produkty, które można by podpiąć pod ubezpieczenie – jest to Nordea Profit Plus i Plan Systematycznego Oszczędzania. Pierwszy z wyżej wymienionych produktów to plan ubezpieczeniowy, który w ogólnych zarysach najbliższy jest jednak funduszowi akcyjnemu – ochrona jest tam właściwie tylko z definicji. Dodatkowo polisę można zawrzeć tylko na okres roku lub pół roku, przy czym wersja na 180 dni dostępna jest tylko dla osób zamożniejszych – minimalna jednorazowa wpłata to 10 tysięcy złotych, naturalnie bez możliwości rozłożenia na raty. Do tego sum ubezpieczenia nie może przekroczyć 108 procent wartości składki, czyli nasz gwarantowany zysk wynosi 8% rocznie bez konieczności płacenia jakichkolwiek podatków oraz opłat manipulacyjnych– jak na lokatę warunki znakomite, jak na ubezpieczenie na życie – żałosne.
Drugi produkt jest już pod tym względem znacznie lepszy. Plan Systematycznego Oszczędzania to program, w którym regularnie (comiesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie ) wpłacamy wyznaczoną przez siebie kwotę pieniężną, a po dożyciu końca ubezpieczenia lub w wypadku śmierci, otrzymujemy pełną sumę wpłaconych środków. Znaczącym plusem jest tutaj brak opłaty manipulacyjnej za utrzymanie polisy oraz przelewy w zakresie funduszy. Przyjemna jest również możliwość sprawdzania sumy zgromadzonych środków przez internet, jeśli posiadamy konto w Nordei. Minusami – nie najlepsze zasady ubezpieczenia. Nie można powiedzieć, że są one złe – po prostu zupełnie niczym się nie wyróżniają, a kilka podpunktów możemy uznać za niewielkie błędy (np. zakres wyłączeń). Niestety – nie znajdziemy tych informacji na stronie internetowej, bowiem, jak podałem wcześniej – ubezpieczenie jest tutaj traktowane mocno po macoszemu, i w opisie produktu nie znajdziemy nawet Ogólnych Warunków Ubezpieczenia..
Co do obsługi klienta, raczej nie będziemy narzekać – obsługa infolinii oraz agenci są kompetentni i uprzejmi, ale wspomniana wyżej strona internetowa – skonstruowana wręcz odstręczająco i niejasno.
Podsumowując – trójeczka z plusem powinna być dość sprawiedliwa. Sam bank zasługuje na uznanie, ale produkty z zakresu ubezpieczeń – już niekoniecznie. Nie ma w nich nic innowacyjnego i nowoczesnego, nic (może oprócz wsparcia olbrzymiej firmy za plecami, ale to samo oferuje coraz więcej Towarzystw) jej nie wyróżnia.

| Skomentuj opinię