Ubezpieczenia Samochodowe OC AC Generali Opinie i Oceny

Ocena użytkowników 1.57 / 5.00
14% opiniujących poleca Generali
Ubezpieczasz auto i szukasz najlepsze oferty? Porównaj ubezpieczenie samochodowe OC AC Generali z ofertami innych towarzystw ubezpieczeniowych. Przeczytaj opinie klientów Generali - zobacz zalety i wady towarzystw ubezpieczeniowych zanim dokonasz wyboru.
Jeśli miałeś do czynienia z Generali to zachęcamy Cię do wystawienia opinii poniżej. Możesz przestrzec innych kierowców.

Opinie użytkowników o Generali

2492 osoby z 4371 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-08 10:32:23
zalety: Brak
wady: Składka ubezpieczenie zbyt wysoka do świadczeń jakie można uzyskać z odczkodowania, wypłata z AC za uszkodzony zderzak, błotnik, reflektor to skandal, wycena śmieszyła nawet w najtańszych garażowych serwisach blacharsko-lakierniczych, w ASO starczyłoby na demontaż elementów :( a gdzie reszta?
opinia: Taką treść wyczytamy na stronie Generali odnośnie ubezpieczenia AC:
Brak redukcji sumy ubezpieczenia po szkodzie - po wypłacie odszkodowania suma ubezpieczenia pozostaje bez zmian, nie ulega redukcji. Nie ma zatem konieczności doubezpieczenia po każdej szkodzie.
Utrzymanie stałej sumy ubezpieczenia z dnia zawarcia umowy - mimo, że z każdym miesiącem wartość pojazdu jest niższa, opcja ta gwarantuje utrzymanie pełnej wartości pojazdu przez cały okres ubezpieczenia
110% Sumy ubezpieczenia - wypłacane w przypadku całkowitego zniszczenia i kradzieży pojazdu. Generali wypłaci odszkodowanie przewyższające o 10% sumę ubezpieczenia auta. Opcja ta zrekompensuje dodatkowe koszty związane z zakupem pojazdu, takie jak ubezpieczenie czy koszty rejestracji. Dzięki temu ubezpieczony ma możliwość nabycia pojazdu porównywalnej klasy i wartości. Tego nie zaproponuje żaden ubezpieczyciel w Polsce!
Ubezpieczenie bagażu podróżnego - obejmuje szkody polegające na uszkodzeniu lub całkowitym zniszczeniu bagażu, powstałe w wyniku zdarzenia na drodze. Ochroną ubezpieczeniową objęte są m.in.: rzeczy osobiste, sprzęt elektroniczny czy sportowy zarówno kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.
Wyposażenie dodatkowe - bez żadnych dodatkowych kosztów, standardowy zakres ochrony zawiera ubezpieczenie wyposażenia dodatkowego pojazdu do wartości 1000 zł. Ponadto, istnieje możliwość ubezpieczenia wyposażenia dodatkowego o dużo większej wartości, nawet do 20 000 zł.
Brak franszyzy integralnej - wypłacamy za wszystkie szkody, nawet te o niskiej wartości.
------------------------------
Ni jak się to ma do rzeczywistości, składka roczna (w przypadku bezszkodowej jazdy i max zniżkach) wypłata za zderzak, reflektor, atrapę, błotnik i pas przedni jest niższa od rocznej składki (z moich obliczeń nawet nie jest to 30 % wartości szkody), w najtańszym serwisie jaki znalazłem naprawa szkody na używanych częściach wiąże się z 100% dopłatą do wartości wyceny, a kwota składki którą zapłaciłem za AC i OC razem pokrywa szkodę w całości. Gdzie tu logika, wycena szkody to po prostu skandal! Nie wspomnę już o tym że na drugie oględziny czekaliśmy ponad miesiąc... porażka

| Skomentuj opinię


pawel39
zwiedzający - 1 punktów

2473 osoby z 4345 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-08-29 09:25:28
zalety: Z punktu widzenia osoby ubiegającej się o odzkodowanie to brak zalet.
wady: Brak kontaktu, zanizone wyceny, brak odpowiedzialności za słowa piszą bzdury, przeciąganie sprawy w nieskończoność.
opinia: W przypadku tego ubezpieczyciela współczuje wszyskim którzy tak jak ja oczekuja szybkiego załatwienia szkody z OC sprawcy w tej firmie. Bzdury jakie wypisuja ich pracownicy nie mieszcza się w głowie.
Popieram wszystkich, którzy pisza aby sprawę oddawać do sądy, z nimi inaczej nie da rady.

| Skomentuj opinię



mrmagic
zwiedzający - 1 punktów

2561 osoby z 4512 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-05-15 15:00:54
zalety: A są jakieś nie zauważyłem
wady: Ignorancki stosunek do klienta, opieszałość,
opinia: W zeszłym roku kierujący ubezpieczony w GENERALI wymusił mi pierwszeństwo i rozbił samochód.
Za samochód nie cały rok szybciej zapłaciłem na FV 40 tyś! Na początku po szkodzie był problem żeby ktoś się w ogóle pojawił, przyjechał rzeczoznawca który nie miał żadnego pojęcia na temat tego co robi, Na jego opinię trzeba było czekać trzy miesiące! Potem się okazało że wymiana 2 drzwi bocznych wymiana błotnika tylnego naprawa felgi i naprawa skrzyni automatycznej która się zerwała wewnątrz w trakcie wypadku i lakierowanie całego boku w vanie kosztuje 2000! zł.
Jak dałem sprawę do adwokata nie mógł przez pół roku wydobyć dokumentacji a to na początku nie miał wystarczającego pełnomocnictwa niby a to potem niby dokumenty zaginęły. Dokumentację otrzymał dopiero po napisaniu pisma ze skargą do nadzoru finansowego. Jak się okazało z dokumentów przesłanych GENERALI i ich fantastyczny nie mający pojęcia rzeczoznawca wycenili samochód na 15 tyś (9 mieś szybciej zapłaciłem 40 tyś FV) pozostałość po kolizji dobrodusznie wycenili mi na 13 tys i zapłacili 2 tyś.

W cywilizowanym kraju takie rzeczy to science fiction !

| Skomentuj opinię


2809 osoby z 5014 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-02-16 18:23:10
zalety: Brak
wady: Całkowita niekompetencja

opinia: Witam, nie polecam tej firmy. Sprzedałem samochód 1,5 roku temu, zgłosiłem umowę kupna spredaży do ich oddziału.
Dzisiaj dostałem wezwanie od jakiejś windykacji. Jest to 3 raz jak dostaję od nich ponaglenie, choć za każdym razem sprawa była wyjaśniana i pracownik znajdował tą umowę. Niby wszystko ok, a tu znowu to samo. W tym momencie straszą mnie sądem i niemiłymi panami co do mnie przyjadą z Wrocławia. Kochane Generali w tym momencie składam sprawę do Rzecznika praw konsumenta.

| Skomentuj opinię (1)


2854 osoby z 5066 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-19 13:15:22
zalety: Ładna strona internetowa
Szybki kontakt z infolinią (niestety oni nie są w stanie w niczym pomóc, podają tylko nr. do pracownika Generali)
wady: Opieszałość pracowników
Utrudniony kontakt z pracownikami (trzeba dzwonić kilka dni żeby do kogoś się dodzwonić)
opinia: Miałem kolizję we wrześniu, zgłosiłem szkodę z AC.
Rzeczoznawca pojawił się (po wielu interwencjach) w listopadzie!
Miałem dzwonić po wycenę, niestety od 4 dni staram się dodzwonić do Pani która prowadzi mają sprawę bezskutecznie.
Jak możecie to omijajcie tą firmę.

| Skomentuj opinię


2852 osoby z 5064 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-09-08 14:50:49
zalety: nie wiem - nie zauwazylem
wady: jak w tresci opini
opinia: Własnie jestem po szkodzie likwidowanej z AC. Po miesiacu nikt nic nie wie. A pakiet LUX z ASSistance mimmo kwoty 45tys jest do niczego.
W tej kwocie to chyba policzyli wszsytkie mozliwe zdazenia - np sprowadzenie psa z zagranicy. A to co na prawde potrzebne - np samochod zastepczy dają na max 3dni (co mi z teo skoro po miesiacu nie wiem co sie dzieje z likwidacja szkody. Z assistane z pakietu lux generali wydalo za holowanie auta i 3 dni auta zastepczego (notabene za moja mazde 6 dostalem opla astre a mialo byc podobnej klasy) jakies marne grosze.

| Skomentuj opinię


Evodish, Poznań
ekspert - 508 punktów

2833 osoby z 5052 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-06 10:51:11
zalety: -Niska cena;
-Możliwość wyboru sposobu załatwienia szkody;
-Bardzo szybki czas likwidacji szkody dla niskich kwot;
-Bezproblemowe ubezpieczenie wszelkich elementów tuningowych, nawet, jeśli dość wyraźnie ingerowaliśmy w silnik (przynajmniej dopóki samochód przechodzi przeglądy techniczne);
-Możliwość wyboru wariantu sumy ubezpieczenia NNW (od tysiąca aż do 50 tysięcy złotych);
-Bardzo dobra, przejrzysta strona internetowa;
-Bardzo niskie ceny;
-Ubezpieczenie AC dostępne również dla nieco starszych aut (do 15 lat);
wady: -Dzienne świadczenie szpitalne przysługuje dopiero 10 dni po wypadku;
-Niekiedy mało kompetentni agenci i telefoniści z call center;
-Ubezpieczenie wyposażenia dodatkowego w aucie nie może opiewać na kwotę wyższą niż 2000 złotych;
-Często termin oczekiwania na wypłatę przekracza dopuszczane przez polisę normy;
opinia: Czytając opinie o generali często odnajdujemy zdania skrajnie negatywne. Okazuje się jednak, że bardzo często błędy wytykane ubezpieczycielowi są.. naszym własnym zaniedbaniem lub niedoinformowaniem. Warto więc głęboko zastanowić się, zanim z góry wciśniemy generali direct na półkę „nie warto”.
Zacznijmy od pierwszego kontaktu, jaki ma klient z ubezpieczycielem. Strona internetowa tego towarzystwa jest jedną z najlepiej skonstruowanych i najbardziej przejrzystych, jakie dane mi było widzieć. Wszystkie informacje na miejscu, bardzo łatwo dostępne, kalkulator składki sprawuje się dobrze i jest prosty w obsłudze. Kontakt z infolinią już tak różowy nie jest, ale nadal sytuacja jest dobra - większość pracowników call center jest uprzejma i miła, a wielu z nich jest również dobrze poinformowanych i elokwentnych. Choć, niestety, niekiedy zdarzają się również mniej odpowiedni na to stanowisko ludzie; jak wszędzie.
Jeśli chodzi o ubezpieczenia, znajdziemy tutaj oczywiście pełen pakiet, jaki może zaproponować ubezpieczyciel: poczynając od OC, poprzez AC, assistance a na NNW kończąc. Ubezpieczenie AC ma bardzo jasne, przyjemne zasady - oprócz standardowych w tym wypadku klauzul i paragrafów, możemy spodziewać się również np. ubezpieczenia naszej maszyny nawet w przypadku, jeśli jest ona mocno stuningowana. Naturalnie, co staje się obecnie niemal normą, możemy wybrać sposób naprawienia szkody - bezgotówkowo (ten sposób rozliczenia jest najszybszy) lub przelewem, po wycenie szkód. Tutaj niestety z pieniędzmi bywa nieco gorzej, bowiem termin oczekiwania na wypłatę czasami przekracza przyjęty w polisie okres miesiąca. Podobnie - dużym minusem jest w przypadku polisy OC suma, na którą może opiewać ubezpieczenie od kradzieży wyposażenia dodatkowego w samochodzie - jest to tylko dwa tysiące złotych, czyli niemal tyle, co nic. Z drugiej strony, jako duży plus należy w Polsce zaliczyć fakt, że ubezpieczeniu AC mogą podlegać również auta nieco starsze - do 15 lat.
Jeśli chodzi o assistance, sprawa jest tutaj rozwiązana wyjątkowo sprawiedliwie - mamy do wyboru tani, choć niestety ubogi pakiet podstawowy, nieco wzbogacony i również nieco droższy pakiet komfort lub wielozadaniowy, obejmujący ochroną niemal każde zdarzenie na drodze, ale za to dość kosztowny pakiet LUX. Na stronie internetowej znajdziemy tylko informację o dwóch pierwszych pakietach, a jeśli przyjrzymy się głębiej Ogólnym Warunkom Ubezpieczeń Assistance okaże się, że pakiet komfort wcale taki komfortowy nie jest. Sumy ubezpieczeń nadal są tutaj dość niskie, ochrona ubezpieczeniowa zawiera wiele restrykcji (np. na odprowadzenie auta do domu, jeśli kierowca jest niesprawny, ubezpieczyciel ma aż 14 dni - minimum zaś 7; zakwaterowanie w hotelu zapewnione mamy tylko na trzy dni,a do tego może nam się trafić kiepski hotel z dwiema gwiazdkami nad logo; limit kilometrów przy holowaniu auta wynosi 100 kilometrów) i wprawdzie pomaga w najbardziej kryzysowych sytuacjach, ale komfortem raczej tego nazwać się nie da.. Kiedy jednak odnajdziemy opcję LUX - wprawdzie znacznie więcej płatną, ale za to oferującą znacznie szerszą ochronę - możemy się czuć naprawdę pewnie. Tutaj ochroną objęte są niemal wszystkie aspekty, które mogą zdarzyć się na drodze, a sumy odszkodowań są naprawdę wysokie (dla porównania: w wariancie standard suma ubezpieczenia dla jednego zdarzenia wynosi 1000 złotych, w komforcie - 2 tysiące, a w pakiecie LUX - aż 45 tysięcy!).
Jakiejkolwiek ochrony byśmy nie potrzebowali, niemal każdy znajdzie coś dla siebie w firmie generali. Kilka wad może przeszkadzać i nieco irytować,a także utrudniać kontakt i wypłatę odpowiedniego odszkodowania, ale za to jest wiele aspektów, które zdecydowanie działają in plus dla ubezpieczyciela. Nie znajdziemy tutaj ogromnych promocji czy najniższych składek w kraju; z pewnością jednak znajdziemy jasne i sprawiedliwe zasady oraz poczucie bezpieczeństwa zależne od naszej - nazwijmy to delikatnie - szczodrości. Uczciwie.
Ostateczna ocena - 5, niestety z minusem za wspomniane wyżej błędy.

| Skomentuj opinię (5)